View Full Version : God torsdag morgen!
Utflyttet
12-06-2008, 05:39
Da var det nok en dag og i dag er det mye kav frem til lunch, før jeg henter en Volvo V70 og noen piker og begir meg til Lillehammer for helgen. Ha en så bra dag som alle og en fortjener. :)
-A
Glad morgen... I går skiftet jeg sivil status - vi våknet som registrerte partnere og la oss som rette ektefolk:nor. Det skal blant annet feires sammen med en del kunder i kveld. Ha en strålende torsdag.
Grattis EB!
Idag blir det sista dagen på ARNKE innan en 5 dagars helg som bland annat inkluderar en tur ARN-OSL-TRD-BOO-LLA-SDL-ARN i en C172. Bokningsläget ser ut att bjuda på full fart.
Utflyttet
12-06-2008, 06:55
Og for de som er interessert, stem på hva som er det beste mai-bildet med god sommer-feel her:
http://forum.scanair.no/showthread.php?t=31809
Poll er åpen i 5 dager, løp og stem! :)
-A
sirpjalle
12-06-2008, 07:54
God morgen fra Stavanger! Litt pes på morgenen, men nå har det roet seg. ;)
Blir ingen Tante JU på meg i dag, men man kan jo ikke få til alt. ;)
Ha en bedre dag folkens :)
FBU 4EVER
12-06-2008, 08:26
Grattis EB!
OSL bader i litt sol og noen skyer. Nå blir det SK455 og SK926 med hjemkomst lørdag. Da er det sommerferie!
Ha en fin helg.
God morgen fra København. Delvis skyet her i dag og en ny dag på lesesalen venter. Ikke noe spennende på programmet idag
FlightDeck
12-06-2008, 08:32
God morgen fra Helsinki. Hadde en fin tur over hit i går, men visste faktisk ikke at SAS både har Economy Extra og Business Class mellom Stockholm og Helsinki. Ikke de samme temperaturene her som i Oslo, men ser frem til en rolig dag med byvandring og museumsbesøk. Ha en fin dag!
God formiddag fra Trondheim
Her er det go stæmning og masse å gjøre :)
Satser på en rolig pils til kampene i kveld i EM, så får vi se hva ellers dagen/kvelden bringer ;)
Edit; Gratulerer som ektefolk til EB m/mann :nor :D
Ha en strålende torsdag :nor :nor :nor
God formiddag fra Mosjøen!
Smågrått i dag, men det kan se ut som været er på bedringens vei. Skal en runde på noen byggvarehus før jobb i ettermiddag.
Må hente de siste ingrediensene til leiligheta før siste krafttak settes inn på å bli ferdig med prosjekt oppussing 2008.
I går skiftet jeg sivil status - vi våknet som registrerte partnere og la oss som rette ektefolk:nor.
Grattis EB og alle dere andre med ny ekteskapslov :nor
Ha en finfin dag!
E!
Bizflyer
12-06-2008, 10:07
Guten Donnerstag!
Grattis til dere homofilerte der ute! Tenk å bli dyttet inn i et ekteskap sånn uten videre, slik som EB har blitt! Men hvorfor skal dere ha det noe bedre enn oss andre? Nå kan dere jo selv se hvor fælt et ekteskap er. :colgate:
Vel vel! Her i sør lukter det brendt! Skogbrannen fra Arendal sprer røyklukt helt til Lindesnes. Jeg trodde at det var full brann i krattet utenfor da jeg våknet til morgenen, men den gang ei.
I morgen går turen til Danmark for å forberede Beachvolley turnering for 200 bedriftskunder. Metrolygen sier noe om litt regn, men vi får håpe at han tar feil nå igjen! Desverre ser det ikke ut til å bli den helt store temperaturen på lørdag, men vi kan jo håpe på mirakler. Uansett skal det smake godt med en ekte grønn Tuborg!!
Ha en fin torsdag både i og utenfor ekteskapet! ;)
BF:cool2
God torsdag fra FBU!
