View Full Version : Nok ett DY fly har hatt "first flight"
Da har første nye 738 til DY.SE hatt first flight. SE-RHC fløy en runde i går som BOE661.
Dumt spm kanskje, men hvilket individ er SE-RHB holdt av til?
Dumt spm kanskje, men hvilket individ er SE-RHB holdt av til?
MSN 28620 ex Pegasus TC-AAB
Bizflyer
10-06-2008, 22:02
Mulig jeg ikke har fulgt med i timen her, men skal ikke den svenske delen av Norwegian fly med DY nr? Trodde den polske delen gjorde det?
BF:cool2
Mulig jeg ikke har fulgt med i timen her, men skal ikke den svenske delen av Norwegian fly med DY nr? Trodde den polske delen gjorde det?
BF:cool2
Dem skal vel det da.. BOE er vel Boeing sine testflightnr da :)
Da har første nye 738 til DY.SE hatt first flight. SE-RHC fløy en runde i går som BOE661.
Og her er maskinen innom KPAE:
http://www.flickr.com/photos/moonm/2569096137/sizes/o/
Sikker på at det er SE og ikke LN ????
Sikker på at det er SE og ikke LN ????
Det var vel først meningen at denne skulle bli LN-NOF, men alle kilder sier nå at denne blir SE-RHC i steden.
Hmm, da lytter du vel til falske kilder...;)
ENGM RAMP
12-06-2008, 14:15
Jammen da er det jo bare vente å se hva som dukker opp da? :)
Stod det forresten ikke i en annen post (fant den ikke i farta) noe om at neste maskin skulle komme i slutten av juni? som NOF? Eller husker jeg feil?
SE-RHC skal vaere c/n 36809, en ny -86N.
SE-RHB skal vaere c/n 28620 - bygd i 2000.
ENGM RAMP
12-06-2008, 16:42
Så hva er da denne som nettopp har hatt testflyging da Andy? Blir det NOF eller RHC ?
Så hva er da denne som nettopp har hatt testflyging da Andy? Blir det NOF eller RHC ?
C/N 36809 = SE-RHC
So much for unfunded speculations:
Fra: Norwegian Air Shuttle
Sak: LN-NOF - registrering av luftfartøy
Dok: LN-NOF- Søknad om midlertidig reistrering av LN-NOF
Det blir NOF og ingen annet.
?? Hva er c/n i postjournalen?
Det eneste som står i den offentlige delen av journalen er:
2008/01804-3
Dok.dato: 10062008
Arkivkode: 502
Grad: U 0
Uoff:
I Fra: Norwegian Air Shuttle
Saksansv: J / PAN / COI
Saksbeh: J / PAN / HSA
Hvem kommer på halene til den svenske delen av Norwegian?
You can believe in what I say, or you simply wait. Outcome will be the same. Sometimes seeing is believing... My track record of correct info should give enough reason to believe.
SE-RHB is still in Istanbul undergoing C-Check. Should be ready very soon.
Your way of phrasing yourself is so arrogant and condescending, Richard. It's difficult to take you seriously.
Yoy can stick your 'track record' where the sun don't shine.
Airbus 330
15-06-2008, 22:27
Your way of phrasing yourself is so arrogant and condescending, Richard. It's difficult to take you seriously.
Yoy can stick your 'track record' where the sun don't shine.
Ehhhhhhh, Moderator?????
Utflyttet
15-06-2008, 22:57
Ehhhhhhh, Moderator?????
Tråden er rapportert og moderatorer er på saken.
-A
Ifølge disse karene, http://www.edinavtn.co.uk/ (Edinburgh Aviation Consultants), så er SE-RHC msn 36809 (ny maskin, med WL, GECAS-eiet) - men de skriver om informasjonen: "NB The data in these files is provided for the benefit of the aircraft enthusiast community, is unofficial and should not be relied on for any business purpose." Deres liste forteller at SE-RHB er msn 28620 B737-86N. GECAS er nevnt der også.
Deres liste forteller at SE-RHB er msn 28620 B737-86N.
Det stemmer. Maskinen er ex-Pegasus TC-AAB.
Postjournalen skriver om 'midlertidig registrering' for LN-NOF. Det kan tyde paa at den blir levert slik, for senere overlevering til DY.se.
GECAS har ogsaa noen 738'er staaende i Dothan og Lake City. Mulig DY har snust paa disse ogsaa...?
