View Full Version : Spanair til Nice.
SudCaravelle
05-05-2008, 07:46
Artig, fikk SMS fra SAS hvor de informerte meg om at turen til Nice i pinsen er med Spanair.. Hvordan er dette? MD 83?
Er det da med chartermat osv, eller opleves det som en vanlif SAS flight?
Er det business eller eco extra da?
Denne kan nok gi deg en pekepinn
http://forum.scanair.no/showthread.php?t=31103
SudCaravelle
13-05-2008, 15:14
Sikkert feil Forum - men jeg må si at Spanair overrasket meg svært positivt...
Meget hyggelig betjening, fri servering (maten var ikke noe å skryte av men en del av sjarmen).
Frøken oppførte seg som hun var på SQ og bestilte høfflig Bloody Ms, pledd osv. og ble tatt godt i mot..
MD 83 syntes jeg forøvrig er et fantastisk fly, vi satt på nødutgang over vingen og fikk en deilig utsikt hvor du virkelig føler at du flyr. Voldsom stigning på den maskinen..
Vi fikk en virkelig "international" følelse og SAS turen hjem ble noe helt annet.
Nå får jeg sikkert litt pepper av all biz-fiffen på nettet her, men dette er jo selvfølgelig prisen tatt i betraktning.
Sikkert feil Forum - men jeg må si at Spanair overrasket meg svært positivt...
Meget hyggelig betjening, fri servering (maten var ikke noe å skryte av men en del av sjarmen).
Frøken oppførte seg som hun var på SQ og bestilte høfflig Bloody Ms, pledd osv. og ble tatt godt i mot..
Vanlige Spanair ruteflygninger har IKKE gratis mat- og drikkeservering....så de er nok ikke sååå fantastiske;)
FlightDeck
13-05-2008, 17:12
Spanairs meny er skikkelig bad - men hybriden SAS/Spanair er strålende :)
SudCaravelle
13-05-2008, 19:04
Vanlige Spanair ruteflygninger har IKKE gratis mat- og drikkeservering....så de er nok ikke sååå fantastiske;)
Ser den..:) Det er gøy når man får et produkt man ikke forventer. Har flydd de fra Sverige for en del år tilbake og da var det god gammel Charter.
Og som nevnt var maten ikke noe SQ, det var noe "blingse" greier fra SAS.
Gir bare en godfølelse å ikke pese med kortet osv. for å få seg litt drikke på Y eller hva det heter.