View Full Version : Opptak/historier fra Isak i Tårnet?
Hei!
Er det noen som sitter på noen opptak fra Isak i Tårnet?
Har lest en del på forskjellige forum om Isak i tårnet å hans humor!
Er det noen som sitter på noen opptak fra noen morsomt han har sagt?
Eller har noen historier?
Tror dette kan bli morro å se om det kommer noe!
Skal vel vaere forsiktig aa legge ut slikt offentlig .... men tror det ligger noen opptak paa fs-forumet ...
Er Isak fortsatt å finne i tårnet på GM?
Dag Viking
11-06-2008, 23:57
Jeg hørte han sist jeg satt i cockpit til OSL, det er vel noen uker siden. Litt pussig, hørte en kjent stemme, men det tok noen sekunder før jeg klarte å plassere han.
ENGM RAMP
12-06-2008, 00:45
Isak jobber her hos oss enda han, men han jobber på lånt tid ;) Jeg vet ikke om det stemmer, men jeg har hørt noen si at han er verdens eldste operative flygeleder, men om det STEMMER, aner jeg ikke...
LN-STEMPELMOTOR
12-06-2008, 01:10
har en hel cd med isak i tårnet=), "pakistan 747 you want to go home to islamabad"
Veldig bra mann som har gitt oss med radio på kontoret mye kvalitetsunderholdning opp gjennom årene. Måten han snakker på gir inntrykk av at han er avslappet, full av overskudd og med full oversikt. Det er det nok mange flyvere som setter pris på. Så får heller svenskene tåle en del vitser og radbrekking av språket sitt. :)
Men opptak og distribusjon av LTTs radiotrafikk er så vidt jeg husker forbudt, uten at jeg husker hjemmelen.
Hørte i går at han jobber ut juni, så er det den bedagelige pensjonist tilværelsen som venter... Noen som kan bekrefte dette?
Har hørt mange morsomheter fra den kanten ja... Virker som en del utenlandske piloter blir litt satt ut innimellom, men tror nok de fleste synes det er litt artig.
Husker han en gang spurte en kvinnelig flyver i Lufthansa om ett minutt var like langt i Tyskland som det er her i Norge. Da visste hun ikke helt hva hun skulle svare.. :)
Tror han vil bli savnet når den tid kommer at han går av.
Planebeach
12-06-2008, 21:08
Isak er ferdig som flygleder i sommer, men skal fortsatt jobbe på Gardemoen fremover.
Husker godt Isak fra den tiden han trådte sine "barnesko" i BOO TWR. Han har tydeligvis ikke blitt "bedre" med årene.
fjasebase
30-04-2011, 01:30
Tror jeg tar denne opp igjen. Har søkt og søkt men finner ikke noe. På FS forumet snakker de om opptak 1 og 2...Noen som har disse og vil dele med andre? ;)
Utflyttet
30-04-2011, 01:47
Har hørt mange morsomheter fra den kanten ja... Virker som en del utenlandske piloter blir litt satt ut innimellom, men tror nok de fleste synes det er litt artig.
Litt OT, men av alle jeg har hørt rundtom i verden så er det vel JFK og AMS som skiller seg mest ut som uformelle. Morgenrushet inn og ut av AMS kan være riktig så moro å få med seg. :)
-A
ENGM 911
30-04-2011, 09:32
Det siste han sa på radioen passer seg ikke på trykk. Om jeg gjør det kommer pisken fra moderatorene og vips så er jeg utestengt i 14 dager.
Nåja, det tillates da kunstneriske friheter Cato.... Bare sett kommentaren i " " og jeg skal ihvertfall ikke slette den ;)