PDA

View Full Version : God fredag morgen!


Twin Otter
27-06-2008, 07:13
Snart helg, og Spania møter Tyskland i Wien på søndag. Kvelden i går (før kampen) ble brukt til husarbeid, slik at helgen skal tilbringes mest mulig på avslappende vis. Men først er det jobb...

Stavanger kan melde om en del skyer men også noe blått innimellom. Det regner ihverfall ikke for øyeblikket. Så lenge jeg kommer meg tørrskodd bort til bilen er jeg fornøyd...

Ha en god fredag folkens!

CK
27-06-2008, 07:39
god morgen fra Arlanda
sitter og venter på å board SK700 til HEL.
Forsøkte å sjekke kofferten inn på ettermiddagens flight til OSL, men det klarte ikke ARNKE, så nå må den reise ARN-HEL-ARN-OSL med meg, noe som sikkert gir et par ekstra hekto co2.
blue1 blir nytt selskap i loggen i dag og HEL ny flyplass. Spørs om ikke det må bli noe Mumi-greier til barna (står du klar med Euro, Ludde - snus er på vei)
sommerferien har startet her i Sverige også og flipp-flopp faktoren er skyhøy. Da er det fint med fast-track!!
i går ble det litt ARN-spotting med Savipix, takk for dét. Men, selv om lyset holdt, ble det en del uskarpe bilder igjen. Noen andre som har problemer med autofokusen på 350D? Virker som den ikke slår ut på alle punktene. Veldig irriterende!! Men, det ble da noen brukbare (som kanskje dukker opp på et annet subforum i løpet av helgen), blant annet av en Jade Cargo 747-400f og litt lokal svensk "fauna"

zico77
27-06-2008, 08:12
Happy Friday!

Endelig fredag, og helg. Det blir høg øl og vinfaktor i helga, og ikkje minst mykje søvn. I dag er det fredagens faste rutiner på programmet -skrive reiserekninger :)

Ha ein flott fredag alle saman!

Egil
27-06-2008, 09:14
God fredagsmorgen fra Mosjøen!

Endelig ser det ut som om værgudene har hørt min bønn om sol. Ikke den ville temperaturen å melde om da, men sol er sol.
Helga står i modus: Rolig.
Etter fire dager på flaska forrige uke er det på sin plass. Blir hjemmekos, kafèbesøk, god mat, en flaske vin eller to med min kjære og sikkert en tur til svigers på søndag!

Så et spørsmål: Det er ikke noen som har en billett til Bruce Springsteen til mandagskonserten de vil kvitte seg med?
Har lyst til å overraske min kjære med en bortevekk langweekend som avsluttes i Oslo med Bruce på mandag :)
Har et par følere ute, men ikke fått bekreftet billett til henne enda!

Ha en ellers flott dag forumister!

E!

Farmer
27-06-2008, 10:43
God morgen. Dagen og helga går mer til mer agrare aktiviteter;-)
Ettersom regnet endelig har holdt opp er det rundballepressing som står på planen, og da blir det 16-18 timersdager på traktoren for å få unna så mye som mulig før regnværet tar oss igjen her nord.

Concorde
27-06-2008, 10:55
Siste dag på jobb før ferie, og jeg la inn modus allerede før jeg våknet:)

LCH
27-06-2008, 11:13
God fredag fra Oslo, i går var jeg ute og tok farvel med noen amerikanske utvekslingsstudenter fra universitetet "mitt" der borte, UND, og i dag skal jeg ut sammen med en svensk kamerat som flytter hjem til Östersund. (Kanskje på tide å finne seg flere NORSKE venner :p) Lørdag og søndag blir derimot rolige, klarer ikke lenger å holde partylivet gående i dagesvis.

sirpjalle
27-06-2008, 11:29
God morgen fra Stavanger. Er hjemme med sykt barn i dag, men det ser ut som det bedring på vei :)

Blir en tur ut på jobben etter lunsj, og resten av dagen og kvelden vil bli tilbragt der frem til 23.00? Vi får se....

Var forresten en tur i går og leverte inn 30D'en (garantisak), så da ble det en liten tur ned til kaien med 350'n for å se på damene som en trøst..... :)

SQ321
27-06-2008, 11:45
God fredag fra Oslo. En vond start på dagen da kaffemaskinen på jobb var ute av drift pga de-kalking. Situasjonen ble reddet av Kaffepikene som er nøyakyig 39 sekunder unna.. I helgen er det utdrikking av en kamerat av meg med fallskjemhopping og båttur ned til Tønsberg for en real fest.. Han er en av de få jeg kjenner som er alvorlig glad i tequilla..

