PDA

View Full Version : G'onsdag!

LN-MOW
04-06-2008, 04:46
Her i Alpharetta er det i skrivende stund 26 grader og jeg har akkurat fortaert noen edle draaper fra Islay ...

Onsdagen vil by paa varmt og klamt vaer samt muligens noen flybilder. Jeg skal en tur ned til aerodromen for aa doptestes, saa det er mulig at jeg faar tatt noen bilder ogsaa. Kamera foelger med iallefall.

Fikk kursprogrammet fra World i dag .. 12 strake dager med start mandag. Det blir interessant. Forhaapentligvis blir det 'klassetur' til Hartsfield ogsaa for litt hands-on .. ;)

Da var det klart for bingen. Ha en god forumdag!

Twin Otter
04-06-2008, 05:55
Finværet fortsetter. Solen er for lengst på vei opp og temperatuen viser 17,4 grader i skyggen allerede. Det ligger an til å bli en ny varm dag. Gårsdagen ble avsluttet med en fantastisk tur delvis vassende langs solastranden sammen med kjæresten. Ikke så eksepsjonelt i seg selv. Men det faktum at klokka var halv 10 på kvelden og temperaturen lå på rundt 26 grader var eksepsjonelt nok for meg.

I dag skal jeg på vakt frem til 1415, deretter blir det forhåpentligvis litt husarbeid, men sannsynligvis også en del "slakking" i solen blir det også tid til..

CK
04-06-2008, 08:01
g'onsdag fra Frösundavik! Dagen startet med en joggetur i Hagaparken 05:30! Der inne var det bare meg, noen fugler og to SVÆRE harer! Det er et slit å begynne dagen med løpetur, men det er ganske digg etterpå og man føler seg bare så j***lig flink! Skal skryte i hele dag! Svenskene sover som vanlig - og det er stille på kontoret fær åtte. I dag blir det SK885 (inch'allah) hjem til familien og fredag er det firdag! Som norsk med svensk arbeidsavtale er det selvsagt FRI på den svenske nasjonaldagen! Så, i "sympati" med broderfolket blir det å ikle seg en blågul t-skjorte og nyet dagen i solen på hytta på fredag mens andre får være på jobb! Heja Sverige!

sirpjalle
04-06-2008, 08:20
God morgen fra Stavanger. Fikk en bråvåkning i dag gitt, men sånn er det å jobbe med "datta" :)

Om noen timer der det en tur bort til NAF for å ta en EU-kontroll på bilen. Har en følelse av at det kan bli en litt dyr dag :drunk:

Vel vel, ha en forhåpentligvis mer økonomisk dag enn meg :)

Someone
04-06-2008, 08:29
God morgen fra København. Nok en solskinndag som skal tilbringes på lesesalen venter. Må også en tur innom renseri med dress da merkene etter 17-mai feiringen fortsatt sitter i. I kveld er også planen å få seg en løpetur. Ha en fin dag

EB
04-06-2008, 08:58
God og god morgen... Ble matforgiftte i Paris og er lettere slækk i formen... men da slippe rjeg jo å jogge - slankekuren min er absolutt en som funker. Holder meg hjemme i dag - med mail og mobil kan man jobbe alle steder...også på do!

Egil
04-06-2008, 10:50
God formiddag fra Mosjøen badet i sol :cool:
Temperaturen har allerede kommet opp til 24 varme, så nå skal det cabes fram til arbeidstid kl 1530.
Satser på en rolig dag på jobb med lite passasjerer og fly i rute. Lukter softis og lemonade i solveggen lang vei ;)

E!

LN-AØR
04-06-2008, 11:28
God formiddag fra en hot hovedstad. Her blir det litt avslapping hjemme før jeg skal spille tre lagtenniskamper mot Vestli kl. 17. Det kan bli varmt! :drunk:

Thomas
04-06-2008, 11:30
Kjempevær nok engang på Østlandet, dog er formen litt så som så.. tett i både nese og svelg, men bra det kommer denne uken og ikke neste!
2 dager fri før jeg går på senvakt hele helgen - juhu! Trivelig når det er meldt 30-35 grader på ett kontor uten A/c!

Bizflyer
04-06-2008, 11:59
Fint vær her sør også!

Først kontordag, så styremøte, deretter indretjeneste.
Kone og barn kommer hjem i morgen etter en lengre utenlandsreise, så da bør shiningen være på plass!

Slutt på fred og ro her nede nå!

BF:cool2

anders320
04-06-2008, 12:09
God onsdag!
Perfekt vær ute, så skal ut i sola når jeg har skrevet ferdig.
Litt sliten etter dagsturen til Oslo i går (a`la 1200 km reisevei), men turen var verdt det.
Se http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=527923

Nå fikk jeg også nettopp vite at jeg har fått jobb på Expert imens jeg skrev dette innlegget!
Ha en fin dag!!!

MountainDew
04-06-2008, 12:12
Ikke fred å få hjemme. Styret i Manesjen terasseblokk har bestemt at det skal legges fliser på alle terasser.
Mye bråk fra lifter og borring i betong. Helt unødvendig prosjekt spør du meg....
Vondt i halsen slik som Thomas. Er noe som går på OSL!

