View Full Version : Dagens fra KSU
LZ-BHE tok turen innom i morges
http://i295.photobucket.com/albums/mm139/KSUaviation/1-7.jpg
sirpjalle
18-06-2008, 13:49
Skarpt og fint. :up: (Får ta en liten SE-DYD og si atet kanskje burde vært en annelse mørkere?) :)
Fellowship
18-06-2008, 23:16
Fargerik og fin i vannspruten :)
Skarpt og fint. :up: (Får ta en liten SE-DYD og si atet kanskje burde vært en annelse mørkere?) :)
Du mener en omvendt SE-DYD da vel??;) Jeg synes den var bra jeg!!:)
Airbus 330
19-06-2008, 22:09
Meget bra bilde fly1980. :)
Airbus 330.
Takker :) Det var kanskje litt i overkant lyst ja... Skal huske til neste gang :)
Takker :) Det var kanskje litt i overkant lyst ja... Skal huske til neste gang :)
Nei!! Det var ikke det!!
ATC-flyradar
19-06-2008, 22:29
Herlig bilde Jomar :D
Jan
sirpjalle
20-06-2008, 07:33
Nei!! Det var ikke det!!
Jo liiiitt mørkere kanskje? ;)
Nei!! Det var ikke det!!
;) OK, du er sjefen ^_^
Knallbra bilde!
Regnvåte rullebaner kan skape noen skikkelig gode effekter. Knall!
Fin bild! Synd att klientelet vi har ombord på dessa från ARN kanske inte alltid är lika bra :(
FlightDeck
23-06-2008, 16:30
Kjempebra bilde! Har sett den både her og der rundt om i Norge - hvor flyr den? Ikke spesielt fint design akkurat - og Balkan Holidays (BHAir) er et heller tvilsomt navn, spør du meg...
Takk for hyggelige tilbakemeldinger :)
@FlightDeck - Nei, enig i at fargene ikke er helt det store. Men foruten SAS, CHC, HTA pluss noen andre chartere er jo det en av de få "spennende" vi har her på bjerget ^_^ Herfra flyr den i alle fall til Burgas i Bulgaria på vegne av Apollo.
Forøvrig har jeg en mistanke om at Balkan Holidays Air og BH Air er to forskjellige selskaper. BH Air er vel Britisk-eid men flyr på LZ-registrering, opererer 4 eldgamle A320 fly og er en del av Balkan Holidays Ltd. Balkan Holidays Air flyr med Tupolev 154, og har ingen A320'ere i følge sin egen hjemmeside... Noen som har litt mer info på dette?