View Full Version : KLM med sommertilbud til noen destinasjoner
Sommertilbud som må bookes før 17/6 (kilde: klm.com (http://www.klm.com))
kr. 1695 t/r (inkl. avgifter) til 11 steder i Europa, f.eks. Athen, Lisboa, Madrid.
Også greie priser til Dubai (4475), USA/Portland (5800), J'burg (6045) m.m.
Spørsmål - setter folk pris på at det postes slike "instant offers" her?
Jeg synes det greit med noen slike offers her, men det blir for mye hvis alle offers fra alle selskap skal legges ut her. Så mitt svar blir egentlig nei. Skal man ut å reise klarer man å finne frem slike offers selv
For meg er en det en forskjell på rutinemessige kampanjer, som blandt annet KLM kjører mer eller mindre hele tiden, og spesielt gode tilbud som gjør at noen kanskje vil forandre på ferieplanene sine.
Jeg hadde aldri vært i Hong Kong (knapt nok Asia også) før noen begynte å poste om fjorårets Finnair-kupp og jeg bestemte meg for å benytte meg av muligheten til Hong Kong. Det var et tilbud jeg satte pris på å få vite om.
AirbusTrond
12-06-2008, 21:33
Kjør i vei - i hvert fall på reiseforumet! Jeg har vært i både Berlin, Beijing og Madrid for meget beskjedne beløp pga postinger her. Men som gustavf sier, de mer radikale tilbudene er jo de mest interessante.
Men som gustavf sier, de mer radikale tilbudene er jo de mest interessante.
Enig i det, ja, ikke så veldig spennende hver gang DY reklamerer med kr. 349,- osv. Tilbud til eksotiske detinasjoner fra OSL er det jo litt lenger mellom
Jeg synes det greit med noen slike offers her, men det blir for mye hvis alle offers fra alle selskap skal legges ut her. Så mitt svar blir egentlig nei. Skal man ut å reise klarer man å finne frem slike offers selv
Som nevnt, dette underforumet er et reiseforum og da er det greit at man legger ut både reisetips og diverse flytilbud som man selv føler er relevant
Som nevnt, dette underforumet er et reiseforum og da er det greit at man legger ut både reisetips og diverse flytilbud som man selv føler er relevant
Det som er hovedpoenget mitt er hvis alle skal legge ut alle offers som kommer, fra f.eks KLM som sender ut "tilbud" hver uke, så blir det for mye.
Men skulle noen finne supertilbud som f.eks OSL-EWR med CO til 3000kr t/r så må de gjerne komme med dem.
Mr_Tupolev
13-06-2008, 11:48
Enig i at "vanlige" tilbud er ikke noe vits i å legge ut, men sinnsyke tilbud som for eksempel Finnair hadde i fjor vår taes gjerne imot;)