PDA

View Full Version : Oslo-København-Oslo

EB
15-06-2008, 18:02
Om to dager er det igjen klar for en tur til København - denne uken med fly. Blir Airbus begge veier - herlig!!! Skt. Petri blir soverommet tirsdag natt.

Ned tirsdag og opp onsdag slik at jeg rekker åpningsfesten av et nytt hotel i Oslo.

De siste gangen har ikke sms-innsjekk virket med SAS - blir spennende om det funker i løpet av morgendagen.:angry:

EB
17-06-2008, 05:56
SMS innsjekk funker ikke:angry: Men med bagasje så er det ikke rare forskjellen - innom automaten må jeg uansett. Blir fast Track for første gang i dag - håper den funker. Med bytte av avgang blir det MD80 og ikke Airbus som planlagt den ene veien...ikke noe dårlig alternativ.

EB
19-06-2008, 05:28
Med en vanvittig kø i fast Track gikk det fortere å gå gjennom den vanlige security sjekken - er det mulig???? Hyggelig å komme ombord i en MD80 igjen og med en fantastisk kvinnelig dansk purser - gråhåret slank dame i 50 årene som fortsatt elsket jobben sin. Dro på tid og landet litt før tid. Lang vei å gå fra A-piren til bagasjehallen - og lang ventetid der før vi fikk bagasjen...

Hjem igjen var det ombord på rad 2 i en full A321 som gikk på tid og landet litt før tid i Oslo. utrolig men sant - her fløy vi med "søsteren" til vår purser på MD80`n - ny gråhåret, slank dame i 50-årene som koste seg stort på jobb - slik smitter!!!

Turene var ganske like det jeg ellers opplever - men med ansatte som liker seg i jobben blir opplevelsen mye bedre. På bakken er ikke alt like bra...