View Full Version : Månedens EB-tilbud (juni)
http://www.sas.no/no/EuroBonus/EuroBonus-tilbud/20-000-poeng-i-rabatt-pa-bonusreisen-til-Berlin-eller-Dusseldorf-/
Bestill før 9. juni og reis til Düsseldorf eller Berlin for kun 10 000 poeng, mot normalt 30 000 poeng, for en tur/retur-reise i Economy med SAS.
20 000 poeng tur/retur i Economy Extra
30 000 poeng tur/retur i Business
Tommy777
03-06-2008, 18:56
Dette er et ekstratilbud. Det maanedlige kommer som vanlig den 15.
Ok - månedens andre tibud da - jo flere jo bedre
FlightDeck
03-06-2008, 23:04
hehe... går jo nesten inflasjon i tilbud hos SAS EuroBonus nå jo. Har jo nesten blitt sånn at det å bestille en vanlig bonusreise er en uting...
enten er det galt at det ikke kommer tilbud - eller at det kommer tilbud...
FlightDeck
04-06-2008, 11:41
Jeg synes det er flott jeg - bare lurer på hva slags strategi som ligger bak.
uansett - greit å ha noe å diskutere
Tommy777
04-06-2008, 16:51
Det er hyggelig med tilbud, helt klart. Strategien er vel aa ha diverse kampanjer paa ruter som har litt ekstra kapasitet for en meget kort periode. Det er vanligvis meget korte perioder man kan reise paa mange av disse ekstratilbudene
Noen kloke hoder tenker vel litt på hva som lønner seg, uten at jeg har orket å gruble på det i sommervarmen.
Det kan jo være bedre butikk å få folk til å svi av poeng på ruter med dårlig belegg, enn at man skal ruge på poengene og bruke dem på ruter med godt belegg. Mulig også bedre med litt EB-tilbud enn å dumpe vanlige priser på noen seter på enkelte avganger/dager for å fylle flyene for da kommer jo forbrukermyndighetene løpende fortere enn man kan si Kjos.
Kort varighet, kort periode å kjøpe på inviterer jo til impulskjøp.