GECAS har ogsaa noen 738'er staaende i Dothan og Lake City. Mulig DY har snust paa disse ogsaa...?
Det jeg har hørt er at DY ønsker å fase ut MD'ene til Norwegian.se så kjapt som mulig, og at de forventer å være nede i ikke mer enn 2 stk ved årets utløp. Jeg vet ikke hva det innebærer av "nye" fly til Norwegian.se i forhold til opprinnelig plan. De er vel ikke helt fornøyde med drivstofforbruket til MD'ene...?:)
Igjen har en LN-NOx / DY 737-800 traad blitt et trist kapitel for oss som liker pusslespillene det er aa finne ut hvilket individ er dette...Personlig var jeg stolt av Norge og Norwegian naar Seattle Times skrev om bestillingen av splitter nye 737-800....det var goey aa "skyte" de foerste bildene av LN-NOB paa Renton...med Norwegian Winglets og Boeing Groenn Primer....men dessverre har det ikke fortsatt slik, naa orker jeg ikke aa skrive naar jeg ser et nytt Norwegian Individ fra Fergen, eller oppdager foerste flight paa FlightAware eller Flytekom....fordi allt som skrives om Norwegians individer maa godkjennes og ofte forkastes av DY representant i Berlin....som like effekti9vt som TSA "beskytter" Norwegian fra de ekle spottere som meg...og som ogsaa dreper gleden av aa dele de foerste bildene...de foerste detaljene.....saa om vi ikke alltid har alle detaljer 100% paa plass, eller vi bommer totalt paa registreringen....om vi tror det er SE-DHC og det blir LN-NOF ...so what ???? vi har hatt det morro, vi har hatt glede, vi har delt noe.....og jeg tror ikke et sekund at DY har tatt skade av at vi trodde det var SE-Whatever.com mens det i virkligheten var en NOFF...derimot tror jeg i min enfold at friske bilder av DY's maskiner fra Seattle i vest til Longyearbyen i Nord....er store pluss for Norwegian...
Keep up the good work, Finn Erik.
As for Richard: I personally think you should either put up or shut up!
The only times we have comments from you, is whenever Norwegian and/or 737s are mentioned. You honestly do not contribute anything anymore. I suggest you find another discussion-forum unless you would like to interact with the rest of us. Think about it.
Hvis du fortsetter i slike tankebaner CK, så tror jeg flere vil takke for oss og la Scanair.no fare. Er ikke hensikten her å lufte alle ideer og tanker kommer frem, eller er Scanair blitt mainstream SAS? Jeg stiller dette spørsmålet siden den globale moderatoren sitt dypt inne i SAS og ikke KAN være nøytral.
Richard, opinions from Germany and Berlin is as important as those coming from the SAS main office or Bushistan - and they are toned in different shades of grey, not only black or white as ... ;)
You can believe in what I say, or you simply wait. Outcome will be the same. Sometimes seeing is believing... My track record of correct info should give enough reason to believe.
Dette er det jeg reagerer på - og en lang rekke av tilsvarende negative innlegg fra BU662 - som vi har fått en rekke klager på.
Mitt forhold til SAS har ingenting med saken å gjöre.
MountainDew
16-06-2008, 10:29
I dag kommer LN-KHC fra England. Bygget 1998 kommer fra Aegan
Hvis du fortsetter i slike tankebaner CK, så tror jeg flere vil takke for oss og la Scanair.no fare. Er ikke hensikten her å lufte alle ideer og tanker kommer frem, eller er Scanair blitt mainstream SAS? Jeg stiller dette spørsmålet siden den globale moderatoren sitt dypt inne i SAS og ikke KAN være nøytral.
Som CK er inne på så mottar vi stadig klager på den type negative innlegg, inkludert fra folk som ikke har noe å gjøre med SAS-systemet. Og vi har faktisk ganske mange andre brukere vi også må ta hensyn til....og uansett hva vi gjør vil alle aldri bli fornøyde
Hvis dette er noe å reagere, så vet ikke jeg :drunk:
Dessuten har jeg lært at utskjellig IKKE er offentlig, men bare skal tas i det private - og på dette forumet er det ikke PM som verktøyet for dette? Siden du CK helt klart har valgt å IKKE er benyttet i dette tilfellet, så lot også jeg være å sende deg en PM CK for å forklare deg hva begrepet moderere egentlig innebærer. Og det er ikke denne definisjonen av moderator jeg mener:
"a substance used for slowing neutrons in a nuclear reactor"
Så til substansen i dette. Det er flere av oss som sitter på innsideinformasjon, men kan ikke bidra i det offentlige med dette på grunn av en har lovet å holde tett til det på en eller annen måte blir offentlig. En offentlig kilde når det gjelder registreringer i Norge er Luftfartstilsynets postjournal. Denne angir bare sak og dokumentoverskrift og ikke hva innholdet i kommunikasjonen er. Man er prisgitt kvaliteten, eller ikke-kvaliteten (når noe som egentlig er hemmelig røpes), til den som skriver dokumentoverskriften. I NOF-tilfellet står det f.eks.
