View Full Version : God søndag morgen
Hvorfor er det ikke en sol blant Post Icons? God morgen i hvertfall fra Sola Intl. Her blir det en lang vakt. SVG melder om strålende vær, litt dis men godt å varmt. Ha en finfin dag.
OSL melder om CAVOK og 22.8 grader!
Dagen idag blir nok tilbrunget i solen på terrassen sammen med iPod og Bose QC3!
Først får jeg lage noe früstuck!
God morgen fra København. Sol og sommer ser det ut til at det blir idag også. Litt sliten etter igår, og nå er snart frokosten klar. Har planer om en løpetur senere, men da må jeg først få tak i enten sportsteip eller gnagsårplaster:( Så man skal ikke helt se bort ifra at det blir en sykkeltur til Flyvegrillen og ta seg en is istedet. Ha en fin dag
Riktig god morgen fra Farmen. En skikkelig bondefrokost er inntatt sammen med familien, og også her viser været seg fra godsiden med 18 grader og lettskyet.
Dagen i dag går med til gårdsarbeid, hvor jeg skal få ut ca 8 tonn med kunstgjødsel, som forøvrig også har blitt så svinaktig dyr. at hele jorbruksoppjøret forsvant i den prisøkningen.
Så nå ser det ut til at det blir siste året med melk og kjøttproduksjon her på Farmen da lønnsomheten de siste årene rett og slett har gått nedover hvert eneste år de siste 10 årene.
http://www12.nrk.no/nyheter/ver/symbol/Versymbol_100px/01d.png
Glad formiddag fra SAS sin Business Lounge på OSL... På grunn av dårlig vær er avgangen med LH til FRA utsatt en times tid - så da nyter jeg serveringen her i en absolutt stille oase på OSL. Ha en flott start på juni du også!
AirbusTrond
01-06-2008, 14:19
God dag fra Gamle Oslo. En drøy times sykkeltur i Sommer-Oslo gjorde godt - jagerfly kunne igjen se og høres i det jeg var på vei ned mot Solli plass. 27.9 grader i i øvre del av Schwegiaards gt i skrivende stund. God søndag.
http://image.weather.com/web/common/wxicons/31/47.gif G'mrgen fra Alpharetta hvor akkurat Tor banket hammeren sin ned i bakken et sted veldig naere. Total panikk blant familiens dyr .....................
Venter ustabilt vaer resten av dagen .. saa det betyr at jeg nok faar fred og ro til aa foelge FFK-Stabaek ... Heia Stabaek!!!
Oh yeah ... Plankebyen er sagmugg!! :nor:USA
Concorde
01-06-2008, 19:48
Oh yeah ... Plankebyen er sagmugg!! :nor:USA
Hæhæhæhæhæhæhæhæhæ!