View Full Version : TUI FLY B747-400
Star Tour med egenprodusert reklamefilm lagt ut på Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=OE1vsu4Q-3c
"Verdens største, og mest suksessrike flytype som er blitt produsert, og som fremdeles er i produksjon er B747" ...Finn to feil :rolleyes:
Stilig reklame da :)
Flere enn meg som ikke får lyd? Var forresten en salig blanding av -300 og -400 i den videon.
Ooops, windowsmixeren var visst satt på "0"...
Månen er vel heller ikke en planet ... men, men :rolleyes:
Var en bra reklame det :)
"Vår nabo planet månen" Jeg var da overbevist om at månen ikke var en planet? :P
Northrider
04-06-2008, 22:45
"Verdens største, og mest suksessrike flytype som er blitt produsert, og som fremdeles er i produksjon er B747" ...Finn to feil :rolleyes:
Stilig reklame da :)
Det er jo forsåvidt riktig, for B747 er i produksjon enda, dog et pauserom før 747-800 kommer. Det er B744 som ikke er i produksjon lenger. ;)
Det er jo forsåvidt riktig, for B747 er i produksjon enda, dog et pauserom før 747-800 kommer. Det er B744 som ikke er i produksjon lenger. ;)
Produksjonen av 744 over ennå mener jeg å huske. Det gjennstår såvidt jeg vet ennå å levere noen stykker.
Siste passasjer versjon er riktignok bygget, men det gjennstår et tjuetalls 744F og 744ERF igjen å bygge
"Vår nabo planet månen" Jeg var da overbevist om at månen ikke var en planet? :P
Er det ikke den dingsen som er en gul ost :lol:
Produksjonen av 744 over ennå mener jeg å huske. Det gjennstår såvidt jeg vet ennå å levere noen stykker
Det lå hvertfall noe som skulle settes sammen til en 747 på Everett i Januar..
Tommy777
04-06-2008, 23:07
Stemmer. Det er noen fraktversjoner som fortsatt produseres der borte. Toeff video, takk for tipset
Fare for streik hos BLX:
http://www.boarding.no/art.asp?id=31778
Hvor ofte er TUI sin 747 på OSL?
Trodde maskinen kun fløy fra ARN og HEL. Mulig jeg tra feil.
FlightDeck
05-06-2008, 12:40
Produksjonen av 744 over ennå mener jeg å huske. Det gjennstår såvidt jeg vet ennå å levere noen stykker.
Siste passasjer versjon er riktignok bygget, men det gjennstår et tjuetalls 744F og 744ERF igjen å bygge
Hvilke selskaper fikk de siste 744?
Det er da ikke problemer å finne to feil med denne uttalelsen:
"Verdens største, og mest suksessrike flytype som er blitt produsert"
Verdens største er den ikke lenger, A380 er større på passasjersiden, og på cargosiden er i hvert fall An-225 større - 1. feil
Mest suksessrike flytype - hva menes med suksessrik? Antall produserte fly er vel det en vanligvis tenker på da og det er vel lillebror 737 som ermest produsert - 2. feil
Med andre ord ingen grunn til å hisse seg opp om den produseres akkurat nu, tilstrekkelig antall feil er funnet før vi kom til dette punktet.
ENGM RAMP
05-06-2008, 15:07
TUI er ikke på OSL med 747'ene de. De har vel kun vært her, en eneste gang tror jeg, i en eller anledning jeg ikke husker i farten...
Hvilke selskaper fikk de siste 744?
China Airlines fikk siste 744 i 2005, Air France og Thai i 2004.
Hvor ofte er TUI sin 747 på OSL?
Hadde den gått fra Gardermoen hadde det kun vært enslige gamle menn uten annen bagasje enn tobakken i brystlommen. Passasjerspotterne på Gardermoen hadde fått kink i nakken da gitt.
kiikaroija
10-06-2008, 21:38
Og den blonde frau hade et äkte finskt namn, Seija Korhonen. ;)
Jarlabanke Vking
10-06-2008, 22:29
for en utrolig deilig finsk aksent på den mannen. :lol:
men alltid gøy å se hvordan andre selskaper opererer.