View Full Version : Ti timer i Amsterdam en soendags morgen
Chaos Controller
05-06-2008, 21:29
Lander der klokken 0530, og flyet videre til Sandefjord gaar ikke foer klokken er 1510, saa blir aa ta meg en tur til sentrum, men har ingen anelse om hva jeg skal gjoere der en soendags morgen. rijksmuseumet aapner klokken 10 ser jeg, saa drar nok dit en tur, ellers er jeg aapen for ideer... (og nei, er ikke interessert i aa se paa fly med mindre jeg faar betalt for det).
Kan det jo hende kanalsightseeingbåtene starter opp tidlig (hvis været er bra...)
Även om det inte är centrum så kan jag tipsa om en tur ut till kusten. Det finns oerhört fina strandpromenader á la Rivieran, t ex i Noordwijk an Zee och Katwijk, med restauranger och fin utsikt. Noordwijk ligger 25 km från Schiphol, söder om Amsterdam.
http://www.noordwijk.info/english/
Concorde
05-06-2008, 22:38
Inn til byen og spis frokost ved Rembrantsplein. Tiden flyr fort da..
sirpjalle
05-06-2008, 22:48
......eller litt spotting? ;)
(og nei, er ikke interessert i aa se paa fly med mindre jeg faar betalt for det).
......eller litt spotting? ;)
Eller kanskje ikke.
Bizflyer
07-06-2008, 02:06
Du kan jo reise ned i redlight området og vekke pikebarna?
BF:cool2
Concorde
07-06-2008, 14:54
Du kan jo reise ned i redlight området og vekke pikebarna?
BF:cool2
Du får ikke noen livsforsikringer av meg du:drunk:
Han har jo dårlig erfaring med forsikringsrådene dine fra før av...
Concorde
08-06-2008, 13:25
Den saken ble løst fort og uten at jeg går inn på saken, men er Erling og jeg er veldig fornøyde.
Tosk!
Bizflyer
08-06-2008, 23:41
Du får ikke noen livsforsikringer av meg du:drunk:
Finnes det egne forsikringer mot kjønnsykdommer?:D
Ja, ikke for eget vedkommende, men for han som skal være 10 timer der!
BF:colgate:
Jeg forsikret en gang en gitar, i det firmaet som jeg Concorde påstår han jobber for (ref: Medlemspresentasjonstråden). Ble rimelig skuffet da jeg så at forsikringen ikke dekket atomulykker :angry: