View Full Version : Glad tirsdag morgen
God morgen fra en fortsatt fuktig hovedstad. Rekker et kort møte i Oslo før jeg tar 08.05 Flytoget til OSL og en MD80 videre til København. Ha en bedre tirsdag...
Utflyttet
17-06-2008, 07:17
God morgen fra Bergen. Her er det på vei ned til en kunde straks, kan se ut so jeg har gjort noe ulurt i går kveld på en server. Ellers er det morgenen for 1001 ting som må fikses rundtom og klargjøring av en del kunde-ting. Ha en bedre dag!
-A
Utflyttet
17-06-2008, 07:22
Og for de som er interessert så har vi kåret sommerens første vinner av foto-konkurransen, som har en seriøs hard pakke på vei i posten så snart jeg får tak i adressen! :)
-A
God morgen fra kontoret og hovedstaden.
Gårsdagen ble brukt til å booke BA-billetter på tilbud i Club World, så nå skal den testes over dammen i august hhv 767 og 747. Kommer nok noe tripreports og evaluering av produkt og service etter det, ja. Forøvrig var jeg imponert over all informasjonen BA har på weben i forbindelse med en reservasjon - første pluss i boka. (De ble booket på ba.com fordi billigbillettene ikke kom opp på wideroe.no)
:CAN
God morgon :)
Såååånn då er første anti-allergisprøyte satt, og pollenet må bare sveve. Egentlig hadde det egentlig vore best med masse regn, men det får eg jo nok av i Bergen.
Ny dag, nye feil og rette opp i ;) -ha ein fin dag alle saman!
sirpjalle
17-06-2008, 08:31
God morgen fra Stavanger!
Da var kjerringa avlevert på flyplassen, så da var det 3 dager med fred og ro :p
Nei fra spøk til revolver, ser ut til at det blir en rolig dag i dag, fikk skuflet unna en hel del jobb i går, så i dag kan fruktene av hardt arbeid i går nytes.
Ha en fortreffelig dag forumister :)
God morgen fra STO! Her er det allerede så varmt at 15 minutters rask gange til kontoret ble byttet ut med 4 minutters busstur (for å unngå å svette ut dressen fullstendig!). Fremdeles litt skyer her og der, men det ser ut ti å bli en fin dag og lunch ute i dag også kanskje (de små-agressive andungene fra i går skremmer ikke meg!). Et lite telefonmøte i dag, en masse analysearbeiede og en liten gjennomgang av "rikets tilstand" på ettermiddagen før det blir løpetur i den svenske hovedstaden på kvelden. Fikk kjeft av kona i natt! Klokken 01:00 tikket det inn en melding om at jeg hadde glemt å legge "tisselaken" på sengen til treåringen hjemme.... oups! Da blir det madrassvask på fruen i dag...
Å ja - Gratulerer til Fellowship med seieren i fotokonkurransen!!!!
God morgen fra København. Dagen begynte med en aldri så liten forsovelse, men slikt skjer. Ny dag venter på lesesalen, men ser nå lyset i tunnellen, og forhåpentlig er det dagslys og ike lyset fra et tog som kommer mot meg. Ikveld er det selvsagt fotball foran TVen. Ha en fin dag
God formiddag godtfolk fra Forus/Tananger,
Gårsdagens dagenstur til ABZ sitter litt igjen idag . For en gangs skyld ble det "liquid lunch" etter møte på andre siden av vannet.
Lov å være litt trøtt i trynet fra tid til annen.
Arbeid skal skuffes unna idag før ukens arbeidsøkt på Lilleaker kontoret tar til imorgen med start SVG på redeyeflighten som vanlig , SK4002.
Ha en fin dag og uke forumister.
:nor FERIE :nor
Da var endelig sommerferien her, og jeg er snart ferdigpakket for første ukens utflukter. Oslo i kveld, Bon Jovi på Ullevål i morgen og til helga blir det Sommerfestivalen i Selbu, men om ikke værgudene ombestemmer seg tror jeg trygt vi kan kalle det regnværsfestivalen i år :angry:
Men med nok frostveske innabords burde ikke det by på problemer for en viking :drunk:
Ha en finfin uke folkens!
E!
FBU 4EVER
17-06-2008, 12:48
Det ble en vellykket sommeravslutning og rekeaften igår, med de største og saftigste rekene jeg har spist i Norge noensinne. Og som om ikke det var nok, det ble en flaske med rosevin på balkongen i 3. etg. utover natten. Sent i seng m.a.o.
En enkel frokost litt ut på formiddagen. Nå venter hurtigbåten og bytur. Det blir nok en wienerschnitzel på Schrøder i kveld. Og et glass eller to på Barolo vinbar før bussen bringer meg hjem. Ahhh... ferie!
God morn fra 160 Central Park South. Det blir breakfast og en gåtur ned til 9th Ave 34th street og deretter må jeg handle klær.. kan ikke vandre rundt her med hawaiishorts ;)
Været ser lovende ut, ser endel blå himmel og det er lovet opp opp 28 grader.
Bon Jovi .... *groess*
G'morgen fra Peachree City hvor jeg naa har fire dager igjen. De neste tre blir ny-utsjekk som GSC (Ground Security Coordinator) - boooooooring, men viktig. Man har ikke lov til aa operere sivilflyvninger uten aa ha en GSC tilstede.
Kun 18 grader her paa morran - men skal godt opp paa tredvetallet i loepet av dagen. Solen skinner naadeloest.
Bon Jovi så klart!! Det var derfor jeg så en tre-høler ved cargo på OSL i dag.. Det er vel DC-10'ern som ble nevnt i en tidligere tråd her?
Ellers en vanlig dag på jobben, og ute skinner sola..
Folket får ha en fin dag :)
Overtoerr GSC-klasse med en israelsk terroristekspert som laerer ... maatte ha en oel paa styrten da vi var ferdige ...
Naa blir det ut aa finne noe aa spise .. deretter hjemmelekser .... urghhh...