View Full Version : Marriot EWR
Noen som vet om det er mulig å bruke beina fra Terminal C til Marriot?
Synes å huske fra sist jeg var på walkabout på EWR at det så fremkommelig ut, så du skal ikke se helt bort fra at det er mulig. Om det er tilrettelagt for det, er en helt annen sak.
Google-maps viser at det er en p-plass og noen kjørefelt som må forseres. "Bird's eye" på marriot-kartet gir deg også litt utsikt
http://www.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=marrit+newark+airprt&sll=37.0625,-95.677068&sspn=44.928295,82.265625&ie=UTF8&ll=40.691239,-74.179087&spn=0.00528,0.010042&t=h&z=17
Bedre å vente på shuttle. Mye rare veier ved P4 hvor pick-up er . Ring dem når du er der. Bare en stopp fra CO's terminal hvis jeg ikke husker feil fra mars..Heisen ned og der er holdeplassen rett utenfor.
Jepp, blir nok shuttle. Ser at de taxigutta skal ha 15 bucks fra terminal C til Marriott?! Shyte!
Tommy777
02-06-2008, 18:16
Har aldri bodd der selv, prisene er langt over gjennomsnittet paa dette hotellet, men jeg har deltatt paa mange dagsmoeter der. Enkelt aa spasere, rett over parkeringsplassen og enkelt aa komme seg over gata. En 5 minutter spasertur totalt. Shuttle er jo ogsaa greit, men dersom det er busy i rushtiden er jo ikke saanne shuttle ikke akkurat paalitelig. Da er det jo greit aa vite at man kan spasere som backup
Joda, men hvordan er fremkommeligheten med 2 stk kofferter på slep? :)
Tommy777
02-06-2008, 18:48
Joda, men hvordan er fremkommeligheten med 2 stk kofferter på slep? :)
Helt kurrant. Du tasser rett over parkeringsplassen og over veien og voila, der er man..:)
dvs, det aa dra paa to kofferter over en parkeringsplass er jo ikke akkurat peachy, men poenget er at dersom det tar sin tid foer shutteln kommer, er det ikke noe problem aa spasere 5 min
Hey, Tommyboy! :)
Er det så enkelt som du sier? - leste litt på Tripadvisor, og der hadde folk knota noe helt jævlig, det sto riktignok ikke fra hvilken terminal, men de fleste hadde brukt 15-20min til hotellet?!
Klaget også på at det ikke var merket for "pedestrians" der, så man gikk på eget ansvar?
Tommy777
09-06-2008, 18:28
Hey, Tommyboy! :)
Er det så enkelt som du sier? - leste litt på Tripadvisor, og der hadde folk knota noe helt jævlig, det sto riktignok ikke fra hvilken terminal, men de fleste hadde brukt 15-20min til hotellet?!
Klaget også på at det ikke var merket for "pedestrians" der, så man gikk på eget ansvar?
Amerikanere sutrer paa at de maa gaa noen meter paa tripadvisor? sjokk! :D
Naar det gjelder tripadvisor, tar jeg det meste med dobbel klype salt... Det er alt for mange reisende uten erfaring som legger inn mambo jambo der.
Uansett, jeg har tatt spaserturen fra alle terminalene, tar kanskje litt lengre fra COs terminal fordi du maa igjennom parkeringshuset, men at det tar 15-20 er sproeyt. Det er ikke noen gangvei over til hotellet, men det er paa ingen maate farlig..
Da ringer jeg Tommy om jeg roter meg bort ;)
Tommy777
09-06-2008, 21:22
Kjoer paa! Dersom dere roter dere vekk, skal jeg ringe Marriott og be dem ha to Margarita ventende paa dere i baren :-)
Jeg ville ventet i 5 minutter paa shuttle. Dersom den da ikke dukker opp, walk!