View Full Version : G'Loerdag Norge (og resten)
Og med en liten http://image.weather.com/web/common/wxicons/31/47.gif?12122006-salutt er dagen slutt her i Alpharetta. Etter aa ha lidd meg gjennom Kung Fu Panda, sitter jeg naa her med en 'oel som er stoerre enn en DC-10' og teller ned til bingetid.
27 grader ute .. som sagt det buldrer i omegnen .. og det er kun timer igjen til EM! Tror jeg feirer det med en kjapp match paa Wii-en ..... ;)
Utflyttet
07-06-2008, 05:18
Morn morn fra Bergen. Her er det tidlig opp på grunn av jobb og dagen blir lang, men endelig begynner je gå skimte konturene av kontroll over verden her, og sjansen for å fly store fly en stund, så her gjelder det å stå på! :)
Ha en bedre lørdag!
-A
God morgen fra Tromsø!
Da er man på farten til London (igjen). Det blir et aldri så lite Fly & Kaffe treff i London/Green Park på mandag med undertegnede og tosfreight. Om noen andre skulle være i nærheten så er det bare å rope ut.
Onsdag og torsdag til uken er det "Low Cost Air Transport Summit" (London). Om noen skal på den konferansen så si gjerne fra, så kunne vi tatt oss en prat i en av kaffepausene.:)
Glad lørdag morgen... I dag "åpner" Reiseradioen på NRK P1 - da er det absolutt sommer og sol - noe det forøvrig også er i hovedstaden. Ha en flott lørdag!
God morgen fra Kongens By. Her skinner solen og jeg er allerede i full gang med frokosten. Om litt blir det å komme seg til byen for å møte fattern og bli med på vin-shopping før det blir en skikkelig dansk frokost senere. Og ikveld blir det middag på Kong Hans for den stakkars studenten.....:D
AirbusTrond
07-06-2008, 09:14
God morgen fra Lilletorget. Så satt man inne på jobben nok en gang. Musikkens dag i Oslo i dag, så etterpå blir det vel vin og sang, uten piker, går jeg ut fra..
FlightDeck
07-06-2008, 09:24
God morgen alle sammen. Nydelig vær i Oslo også i dag, det ble mange utepils i går :) Skal til Hamar om ikke så lenge og blir der til i morgen. Ha en god dag!
Lørdag, ja... Klokkeradioen sto fortsatt i "skru-på-radio-klokka-ni"-modus, og jeg våknet til og med av den. Var dermed i fredagsmodus i et par minutter, før jeg skjønte at det faktisk var lørdag.. Så får vi se hva dagen bringer, sånn etterhvert.
Ønsker alle en fin lørdag :)
God formiddag fra MJF!
Var på plass allerede kl 0515, men flyavganger, fellesfrokost, kaffe og is i solveggen og flere flyavganger har holdt meg borte fra Scanair.no helt til nå :rolleyes:
Etter jobb blir det handlerunde, det skal grilles i kveld så man må forberede! Iskald drikke ligger allerede på kjøling så det lover bra for kvelden!
Fri i morgen ^_^
E!
JobbJobbJobb!
Var hjemme og i seng rundt 0300 inatt - noe som ikke kom som en bombe da jeg så hvordan ting så ut før jeg dro på jobb. Ikveld er det å sitte å glo, siste avgang 18:25 og da skjer det ingenting før ankomstene renner inn fra 22:30 og utover.. Juhu!
Etter jobb blir det handlerunde, det skal grilles i kveld så man må forberede! Iskald drikke ligger allerede på kjøling så det lover bra for kvelden!
Fri i morgen ^_^
E!
Kjenner eg hatar deg litt no Egil, her i Ørsta er det 26 grader, strålande sol, grilling og JOBB i morgon....:( Jaja, lettøl smakar sikkert godt saman med grillmat det også...:)
Concorde
07-06-2008, 11:47
Sitter på terrassen og tenker på gårdsdagen, og lurer på hvorfor det det ble så mye vin.. Gleder meg uansett til en tur til NYC med VS på C neste uke og en tur til Bristol og videre til Wales på telt-tur i fjellene.
... og videre til Wales på telt-tur i fjellene.
Har også vært på "fjell"tur i Wales. Gled deg. Hvor i Wales er det du skal?
God formiddag fra et varmt og skyfritt TRD:D Satser på et bad i den lokale innsjøen borti høgget her. Sov litt lengre i dag grunnet hvitvin og baileys i natt:lol:
Concorde
07-06-2008, 13:37
PM................................................ .................................................. ........................................
Las Palmas DY 1817 22:30 Norwegian
Pula DY 1955 22:40 Norwegian
Krakow DY 1049 22:45 Norwegian
Faro DY 1783 22:50 Norwegian
Malta DY 1851 23:20 Norwegian
Alicante DY 1793 23:25 Norwegian
Malaga DY 1805 23:25 Norwegian
Bourgas Varna DY 1570 23:30 Norwegian
Palma DY 1739 23:30 Norwegian
Vilnius DY 1085 23:30 Norwegian
Marrakech DY 1699 23:35 Norwegian
Murcia DY 1705 23:45 Norwegian
Antalya DY 1883 23:50 Norwegian
Heraklion DY 1899 23:55 Norwegian
Noe sier meg at "cut'en" (131.925) kommer til å gå varm ikveld! :nor
Vel, ønsker alle som kan være ute i sola en god dag - Maho nærmer seg med stormskritt!!
Concorde
07-06-2008, 14:26
Takket være noen gode råd, er sommeren bestillt hos SAS med Avro til LCY.
Utflyttet
07-06-2008, 15:11
Sitter på terrassen og tenker på gårdsdagen, og lurer på hvorfor det det ble så mye vin.. Gleder meg uansett til en tur til NYC med VS på C neste uke og en tur til Bristol og videre til Wales på telt-tur i fjellene.
Trip report? ;)
-A
....og videre til Wales på telt-tur i fjellene.
Da faar du ta en tur innom Ashgrove Inn.. hils fra meg, saa kanskje du faar en gratis oel.
http://www.ashgroveinn.co.uk/
Kjenner eg hatar deg litt no Egil, her i Ørsta er det 26 grader, strålande sol, grilling og JOBB i morgon....:( Jaja, lettøl smakar sikkert godt saman med grillmat det også...:)
Hjelper det på humøret hvis jeg sier +4 grader, overskyet, grilling og FERIE? :)
Concorde
07-06-2008, 15:31
Da faar du ta en tur innom Ashgrove Inn.. hils fra meg, saa kanskje du faar en gratis oel.
http://www.ashgroveinn.co.uk/
Da er den i boks! Skal tusle med teltet i en uke så jeg har foreløpig ikke mange planer enda. Fikk endel ideer av LN-AØR og det gav grunnlaget. Planen er å ikke ha noen planer, men tips mottas med takk:)
Blir en tur bort til restauranten i gamle hjemtraktene dine etterpå.
FBU 4EVER
07-06-2008, 15:44
God morgen fra "The Big Apple". Noe taake til morgenen, men den er i ferd med aa brenne bort. Noe disig, men det skal bli klar himmel, 35grader ++. Pickup kl. 1540 lokal. Ha en fin ettermiddag!