Med møte med gamle kolleger i ettermiddag, har jeg funnet meg et stillerom med strøm og nettverkskabler og er i full gang. Startet dagen med et telefonmøte som ble CNL,så dette kan bli en produktiv dag! I ettermiddag blir det sommerfest hos fruens arbeidsgiver, med litt brunt skummende drikke skulle jeg tro og god grillmat.
I går passerte jeg forresten 13.000 fløyne flykilometer så langt i 2008!
Er jo ingen automatikk i at partnerskap blir omgjort til ekteskap da - det er frivillig, så jeg tviler på at EB allerede er formelt i noe ekteskap (selv om muligheten kommer i løpet av høsten). Bare se på Kim Friele - hun vil alldeles ikke inn i noe ekteskap, men fortsette sitt partnerskap.
Ingen tvil - jeg vil absolutt inn i ekteskapet. Nå har jeg jukset i 7 år og omtalt meg som gift - så den store forskjellen blir det ikke!
Uansett - gratulerer med loven!
tenkt at det for noenogtredve år siden faktisk var forubdut med "homoseksuell omgang" eller hva det helt. Vi har kommet langt!
God ettermiddag fra Forus/Tananger,
Ukas tur til ABZ og Dyce ble gjort unna igår og så en tur på byen med gode kolleger.
Det gjør at man blir litt trøtt i trynet dagen etter. Mye skal være ferdigstillt i prosjektet før St.Hans så det er fortsatt travle tider.
Imorgen blir det tur over over fjellet til Lilleaker kontoret og deretter en etterlengtet helg.
Ha en fin dag alle forumister.
Gratulerer, Eivind! :cheers:
22 grader og HOEY luftfuktighet her nede i Peachtree City. I dag skal det lages lasteordrer paa MD11'er og DC10'ere - saa blyanten er spisset og kaffemuggen fylt. Skal vaere her paa hotellet idag, saa skitvaer i ettermiddag er ikke noe aa bekymre seg om.
Guten nachmittag! Da var siste markedsførings- og norsktime unnagjort, og nå er det bare muntlig eksamen igjen før sommerferie og RNoAF. Her i Oslo begynner det å bli kaldere og værmeldingen sier regn de neste fem dagene.:angry: Om en time blir det tennisspilling før avslapning med kompiser og EM. Heia Tyskland.
God ettermiddag. :)
Nå er bilen klargjort for EU-kontroll i morgen. Litt småplukk er fikset så de får mindre å klage på. ;) Krysser fingrene...
Så nå får jeg finne frem gressklipperen før regnet kommer...
Gratulerer så mye til EB. :) :nor
Ha en fortsatt fin dag alle sammen.
God ettermiddag fra Maura..
Her er det fri fra jobb, og hvert øyeblikk går turen mot OSL, for å møte en gjeng som nå sitter ombord i en 737 på vei fra LHR som SK806. Så går turen retning hovedstaden, og for min del, Thon Hotell Astoria (hva gjør man ikke for å kunne ta seg en øl eller tre til maten?), før gjengen samles på Hard Rock Cafe senere i kveld, for å varme opp til morgendagens konsert med Status Quo!
..også ramlet det jammenmeg inn noen feriepenger også :)
God kveld, folkens..
God ettermiddag fra London City Airport!
Jeg kan rapportere om at de har ekspandert setekapasitet og antall serveringssteder siden sist jeg var her. Den litt "klemmende" følelsen som man av og til får her er nå borte. Taxi ut til flyplassen i dag pga litt for mye baggasje til hensiktsmessig reising på Tube'en. Det tok en times tid fra Kensington.
På tirsdag var det et aldri så lite uformelt Fly & Kaffe møte ved Finsbury Park, hvor undertegnede og tosfreight møttes (han på en liten ferietur, og jeg på en liten jobbtur). Det var en hyggelig sammenkomst.
God morgen fra Colorado Springs
Her er klokka 0930. Dagen idag skal tilbringes i sofaen aa se paa fotball, og senere skal onkel ta meg ut paa shooting range for aa prove noen 9er. Paa sondag da jeg ankom ATL med KL621, tok det meg 5 min fra gate til jeg var nede aa ventet paa bagasje i concourse E. Utrolig rask og nytt rekord. Ha en fin dag alle sammen