Inne i dokumentet kan det stå at søknaden om midlertidig registrering (forøvrig skrevet riktig, ikke feilstavet som hos Luftfartstilsynet) av LN-NOF er trukket tilbake grunnet at flyet skal registreres i Sverige. Om det er tilfelle for NOF vet jeg ikke/vil jeg ikke si/får jeg ikke si/har jeg ikke peiling på ... nå får dere velge en av de fire variantene.
Det var vel de 2 foerste setningene som Ck henviser til You can believe in what I say, or you simply wait. Outcome will be the same. Sometimes seeing is believing... My track record of correct info should give enough reason to believe. Og det er vel ingen som setter kvaliteten paa Informasjonen som BU662 kommer med, men derimot maaten den blir levert paa. Poenget mitt er at vi maa faa lov til aa spekulere og ikke ha et krav opm at all informasjon som deles maa vaere 100%, det har ikke noe med aa vaere SAS Klan eller ikke aa gjoere, det har kun med et oenske om aa kunne ha det morro ved aa dele informasjon, uten aa bli beskyllt for aa bevisst skade DY.
Chaos Controller
16-06-2008, 15:54
Hva er dette for noe? Jeg tror jeg aldri før har sett et forum hvor moderatorer går ut på denne måten og angriper medlemmer i forumet.
Er mulig at man oppfatter det BU662 sier her som noe arogant, men det er det jammen mange andre som er her på forumet også,og jeg kan ikke si å ha sett at de har fått beskjed om å finne seg et annet forum... Om det BU662 sier er så ille at moderatorene mener han kan "stick your 'track record' where the sun don't shine", så burde vel han heller få kontoen sin slettet og bannes fra forumet?
Og hva er galt med at han bare har noe å si når det er snakk om Norwegian eller 737'er.... kanskje han er så fornuftig at han bare snakker om det han har peiling på? Er mange her som har noe å lære i såfall!
Jeg synes det er helt greit at noen kun forholder seg til Norwegian og / eller 737'er og det ingen som trekker BU 662's kompetanse og kontakter i tvil. Jeg synes ogsaa at CK's innlegg tok den debatten jeg forsoekte aa starte i feil retning, mitt poeng var og er at vi boer kunne dele den informasjon vi har, spekulere litt uten aa maatte staa skolerett fordi vi trodde at et fly skulle paa SE register, naar det i virkligheten blir LN register eller omvendt.....poenget mitt er at vaar interesse rundt DY's nye maskiner er til glede for Norwegian, og om vi tar litt feil underveis saa skader det ingen....
ok, jeg hadde en dårlig morgen og jeg overregerte kanskje noe. Beklager dét. BU662 er selvsagt velkomen som medlem og bidragsyter i dette forum.
men, vi har en lang historie her, og jeg står på mine påstander om en veldig negativ og nedlatende holdning fra BU662. Det er ikke alt jeg ønsker å gå ut med i det store offentlige rom, men kretikken er ikke ubegrunnet. Jeg tror det skulle holde med OT i denne tråden.
For freaks som oss er det jo alltid spennende å forsøke å finne ut identiteten til nye maskiner, kanskej særlig når operatøren holder kortene så tett til brystet ;-)
Hvor mange MD'er har DY kvittet seg med så langt? Hvis de skal ha ut 6 i løpet av året (som jeg hørte for ikke lenge siden) så må de kanskje speede opp innfasingen av nye fly? Det er selvsagt ikke gitt at flyene som skal erstatte MD'ene skal på svensk register.
Hvor mange MD'er har DY kvittet seg med så langt? Hvis de skal ha ut 6 i løpet av året (som jeg hørte for ikke lenge siden) så må de kanskje speede opp innfasingen av nye fly? Det er selvsagt ikke gitt at flyene som skal erstatte MD'ene skal på svensk register.
