PDA

View Full Version : Kronprinsen var med å sette rekord på Hovden


AirbusTrond
04-05-2008, 18:28
85 prosents økning skal man ikke klage over?

HOVDEN. Kronprins Haakon Magnus fekk æra av å forlate Hovden som passasjer nummer 7.353, og dermed som den aller sist registrerte i april 2008. Dette passasjertalet tilsvarar ein auke på over 85 prosent i høve same månad i fjor

http://www.smp.no/article/20080503/NYHETER/640193738/1002

Hvor store fly kan egentlig tas ned på Hovden?

Herlov
04-05-2008, 18:50
Er det tallet med eller uten helikopterpassasjerer? :D;)

wf145
04-05-2008, 19:35
hehe, vi har BERRE flypax, ingenting anna:) Ser ut som Widerøe har truffe blink med rutene sine, det har vore ein kjempeauke hos oss!!

STARSHIP 2
04-05-2008, 19:56
hehe, vi har BERRE flypax, ingenting anna:) Ser ut som Widerøe har truffe blink med rutene sine, det har vore ein kjempeauke hos oss!!

Synd, for HELIPAX er MYE mer verd :p

Egil
05-05-2008, 10:04
Gratulerer så mye til HOV og mine kolleger der!
Jeg har nevnt det i andre tråder før, men Eikesundsambandet vil (og har allerede) flyttet tyngdepunktet fra AES til HOV for m a n g e som vil fly!

Hvordan er utvikllingen for Sogndal og Ålesund da?

E!

CK
05-05-2008, 10:04
takket være Eikesundsambandet og bra jobb fra WF!

PW14
05-05-2008, 19:32
Har selv valgt Hovden for årets sunnmørstur pga Eiksundsambandet.

Men WF145, er det noe planer om å utvide flyplassen. Så på Avinor sine sider at Hovden har en av de korteste rullebanene og "terminalen" er vel heller ikke dimensjonert for den store veksten.

Det må jo være et stort potensiale med tanke på all reisevirksomheten knyttet til offshore-flåten og verftsindustrien

ENKB
05-05-2008, 20:24
Synd, for HELIPAX er MYE mer verd

Morsomt...

wf145
05-05-2008, 22:12
Hovden har no ei TODA på 1130 meter, det er vel ganske ok? Terminalbygget er sprengt for lengst. Det er bygd for å huse max 25 pax per avgang. Fasilitetane er langt frå bra nok, her må opp nye innsjekksrankar, ei ekstra sluse, betre innkomst-service (bagasjeband +++), og mykje meir. Det beste hadde vore og brent ned heile bygget, og bygt nytt. No håper vi å få eiut nytt bygg ved sidan av dagens hangar. På den måten kan vi få halde til i det gamle bygget medan Avinor bygg det nye. Problem et på HOV er at AVinor går i skyttargrava kvar gong det er snakk om å gjere noko for passasjerane. Då kostar det nemleg pengar, medan å utvide garasjane sine, lage ny brannbilgarasje, utvide opphaldsroma til Avinor , DET er ikkje noko problem.....

wf145
05-05-2008, 22:15
Gratulerer så mye til HOV og mine kolleger der!
Jeg har nevnt det i andre tråder før, men Eikesundsambandet vil (og har allerede) flyttet tyngdepunktet fra AES til HOV for m a n g e som vil fly!

Hvordan er utvikllingen for Sogndal og Ålesund da?

E!

Sogndal vil nok gå noko ned, då dei misser mesteparten av transfer og transittpaxen som dei har kunne telt tidlegare som "sine" pax.. Men det er klart, dei vil få større kapasitet, då HOV no får sine eigne fly i fred for SOG og SDN.

Når det gjeld Ålesund, så var auken på Vigra i fjor større enn den samla totaltrafikken på HOV...:) Så vi vert nok eit godt supplement til AES, men ikkje nokon direkte konkurrent. Trur eg;)

wf145
05-05-2008, 22:16
Det må jo være et stort potensiale med tanke på all reisevirksomheten knyttet til offshore-flåten og verftsindustrien

Garantert!! WF er merksame på dette, og er klar med fleire ruter dersom markedet treng det.

Wig-wag
07-05-2008, 18:11
Har selv jobbet et år på ENOV. Det var et stort gjesp. Fint at det går bra nå!