PDA

View Full Version : God fredags morgen


Someone
02-05-2008, 06:29
Hola og god morgen fra Madrid. Her gjelder det bare å få i seg frokosten får det blir å komme seg ut til Barajas T4 hvorfra det blir Iberia til Barcelona. Ha en fin dag:cool:

Savipix
02-05-2008, 06:36
och på Arlanda är vi mitt i peak period nu. Säte 09F och 25A säkrade till CPH och BRU. Kanske blir det rent av 0C. Tiden får utvisa.

Just nu 10 grader och på väg mot sol. Ha en fin dag :)

CK
02-05-2008, 06:39
studenten er først på'n! Wow! Her starter vi dagen med litt Disney Channel før frokost og levering i barnehagen. I dag blir det fjernjobbing fra FBU, telefonmøte med TYO og litt analysearbeid før vi tar en tidlig helg. Mandag står Fakiren for tur igjen

dc-8-63
02-05-2008, 07:02
God kveld fra Portland....litt sliten etter en meget hyggelig kveld paa en Italiensk Resturant - Piazza Italia....hvor svigerfar er en av drivkreftene.....mye god mat og vin....

LN-FHU
02-05-2008, 07:48
God fredag morgen fra Trondheim

Deilig vær på en fredag, 15 grader kl. 0615 om morran og sol i sikte.
Ser ut som en rolig dag idag, helga blir iallefall det....:)

Ha en strålende fredag over det ganske land :nor :nor :nor

sirpjalle
02-05-2008, 07:49
God morgen fra Stavanger! Da var det snart klar for ferie! Det skal bli deilig å slappe av og lade opp batteriene igjen!

Været er gullfint i dag, blå himmel og ingen vind! Ha en fin dag folkens! :)

TOS
02-05-2008, 07:50
God morgen fra Tromsø! Her er det sol & fint vær.

På mandag disputerer Isbamse og jeg ønsker han lykke til med hans siste forberedelser i helga! Fra tirsdag morgen bør han kanskje tituleres Dr. Isbamse....:D

learjet
02-05-2008, 07:58
God morgen

Her er det postman pat for snuppa, mens far er på nett. Her er det fridag for 2/3 deler av familien siden barnhehagen er stengt med "planleggingsdag"

Hadde egentlig tenkt til å leke litt ute med snuppa i dag. Men ser ut som det blir litt mer regn enn hva som er komfortabelt. Så da blir det maling og bygging av klosser. Kanskje vi skulle ta en tur til flyplassen så snuppa får sett litt på fly. Hun er jo en liten flyspotter....

Ønsker alle forumister en trivlelig dag og en god helg.

S

JetBlue
02-05-2008, 08:05
God morgen. En tur på jobb idag for litt diverse. Regnet er på plass igjen, det betyr at jeg satser på å holde meg inne i dag. Fordelen med sånne "inneklemte" dager er at trafikken går svært så problemfritt....

exflyplassdame
02-05-2008, 08:25
god morgen fra Oslo s. Nsb går på skinner

OJB
02-05-2008, 09:20
God morgen fra Tananger/Forus,
Fredagens morgenmøte er unnagjort allerede. Dagen går med til "catch-up" før det blir helg og trivelige aktiviteter.
Neste uke blir nok en travel uke med et par turer til OSL og ABZ med avslutning til ARN hvor helgen tilbringes i Stockholm.
Ha en fin dag alle forumister.

Bizflyer
02-05-2008, 09:42
God morgen fra KRS.

Bråvåknet kl 3 i natt da mine russenaboer kom hjem fra byen, og bare synes det var nødvendig å skru stereoanlegget i bilen på full guffe innen de gikk inn og startet stereoanlegget der. Festlig med dagens ungdom!

I dag blir det jobbing som vanlig før ferden går til en hytte i et litt mer usivilisert strøk for reker, hvitvin, øl og jägermeister!

God helg!

BF:cool2

FlightDeck
02-05-2008, 09:48
God morgen fra Nydalen. Regn i dag også - men det passer bra for dagen skal gå med til skriving. Ha en fin dag!

