PDA

View Full Version : God lørdags morgen

sirpjalle
14-06-2008, 07:16
Tidlig oppe i dag, klokken 0630. Prinsessene ville ikke sove lenger, så nå er det tid for kaffekopp nr 3! :)

Pappa sitter med PC'en og rumpetrollene sitter foran TV'n og ser på Disney

Blir vel en tur på hytta senere i dag tenker jeg og jobbe litt utendørs. Ha en bedre dag forumister :)

EB
14-06-2008, 07:32
Glad morgen... Solen skinner og varmer igjen - ser ut til å bli en strålende dag i hovedstaden. Nå venter en lett frokost før det blir en treningsøkt og så en skikkelig frokost på Åpent Bakeri i de gamle lokalene til Peugot i Parkveien. Ha en bedre lørdag!

Egil
14-06-2008, 07:49
God lørdag forumister!
Dagen startet for tidlig. Gullklumpen til min bedre halvdel ville ikke sove mer når kl var 5 så når klokka passerte 6 sto vi opp. Da hadde dagens første oppdrag allerede tikket inn fra NYC, to kolleger som ville hjem ^_^

Kaffe, ostesmørbrød, barne tv og scanair.no i fin blanding her!
Ser ut til å bli en nydelig dag i Mosjøen. Tar nok en tur på stranda og koser oss utpå dagen når temperaturen er rett!

E!

AirbusTrond
14-06-2008, 08:20
God morgen fra Lilletorget. Klar for en åtte timers jobbøkt for å sortere og sammenfatte nyheter for kundene. Som vanlig inntas kun kaffe de første par timene av dagen. God lørdag !

Discus
14-06-2008, 10:40
http://fil.nrk.no/yr/grafikk/sym/b38/03d.png
God morgen - ser ut til at regnet har gitt seg så det blir nok en sykkeltur el.l. i dag. Dere som er i Bodø får kose dere med alt som skjer der oppe - vi venter på bilder!

Someone
14-06-2008, 11:11
God morgen fra Ørestaden og København. Lett skyet med behaglige temperaturer her idag. Planene idag er å få gårsdagen nyinnkjøpte iPod Nano i drift samt en liten treningtur hører også med. Kvelden begynner med Spania-Sverige som oppvarming før det blir avslutningfest og middag med klassen.....noe sier meg det blir fuktig:cheers: Ha en fin dag

Concorde
14-06-2008, 11:33
Fuktig i går hos meg i går også etter avslutning av en hektisk måned på jobben.
Godt å ha en terrasse å slappe av på i dag.

storg
14-06-2008, 12:39
God ettermiddag fra firenze. Litt ustadig vær. Men akkurat nå skinner sola.

Trety
14-06-2008, 12:47
Glad lørdag fra Drammen. I motsetning til de med barn her på forumet, stod klokka mi på 10:48 når kroppen våknet til liv, og det uten at det ble noe mer rangling enn et lite glass Talisman i går. :cool:

Byen preges av skiftende skydekke, men behagelig temperatur og oppholdsvær. Nå drar sambo og jeg en tur til byen for å kikke litt og sette seg ned etpar timer på café.

Ha en bedre lørdag allesammen!

LN-MOW
14-06-2008, 13:36
G'morgen! Her i Peachtree City blir det aa drive lasteplanlegging for fraktere idag med paafoelgende test. Selv om jeg ike har skrevet loadsheet og loadplans paa mange, mange aar, gikk det veldig greit med pax-maskinene, saa da gaar det nok greit med frakterne ogsaa.

22 grader, skyet og 'utrygt for torden'. Her nede soer for Atlanta er det mye tettere mellom tordenstormene enn nord i Alpharetta. Pussig at saa faa kilometers avstand har saa stor forskjell ..

Ha en god loerdag! Venter med glede paa dagens bilder fra SXM og BOO.

Thomas
14-06-2008, 14:10
Good morning fra "the friendly island"!
Etter litt pleie av høyre skulder som fikk seg en "meltdown" av Peter the Sun igår håper jeg å være klar for mye MahoSpotting idag. Lørdag er den STORE dagen med drøyt 15 ankomster fra airliners, USAir har 4 ankomster, AAL 3, WestJet 1, Spirit 1, BWIA 1, CO 2.. osv osv!

Ute ser det ut til å være delvis skyet, men det er det forsåvidt hver eneste morgen før Peter the Sun får tak!

Først, spotters breakfast!!!

Concorde
14-06-2008, 14:28
Hva flyr BWIA med til St.Maarten?

Thomas
14-06-2008, 16:03
Boeing 737-800

Concorde
14-06-2008, 18:15
Da er det kveld og jeg har bekrefetet en tur på VS biz fra LHR til JFK

LN-MOW
15-06-2008, 02:24
Uhh .. tilbake paa hotellrommet .. litt smaafull og oer i hodet. Kom meg helskinnet igjennom frakterdagen og i morgen blir det computer-lasteordrer. En av kollegene proever aa faa meg ut og treffe noen berter han ble kjent med i gaar ... me fe sjaa ...