View Full Version : Oslo-Sørlandet med Avis leiebil og hjem med SAS B737
Om snaue to timer hente rjeg leiebilen fra Avis før jeg henter en kollega på Lysaker Brygge slik at vi kan komme oss på kundemøter i Arendal og Grimstad. Leiebil ble det beste/raskeste alternativet for oss på vei til kundemøtene - i morgen flyr vi hjem med en av de utrolig få avgangene mellom KRS og OSL.
Northrider
30-06-2008, 13:48
i morgen flyr vi hjem med en av de utrolig få avgangene mellom KRS og OSL.
Det håper jeg virkelig var Ironi, EB ;)
FlightDeck
30-06-2008, 13:56
Det er faktisk ikke særlig mange å velge mellom i denne retningen om man ikke skal reise på morgenen.
...og planene har blitt endret. Leiebilen vant - så da blir det Audi A4 tilbake igjen også. Kan ikke vente flere timer på at flyselskapene skal begynne å fly. Forresten var A4 et meget hyggelig bekjentskap - det skal man ta som en 6`er på terningen når det kommer fra italiofile EB.
Blackhawk
01-07-2008, 12:16
Ja de nye A4 (både sedan og Avant) er absolutt blitt fine,
spesiell de som har LED-belysning foran - er jo bare ekstra
tøffe. Audi selger bra om dagen, både A3 / A3 Sportback,
A4 og laaange A6 selger bra virker det som!
så forøvrig en laaaaaaaaaaaaaaang Q7 når jeg satt på toget fra Manchester Piccadilly og ut til flyplassen.. men fikk man tatt bilde neida..
Men den ny A4 er rålekker ja :)
så forøvrig en laaaaaaaaaaaaaaang Q7 når jeg satt på toget fra Manchester Piccadilly og ut til flyplassen.. men fikk man tatt bilde neida..
Men den ny A4 er rålekker ja :)
Siden du ikke fikk tatt bilde av Q7, så har du et bilde av den her:p
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/18/Hippopotamus_amphibius.JPG/260px-Hippopotamus_amphibius.JPG
Dagens, ukens, årets aller aller beste... he he...