PDA

View Full Version : Noen bilder fra TRF...

KennethGS
08-05-2008, 02:32
LN-WDA mellomlandet på TRF for crewbytte og mer fuel på sin vei fra EXT til BOO...

BoeingOnFinal
08-05-2008, 17:19
Flotte bilder fra TRF som vanlig dette Kenneth. Har vært noen nydelige dager her i sør nå.

Ikke fått snappet noen bilder av meg i PWAen? Har flydd 27 timer på en uke nå, så har vært noen timer på Torp i det siste.

Kos deg videre i sommervarmen da :)

KennethGS
08-05-2008, 18:03
Flotte bilder fra TRF som vanlig dette Kenneth. Har vært noen nydelige dager her i sør nå.

Ikke fått snappet noen bilder av meg i PWAen? Har flydd 27 timer på en uke nå, så har vært noen timer på Torp i det siste.

Kos deg videre i sommervarmen da :)

Har sett mye til PWA'en jo, men har jo ikke rutetidene dine, så jeg er aldri skuddklar når den kommer... ^_^

Koser meg nå ja.. Jobbet i hele formiddag, og ettermiddagen har gått med til å støpe nytt instrumentpanel til LN-YJF... ...i karbon selvsagt... :rolleyes:

flyKSU
08-05-2008, 21:00
Godt å se WF Q400 på vingene igjen :) Flotte bilder Kenneth :up:

Gulboble
08-05-2008, 22:35
Godt å se WF Q400 på vingene igjen :) Flotte bilder Kenneth :up:

Kartago ble ødelagt og WF får Q400 tilbake. Bare trist at "Svenskene på hovedkontoret" fikk ødelegge for oss. Sitter på Norge i Bergen og gleder meg til turen over fjellet. Skal bli bra å få tilbake "sportsbil" og 35 min fra Vestlandet til "Gull kysten". Til SAS: Se og lær !:nor

BoeingOnFinal
10-05-2008, 16:34
Høres bra ut Kenneth. Det er Jarlsberg du holder til med vidunderet, stemmer?

Jeg så en SAS 737 i dag, som tok av fra RWY 18. Vet du hvorfor den var innom?

espeno
10-05-2008, 17:18
Kan jo svare deg jeg Martin, kanskje jeg til og med har rett. Tipper du så LN-RCZ på tur til/fra Split (SPU)