View Full Version : God onsdag morgen...
Tidlig start på dagen slik at jeg rekker sommerlunsjen hos Color Line i formiddag. I ettermiddag er yngste nevøen 2 år - så da blir det is og gele. Ha en strålende onsdag du også...
Go morn fra et delvis grått Trondheim :)
Tidlig oppe og tidlig ferdig på arbeid...deilig ;)
Gleder meg over Sveriges seier i EM igå...Grattis til broderfolket :SWE
Ha en strålende dag alle forumister :nor :nor :nor
sirpjalle
11-06-2008, 07:42
God morgen fra Stavanger.
Skal ikke klage, det er lillelørdag i dag, og i tillegg regner det! YES! :) Godt med litt kjøligere vær og..... MEN vi får håpe at det ikke blir slik som det var i fjor, at det var denne sommeren vi fikk....
Ha en fin dag folkens! :)
God morgen fra København. Mer skyer og litt kaldere idag enn det har vært den siste tiden. Ny dag med oppgavejobbing venter før det blir en treningstur i ettermiddag.....og en fotballkamp på TVen selvfølgelig. Ha en fin dag
Jeg var ute i går kveld, og det merkes. Tror vi tar en rolig start på dagen i dag...
Og i Ørsta ausar regnet framleis ned. Menmen, kva gjer vel det, så lenge eg har innevakt og varmt kontor:D
Bizflyer
11-06-2008, 10:48
Mye vind i sør! Og en del skyer også. Men det er kontordag, så det går nok.
Håper mest på at det blir oppholdsvær til lørdag da det er en stor utendørsdag.
BF:cool2
The Ticketor
11-06-2008, 11:27
Hurra for Sverige, artig at de klarte det i går. Her gjøres siste dagen før ferien, i morgen blir det OSL-FRA-LAX-FAT och så blir det FAT-DEN-MUC-OSL 23JUN. UA marketed, LH operated. Yes, det er ferie folkens!
g'onsdag fra STO.
I dag hadde vi en skikkelig skur her ute, men nå ser det ut til å være over.
To timer til ETD med Flygbussen retning ARN og SK499 (på nettinnsjekk fikk jeg tildelt 33C automatisk, men den fikk jeg i det minste byttet til et par rader lengre frem) tilbake til OSL og familien. I morgen skal jeg plage mine gamle kolleger i SKO littegrann... hehe.
anders320
11-06-2008, 12:57
God morgen!
Fikk for få timer siden vite at jeg har kommet opp i Norsk Muntlig om utviklingen av det norske språket - etterfulgt av en gladmelding om at vi vant rettsaken i forrige uke =)
http://www.nettavisen.no/innenriks/article1976302.ece
Nå er det pugging på høyt nivå!!!
G'morgen fra Peachtree City som melder om 20 grader og 94% luftfuktighet ...
Det er lovet en lang dag - blir visstnok aa holde paa til rundt syv-aatte ... ugh ... men men .. what to do. Gaarsdagen ble kort, saa jeg fikk med meg Sverige-Hellas og Happy Hour paa Tavern on 74..
Naa er det nok best jeg tar en titt paa hjemmeleksene foer vi begynner ....
God onsdag fra FedEx!
Siste dag før en liten langhelg, hvor torsdagen går med til et lite "Quo-og-mat" med en gjeng fra et Status Quo-forum, på Hard Rock Cafe i Oslo, før fredagen går med til å se heltene (Status Quo, altså..) spille på Jessheim. Bare været blir bra, så..
Ha en god dag :)
God morgen!
en gladmelding om at vi vant rettsaken i forrige uke =)
http://www.nettavisen.no/innenriks/article1976302.ece
Nå er det pugging på høyt nivå!!!
GRATULERER!:nor:nor:nor
FBU 4EVER
11-06-2008, 19:01
Det ble en virkelig lang sovemorgen idag. Kom meg ikke ut av senga før nærmere 12:30. Resten av dagen har gått med til et security-kurs på PC-n. Et nominellt 2-timers program som til slutt tok nærmere 4 timer da Internet Explorer hele tiden utviklet en feil "og må lukkes" med derpå følgende ny opplogging. I tillegg så gikk SAS-Portalen til stadighet i "timeout". Ergerlig.
Og på toppen av det hele, så har PC-n begynt å åpne vedlegg, linker etc. i minimert format. Vedlegget dekker kun øverste halvpart av skjermen, og jeg må hele tiden klikke for å maksimere vedlegget. Irriterende.
Nå skal det strykes et par uniformskjorter, IAD og siste tur før ferien imorgen.
Så blir det middag.
Ferieturen er "i boks", hotellromene er bestilt og bekreftet, leiebil bekreftet og klappseter bekreftet. Under ti ledige seter ned til MXP og antatt fullt fly hjem igjen. Det blir en framifrå ferie med Brandbudronningen!:ITA
God aften, De snakker med Egil.
Holder fortet ved MJF i kveld. Alt går på skinner, eller det vil si; alle fly i lufta på rute :)
E!
Hu hei og huttetu .... ble gjennomvaat da jeg loep over parkeringsplassen til bilen .. det har regnet, tordnet og haglet her i en time naa!
Maa si at dette kurset har frynsegoder - fikk akkurat en 1:200 MD11-pax modell .. og vi skal visstnok ogsaa faa en fraktermodell paa fredag! Liiiike it!!!
Naa er det onsdagspils ....
Tommy777
11-06-2008, 23:31
God ettermiddag fra Portland, Oregon. Hyggelig tur med cockpitbesoek foer avgang i en A320 over hit i dag. Landet 10 minutter foer rute etter en flott tur i United First. Sitter paa flyplassen og venter paa en kollega som kommer med Southwest som er... skikkelig forsinket i dag.
De har innlosjert oss paa Embassy Suites her noe som for de som kjenner Hilton kjeden betyr Managers Reception hver aften (gratis alkohol og snacks til alle gjester i baren mellom 1700-2000)
Internmoete i morgen, hjem fredagsmorran
De har innlosjert oss paa Embassy Suites her noe som for de som kjenner Hilton kjeden betyr Managers Reception hver aften (gratis alkohol og snacks til alle gjester i baren mellom 1700-2000)
Joda, har hørt om den... Bodde der en gang, med en som absolutt skulle ut å handle olabukser til sin stefar den ene timen hotellet hadde Managers Reception.. Og vet du hva? Buksene passet ikke en gang..:angry:
Ellers har jeg og hatt en artig dag.. Ifm. med morgendagens middag med en drøss Status Quo-fans på Hard rock Cafe i Oslo, fikk jeg plutselig greie på at de ville ha matbestillingene innen klokken 11 i morgen.. Har hatt hjernen min halvveis hos FedEx, og halvveis hos HRC/Status Quo i hele dag, men det ser ut til å løse seg.. Et par poster på et forum, og litt sms-teksting med noen finner, så tror jeg at jeg vet hva nesten alle vil ha og spise... "Rekorden" var vel han som satt i Sverige, ringte til en dame i Danmark, som sendte mail til meg..
Nevnte jeg forresten at selveste Status Quo kommer til Jessheim på fredag? Er fortsatt billetter igjen :rolleyes:
Status Qup paa Jessheim .. det er litt Smokie over den ......
Status Qup paa Jessheim .. det er litt Smokie over den ......
Smokie var der for to år siden.. (Nei, jeg var ikke der, men så de samme året - som oppvarming for status Quo i GOT :D)