FBU 4EVER
04-06-2008, 13:45
Ny solrik og varm morgen/tidlig ettermiddag på Nærsnes. Ettermiddagen igår ble meget vellykket. JetBlue og jeg tok et par øl på BP før vi fant veien til Cosmo Thai & Sushi. Aldeles utmerket mat og flott restaurant! Kan anbefales på det varmeste. Avsluttet besøket med noen 30-år gamle armagnacer. Ble det 3 eller 4 JetBlue?
Jeg fortsatte videre til Baltazar Enoteca og et par glass rosevin og en tallerken med culatello di Zibello. Noe av det beste som fins i skinkeveien. Siste bussen hjem og en skvett hvitvin på balkongen i 3. etg. før senga ropte ved 03-tiden. Fin kveld!

I dag blir det vasking av hagemøblene, montering av parasollen og kanskje trykkspyling av innkjørselen. Antrekk: Shorts og bare føtter. Det blir ikke bedre!

Ha en fin ettermiddag alle sammen.

Tommy777
04-06-2008, 17:26
God morgen fra Chicago. Varmt og fuktig i dag, skal bli high paa 88F i dag!. Morgen taaken var saapass tett at jeg saa vidt klarte aa skimte flyene noen faa hundre fot unna, i dag lander de mot vest paa ORD.

Influensaen begynner aa slippe taket, blir litt grilling i kveld.
Lykke til med pissinga, Andreas

Discus
04-06-2008, 17:32
God ettermiddag - solen steker og det gjør middagen også. En kald duggfrisk til middagen som straks er klar, så får man se hva ettermiddagen bringer.

Det rapporteres om at temperaturen i fjorden har passert 20C and climbing. Forbannet at man må jobbe og tjene penger i morgen også......

learjet
04-06-2008, 17:39
God ettermiddag

En varm og hektisk dag på jobben avsluttet, snuppa hentet i barnehagen og middagen er straks på bordet.

Var en smule hektisk på jobben i dag. Sendte av gårde rubb og rake av morgen og formiddags maskinene til Sterling ( med unntak av en til BLL) Så det var en smule hektisk i perioder.... Gjorde det ikke så mye bedre når mine gode venner hos flypark byttet BRU maskinen fra 44 til 32 i det den parkerte. FDB var ikke kjapt nok med å vise gate closing/closed etter at jeg trykket, så de trodde at vi ikke ble klare med BCN maskinen som var på samme gate. Så da ble det full firsprang og gatebytte. Godt med litt trim....

Mens jeg er inne på tema flypark. Så har jeg noen høner å plukke med gjengen der oppe....Har hatt et par runder siste dagene som har gitt noen utfordringer. Lurer noen ganger på om det er noen der oppe som liker å se meg løpe rundt ??? ENGM RAMP - føler du deg truffet ?? Neida, vet at dere har det tøft når dere skal prøve å få plass til alt. Kan ikke være en enkel kabal å få til å gå opp. Tenkte faktisk å ta en tur opp en dag for å hilse på, samt prøve å lære noe.

Ønsker alle en varm og trivelig dag.

dc-8-63
04-06-2008, 17:48
God morgen fra et fortsatt vaatt Seattle...i ettermiddag blir det tur til en av de Lokal Organiske Bondegaardene paa Bainbridge, vi har kjoept en andel groennsaker...saa hver Onsdag blir det oppmoete aa hente ut ukens andel. Ha en fin ettermiddag resten av verden....

Concorde
04-06-2008, 20:07
Grønsund melder om 26 grader kl 20. Vært på kickoff i skogen ved enebakk med painball og hele dritten. Er ør over hele kroppen meg gule og blå merker og altfor mye vin fra kl 12. Dagen ble avsluttet i Middelalderparken med en bitteliten øl og jeg gleder meg absolutt ikke til imorgen. Møter fra 8.30 til ca 21..

LN-MOW
04-06-2008, 23:01
Lykke til med pissinga, Andreas

Jo takk .. det gikk greit. Holdt paa aa eksplodere da jeg kom fram, saa ingen problemer.

Fikk tat noen bilder ogsaa .. de kommer utover kvelden. ATL er foroevrig ikke noen spottervennlig flyplass, men jeg snublet over en brukbar plass etter hvert.
Ble tilsnakket av en 'HERO' .. en veipatrulje .. viste seg at fyren hadde norsk kone og hadde bodd i Drammen i ni aar. Stor verden ... LOL

JoeW
04-06-2008, 23:54
Jo takk .. det gikk greit. Holdt paa aa eksplodere da jeg kom fram, saa ingen problemer.

Jeg var fryktelig redd for å "få ut noe" da jeg skulle testes, etter å ha vært på toalettet 90 minutter før timen hos sykesøsteren. Helte ned halvannen liter diet coke, og antar at de amerikanske standardtestene ikke sjekket for caffein!

Tommy777
05-06-2008, 00:55
Kjerringa er på middag med kunder. Det betyr at Pizzaen er i ovnen og pilsen tatt frem. Midt i uka!! Ohh jess!