The Ticketor
27-06-2008, 12:14
God fredag!

Kom hjem fra USA for et par dager siden, begynner å normalisere seg nå. Stor kamp å dømme i morgen, og bursdag på søndag.

For øvrig så satte vi opp fuel surcharge i dag, og ikke med lite heller...

Martin
27-06-2008, 13:24
Fredag: Trenger jeg å si mer? Satser ellers på en rolig helg, og ønsker alle en ellers fin dag.



Så et spørsmål: Det er ikke noen som har en billett til Bruce Springsteen til mandagskonserten de vil kvitte seg med?

PM for you!

Thomas
27-06-2008, 13:32
Hjemme rundt 0200 inatt etter en heftig kveld i bunker'n. Har nå tatt helgen med _god_ samvittighet! Det blir vel å ligge i le idag, kan se ut som det er ventet ett uggent vær utover dagen!

Hakuna Matata!!

OJB
27-06-2008, 14:11
God tidlig ettermiddag fra Forus /Tananger,

Første del av dagen ferdig og lunsjen unnagjort her over. Resten av dagen går med til internasjonalt nettverksmøte og forhåpentligvis blir vi ferdige til kl 17.00.
Da blir det helg og kos med min bedre halvdel.
En uke igjen med jobb før sommerferien begynner. Et par turer til ABZ of OSL skal gjøres i neste uke , så er det definitivt ferie for en stund etter et travelt forår som danskene sier.
Ferien går noen uker til Provence .
Ha en fin dag og god helg alle forumister

Bizflyer
27-06-2008, 14:19
Fredag også i sør med lett regn og 15 grader! Hvor blir da sommeren av???

I kveld/natt skal det jobbes, før det skal feires bursdag i morgen. Kanskje blir det både øl og rødvin på far pluss en god biff håper jeg!

I ettermiddag derimot, blir det fiskesuppe! Slett ikke dumt det heller!

God helg!

BF:cool2

Tændis
27-06-2008, 14:24
God fredag "morgen":) Her på Lørenskog bøtter det ned...

LN-FHU
27-06-2008, 14:55
God fredag ettermiddag :D

En god dag, da jeg fikk solgt huset idag :) :)

Dog endel under takst , men markedet i Tromsø er dødt , så "all things considered" er jeg fornøyd :)

Idag blir det nok en tur med DY 156, og retur med SK4587 på søndag.

Sola skinner i Trondheim :nor :nor :nor

Ha en strålende dag :D

TigerBlack
27-06-2008, 16:49
God morgen fra Chattanooga, Tennesee :)

Er på bryllupsreise med min kjære nybakte kone. Vi setter snart kursen for Atlanta og videre mot Orlando.

Her er det pent vær og varmt som bare fy.

S A og E på tur

LN-MOW
27-06-2008, 21:36
Her er det pent vær og varmt som bare fy.



Det kan jeg bekrefte ... stakk akkurat nesen ut.

Ingen god dag her i Apharetta. Vaaknet i natt med rennamage og er naa helt utslaatt. Kjerringa hadde en lang liste med ting som 'maatte' gjoeres iag og har liten sympati. I don't care. Jeg foeler meg fortsatt helt baann selv om flommen har stoppet.

Fikk email i dag med informasjon at Delta har lagt paa fuel surchage paa bonusbilletten med 25 (innenriks) og 50 (utenriks) dollar. De holdt ut ganske lenge...

Concorde
27-06-2008, 21:57
Fikk email i dag med informasjon at Delta har lagt paa fuel surchage paa bonusbilletten med 25 (innenriks) og 50 (utenriks) dollar. De holdt ut ganske lenge...

Spiller ingen rolle, de skal prøves til SFO til høsten av meg i hvertfall!

dc-8-63
27-06-2008, 23:23
en straalende dag i Seattle og paa Bainbridge...tidlig start paa dagen i vest med Bussavgang 04:55 og ferge 05:20...WebEx moete med Oxford University startet 06:30, etterfulgt av det samme med Liverpool klokken 08:30...med saapass stor Britsik innslag fortjener jeg et Pub stopp paa vei til fergen...ha en straalende weekend...