Alla sju är fortsatt kvar i SE-registret men de sex Finnair Aircraft Finance ägda maskinerna är redan sålda till Allegiant LLC.
This is a link to the FAA website:
http://www.faa.gov/licenses_certificates/aircraft_certification/aircraft_registry/registration_aircraft_committed_internation_operat ion/
It will explain the use of temporary Aircraft registrations. It is more or less internationally the same. Bases on ICAO Annex 7.
If such a registration is issued, the permanent one thereafter is the same. Therefore "at the end of the day, the outcome will be the same".
Maybe now, after having read this, some people will see my comment in a little different view. Some will not, I am aware of this fact.
Therefore, at the time I posted, I could see that the aircraft will end up as LN-NOF in the Norwegian register. And - having the overview of that only one aircraft is due soooo soon from Seattle and one is in IST becoming SE-RHB, this is all no company secrets, this is is just adding fact by fact. And at some point, it is disturbing getting all the time asked "where does your info come from". This time, it was all public info + rules and logic.
I think it is easy to understand that DY with 2 wetleases from Hola has a certain "need for speed".
SE-RHA followed the same pattern with Swedish Registers from Start. There was never a cross-over. These info on the Swedish Aircraft register are open for public. There is not - yet - such info for a SE-RHC.
---------------
Regarding the rest of the Discussion:
Kurt, you never had more respect from me than today for saying what is on my heart. Straight away. Top.
CK, you will probably never understand what I understand under a "Discussion forum" and why I now only post in those topics that I interest for. To write that I would not honestly contribute, is just a flat lie. I do tell what I want to tell and then it is also truth. I do not spread lies. How much I do contribute in this forum, where and to what extend of my knowledge, I would like to decide on my own. I hope this goes ok. Reading your lines can give another impression.
No "God Morgen", no Cars, no OMNI, no Whine. Also, no "ny-lansering" of old newspaper news. No trip reports. Just the dry hard facts. Yes. And I would love to discuss this day and night with some members like Brendas and Dag Johnson. They have my deepest respect, 100% facts, 100% knowledge of the rules etc. If they could only post more.
sail4fun
16-06-2008, 22:31
Har full respekt for at man ikke skal lekke taushetsbelagt info.
Men man kan stusse over at DY sine leveranser er mer taushetsbelagt en forsvarets nye Herculesfly.
Men, kvalifisert gjetting og sammling av informasjon fra flere åpne kilder , og diskutere det her i plenum har da også ført til "avsløringer" , selv om vi sikkert tar "feil" i mer enn 50% av tilfellene.
Noen søker kun facts med 2 streker under svaret , andre ønsker å diskutere muligheter og leke sofa CEO, godt ikke alle er like og kjører Lada ?
Tommy777
16-06-2008, 22:53
Enda et sorgens kapittel av en traad...
Fra en som kan se dette fra begge sider, skjoenner jeg godt reaksjonene - fra begge sider.
Jeg deltar mer enn gjerne i en debatt med Richard, men dreier debatten seg ikke om DY, er det sjeldent man hoerer noe fra Berlin.
Jeg har kanskje ikke de beste inside information i bransjen, faar kun vite alt som har med Eurobonus foerst. Vil det da si at alt jeg skriver da ikke har noen verdi for deg?
I tillegg, de alle fleste av oss synes kanskje at alt hemmelighetskremmeriet er latterlig. Vi snakker om Boeing 737, et fly det finnes tusenvis av, ikke en ny Stealth bomber. Om jeg ikke vet reg i dag eller ikke faar sett bildet foer i morgen, driter jeg en lang mars i det.
Og det CK forsoeker aa si er at du bidra paa en mye mer positiv maate foer. Jeg satt meget stor pris paa aa lese alt du hadde aa si foer jul. Vet ikke hva som har skjedd mellom partene her, men maaten du skriver paa Richard, har forandret seg radikalt.
Det som noen kanskje kan reagere paa er uttalelser som kommer her i traaden:
No "God Morgen", no Cars, no OMNI, no Whine. Also, no "ny-lansering" of old newspaper news. No trip reports. Just the dry hard facts. Yes. And I would love to discuss this day and night with some members like Brendas and Dag Johnson. They have my deepest respect, 100% facts, 100% knowledge of the rules etc.
Det du i realiteten sier her, Richard er at du kun kommer med klare facts, mens alt sammen som man bidrar med her er bare svada. Vel, et Critical Mind er du ikke og facts kommer du ikke alltid med. I vaar siste debatt sa du: Ikke alle andre parkerer fly.
