View Full Version : LN-NOD og noen hårfønere på TOS idag!
Her kommer noen bilder fra LN-NOD og Hårfønermafian sitt besøk på TOS i dag Lørdag 21 Juni. :nor
Våknet opp til en strålende dag, med sol og opp til 20 grader.
Regner med LN-MEH sine bilder kommer etterhvert!
Alle bildene er tatt av LN-RPL/Eirik
flotte bilder, noen litt overeksponert, og et par stykker noget skeive.. veldig synd at NOD havnet utenfor fokus på rotasjonbildet, det hadde tvert blitt ny skrivebordsbakgrunn.. komp, lys, omgivelser og ikke minst motiv er perfekt, og hadde fokusen vært perfekt, hadde det bildet fått 10/10 mulige fra meg.. ikke at det betyr noe men ;-)
Twin Otter
21-06-2008, 21:11
er det vanlig at flyr med Avro/146 i nord for tiden?
Er neppe vanlig tror jeg, etter hva jeg hørte var det snag på en 737
så det ble sendt to Avro maskiner isteden... Kanskje noen som kan bekrefte det ??
Men noen som vet hvorfor SE-DJP var nesten en time forsinket tilbake på OSL
(Maskina på bilde nederst til høyre)
Det var fint å se bilder fra den andre siden LN-KRF/RPL. Noen av de jeg tok kommer nok etterhvert. Hurvert spør hvorfor den ene, SE-DJP som fløy SK4406/4411 var nesten en time sen inn til Oslo. Begge to var ikke her før omtrent da de skulle ha returnert til Oslo, kl. 10.15. De skulle ha landet 09.50 etter planen. Dette i kombinasjon med at denne maskinen manglet trapp gjorde at det tok litt ekstra tid med å få snudd denne. Trappebilene på stasjonen er litt for høy til Avro flyene slik at det ble improvisert på ymse vis både ved ankomst og avgang for å få folket av/på flymaskinen. Den andre maskinen SE-DJY som fløy SK6325/6326 hadde innebygget trapp foran slik at det gikk greiere med denne maskinen.:up:
Takker for titten. En fryd å se bilder fra Tromsø, spesielt fordi det ser ut til at du ikke har hatt behov for så mye brennvidde; altså at du har stått så nærme som du har. Det gir et annet perspektiv.