View Full Version : Fødsel enroute til OSL
Twin Otter
04-06-2008, 13:50
http://www.dagbladet.no/dinside/2008/06/04/537199.html
(Dagbladet.no): En gravid kvinne i 20-årene på vei fra Amsterdam til Oslo fikk rier under flygningen i formiddag.
... og så et bilde av en 747... Ha ha ha!
Alt gikk visst bra, og barnet kom som ett skudd på E6 Karihaugen ;)
Twin Otter
04-06-2008, 15:09
... og så et bilde av en 747... Ha ha ha!
Sånn er livet. Sånne journalister er ikke alltid opptatt av at alt skal være korrekt...
Sånn er livet. Sånne journalister er ikke alltid opptatt av at alt skal være korrekt...
Men hvor interessant er det for andre hva slags fly det faktisk var dama kom i? Hadde noen her på forumet (unntatt Thomas og muligens et par andre) reagert på om det var bilde av en Mercedes-ambulanse og hun hadde født i en VW? Det er faktisk på det nivået der.
Journalist eller ikke journalist har ingenting med saken å gjøre. Kan vi ikke legge dette temaet dødt?
Om ikke annet var det vel riktig selskap, og det er jo ikke dårlig bare det!
Om ikke annet var det vel riktig selskap, og det er jo ikke dårlig bare det!
Nemlig og det holder for 99,999% av befolkningen ;)
Jeg vil nå hevde at det å bli født ombord i et KLM-fly (nå skjedde vel fødselen egentlig i sykebilen såvidt jeg forstod) må være en dårlig start på livet, for ikke snakke om en trang fødsel
Concorde
04-06-2008, 20:48
Hurra med fødselen uansett B727 eller A380!
for ikke snakke om en trang fødsel
Det er vel ihvertfall sikkert!
Jeg vil nå hevde at det å bli født ombord i et KLM-fly (nå skjedde vel fødselen egentlig i sykebilen såvidt jeg forstod) må være en dårlig start på livet, for ikke snakke om en trang fødsel
Begge deler, Thomas, begge deler ;):colgate:
Så det var därför ambulanshelikoptern stog på gate´n bredvid klm-en idag!