Lufthansa parkerer ingen fly, mens söker desperate etter mer langdistanse-maskiner. De selskaper som er darlig styrt eller agerer i markeder med enormt overkapasitet (jeg ikke gidder a si at CO er darlig styrt, mens UA er det definitiv), alle disse selskaper setter fly pa bakken.
Den enes nöd er den andre sin sjanse. Samme tid som e.g. UA kutter dramatisk utvider en Southwest ved Denver. Nökkelen er kostnads-kontroll og fulle fly. Noen av de lavpris-aktörer vil satse i viten om at deres overhead-kostnader er langt mindre enn de av e.g. UA, SK og LH og at mange, som UA og SK, har ingen fett a taere fra. Krigskassa av de fleste store selskaper er tomt. Og noen av disse dinosaur-selskaper ma rett og slett forsvinne.
Norwegian er i den gledelig situasjon at de har en sterkt hjemmemarked innenriks i Norge. Dette har mange andre lavpris-selskaper som Easyjet og Ryanair ikke. OG ja, pa en visst mate er Norwegian egentlig ikke en 100% lavpris-selskap. Mens hvor har vi egentlig defininert hva dette er? Er Southwest en? Eller Ryanair? Eller hvem? Bare lurer...
Mye som er langt fra facts her.. Men jeg oensker overhodet ikke at du skal forsvinner fra forumet. KGL har helt rett i sin post. Og jeg tar gjerne en debatt med deg naar som helst!
Naar det er sagt, synes jeg moderatorer burde holde seg for god til aa ytre kritikk av medlemmer paa forumet. Hadde jeg kommet med slike oppkast til et av mine medlemmer, hadde jeg ikke vaert moderator paa Flyertalk i morra..
Denne diskusjonen skulle vaert tatt paa kammerset, poster burde deletes. Denne diskusjonen er bare destruktivt
I do only take part in the discussions I do interest for. Eurobonuss is not interesting for me, so yes, all your contributions in there, no matter how good and how informative they may be, they do not mean anything to me. simply, because I do not even read that topic. I simply do not interest for that part. This does not value the quality of your postings, it just values the level of interest for me.
Why shall I post in every thing - that I have NULL interest for - my opinion? This is really destructive. It adds a lot of non-sense talk and at the end, those (incl. you) that interest for the topic, are annoyed of those that just posted to say "hi", "bra", "flott".
You quote a posting of me, but I have the distinct feeling you see the problem from one side, and I from the other. Only natural that we come to different conclusions. And to ask what is a "Low-Fare Carrier" per definition, is maybe not the worst question, because it was never really answer how low you have to be in order to count as low-fare airline.
Tror mye av bagatellene her kan løses ved at enkelte tar seg noen timer fri fra forumet per dag og kommer seg ut i frisk luft, får litt sol i ansiktet og prater fysisk med andre mennesker, slik mennesker helst skal gjøre for å holde seg.
Utflyttet
16-06-2008, 23:27
I do only take part in the discussions I do interest for. Eurobonuss is not interesting for me, so yes, all your contributions in there, no matter how good and how informative they may be, they do not mean anything to me. simply, because I do not even read that topic. I simply do not interest for that part. This does not value the quality of your postings, it just values the level of interest for me.
I think you should tread carefully when talking of what your values are. You are to date the only poster I know of in the forum's history to fist do a "Hotel California", followed denouncing the whole forum, and by manual labour deleting everything you have posted in the history of your time here, and then requesting ot have your user removed, only to recreate it and come back and style yourself as aparently the only one to stick to topics and facts.
Maybe we should do a mass undelete so at least you can be viewed for what your past here is?
I also believe that some of the above posts are a bit over the top by many of the posters, if not in sentiment and spirit, then at least in the way the words are written.
-A
Synes ikke denne diskusjonen er forgjeves Tommy777, det har blitt en del avklaringer og støtteerklæringer. Enkelte ganger kan det rett og slett være sunt å blåse ut litt.
Så tilbake til saken - DY first flight
Alex, it is not true that my User account was deleted, it stayed in here all the time. It was refused to be deleted. Not by me.
My Join date is 21-09-04 and that should be the 2nd oldest of all in here...
I did not say that I never had different values, as you entitle them. I would simply call it areas of interest. They change over time. I speak about the NOW, you speak about the PAST. The PAST is gone and will certainly not come back.
I had my reasons why I deleted my content. 99,9% the same as "TilHimmels", just with another employer. I do not think I have to go deeper into this.
Utflyttet
16-06-2008, 23:46
I did not say that I never had different values, as you entitle them. I would simply call it areas of interest. They change over time. I speak about the NOW, you speak about the PAST. The PAST is gone and will certainly not come back.
I had my reasons why I deleted my content. 99,9% the same as "TilHimmels", just with another employer. I do not think I have to go deeper into this.
This actually the whole point of the brawl we have now. You do have a past here and none of the things that made this thread explode was a single item from this thread, but the cumulative past you have. Some in here have had no problem remembering given some of the dialogue you have contributed both in public and private.
And hence, there are those here that believe that as a moderator maybe LN-MOW should have worded himself differently, but seem to agree with the spirit of what have been said.
-A
Tommy777
16-06-2008, 23:48
Synes ikke denne diskusjonen er forgjeves Tommy777, det har blitt en del avklaringer og støtteerklæringer. Enkelte ganger kan det rett og slett være sunt å blåse ut litt.
Så tilbake til saken - DY first flight
Fair enough. Men for medlemmer som ikke kjenner historien etc. er det kanskje ikke saerlig hyggelig lesestoff
Tommy777
16-06-2008, 23:52
Why shall I post in every thing - that I have NULL interest for - my opinion? This is really destructive. It adds a lot of non-sense talk and at the end, those (incl. you) that interest for the topic, are annoyed of those that just posted to say "hi", "bra", "flott".
You quote a posting of me, but I have the distinct feeling you see the problem from one side, and I from the other. Only natural that we come to different conclusions. And to ask what is a "Low-Fare Carrier" per definition, is maybe not the worst question, because it was never really answer how low you have to be in order to count as low-fare airline.
We all have different interests and have something to contribute to, but don't you see how it comes across when you state something like you did above? To keep a good tone and friendly environment, one should respect all the information shared.
That said, I totally agree that members that generally post: I agree, great, top etc doesn't contribute at all and if it was up to me, these post can just be deleted
Tror mye av bagatellene her kan løses ved at enkelte tar seg noen timer fri fra forumet per dag og kommer seg ut i frisk luft, får litt sol i ansiktet og prater fysisk med andre mennesker, slik mennesker helst skal gjøre for å holde seg.
Godt skrevet og sagt.
I tillegg kan vi jo planlegge en felles "annual piss-up" hvor man treffes og har mulighet til å flire og le over noe vin og øl!:)
Dette ble en heftig tråd!
Godt skrevet og sagt.
I tillegg kan vi jo planlegge en felles "annual piss-up" hvor man treffes og har mulighet til å flire og le over noe vin og øl!:)
HAHA! Godt forslag! Hva sier du Richard? :D
Skall man tro Arlandas flight info display skulle SE-RHB komma från IST idag klockan 1400. Hade dock inte fått det bekräftat när jag gick från jobbet.
Parkering på ramp J
Airbus 330
20-06-2008, 22:56
Og her er første bildet slik at ALLE kan se at det er LN-NOF som er den nye 737-800 maskina: http://www.flickr.com/photos/steeldreams/2594839470/
Airbus 330.
Dessverre flyr den i "Stealth - mode" over Lake Union
Flott bilde... og absolutt flott når den er såpass skinnende og blank!!!
Fellowship
29-06-2008, 00:03
Kan det bekreftes at LN-NOF som idag ble satt i trafikk er c/n 36809, eller har den et annet c/n ?? Og hvilket Linenumber har den?
Her er den i avgang på første revenue flight som DY1698 til Marrakech, some 40 minutes delayed
SE-RHB kunde ses på ett, från utsidan, mindre synligt ställe på ARN igår. Antagligen pågår div. modifikationer.
Kan det bekreftes at LN-NOF som idag ble satt i trafikk er c/n 36809, eller har den et annet c/n ?? Og hvilket Linenumber har den?
Her er den i avgang på første revenue flight som DY1698 til Marrakech, some 40 minutes delayed
MSN: 36809
L/N: 2647
ENGM RAMP
29-06-2008, 08:59
SE-RHB har visstnok stått på bakken noen dager nå, hvorfor vites ikke, men det kan være som du sier Savipix, at det pågår arbeide på maskinen
Fellowship
29-06-2008, 10:32
MSN: 36809
L/N: 2647
Thank you very much!! :)