Egil
02-05-2008, 09:50
God fredagsformiddag fra Mosjøen badet i sol :cool:

Har kommet hjem etter koooort arbeidsdag. Redusert produksjon i flybransjen i dag så nå er det sparkel og slipepapirtid! Lettvegg og garderobe står støtt og roper på ferdigstillelse så jeg må vel føye meg!

Hola og god morgen fra Madrid. Her gjelder det bare å få i seg frokosten får det blir å komme seg ut til Barajas T4 hvorfra det blir Iberia til Barcelona. Ha en fin dag:cool:

Ville anbefalt bussen jeg da, bruker like kort tid og du ville fått sett mer av Spania ;)

E!

The Ticketor
02-05-2008, 09:51
Alene på jobb idag, men det skal nok gå fint. Passerte en brann på vei til jobb, masse brannbiler overalt.

Regn i Oslo i dag, men heldigvis er det meldt fint vær til helgens kamper, både i Tønsberg og i Oslo. Fikk en liten strekk forrige kamp, men føles bra nå.

Ellers startet dagen med en klagemail fra en person som ikke kunne forstå hvorfor de bare fikk sjekke in 20 kilo.

SQ321
02-05-2008, 10:12
Jaja, nå har jeg startet tråder her på forumet, ytret meninger i tillegg til å publisere trip report så da synes jeg det er like greit å kaste seg på en "God morgen-tråd" også. Oj, som dette forumet er vanedannende.

God morgen fra Oslo. Rolig inneklemt dag på kontoret som inkluderer litt fakturering, mailing og div. Satser på tidlig avslutning på arbeidsdagen før det blir partay og mulig bytur i kveld.

LCH
02-05-2008, 10:42
God morgen fra Oslo, hvor jeg er på jobb sammen med overraskende mange andre. Vurderte å avspasere i dag, men da jeg så det begredelige været var jeg glad for at jeg ikke gjorde det. Det ligger an til en rolig hjemmehelg med maling for undertegnede.

Isbamse: Lykke til med disputasen!

CK: Hvem/hva er denne "Fakiren" du snakker om?

CK
02-05-2008, 10:50
hehe - "Fakiren" er kallenavnet på den første morgenflighten OSL-ARN SK844 som går fra OSL 06:30! Det er litt selvpining å ta den hver mandag - men det er gøy å komme på kontoret i "Apburen" før stockholmerne - når jeg startet arbeidsreisen i Asker! Min personlige rekord Asker-Frösundavik er rett under 3 1/2 time! Da gikk det "sterkt" som danskene sier. Overraskende hvor våken man er selv etter 16 på en slik dag.

Hjemme står forövrig en lånt höytrykksspyler og venter på at jeg skal gjöre en innsats i helgen med terrassegulv og utemöbler. Satser på at lördagen og söndagen blir fin (shit! har värt for mye i Sverige - bare å skrive om Fakiren gjör at PC'n bytter over til svensk tastatur.... j***vlar!)

TOS
02-05-2008, 10:50
CK: Hvem/hva er denne "Fakiren" du snakker om?

Det er vel et av flyene med de nye SAS-setene.... Spikermatter:).

Eller så er det et gruelig tidlig fly fra OSL til ARN.

CK
02-05-2008, 10:52
et annet navn på "Fakiren" er forøvrig "Guantanamo Jet"

TOS
02-05-2008, 11:01
et annet navn på "Fakiren" er forøvrig "Guantanamo Jet"

De som tar "Fakiren" har forhåpentligvis et noe mer fornøyelig sted å komme til på destinasjonen, og at de har mulighet til å reise hjem i gjen når det måtte passe....;)

Bizflyer
02-05-2008, 11:11
et annet navn på "Fakiren" er forøvrig "Guantanamo Jet"

Jeg synes "Nattflyet" er en mer passende betegnelse!

BF:cool2

Martin
02-05-2008, 11:23
God fredag fra Maura. Sitter med mandagsfølelsen i kroppen etter gårsdagens fridag, så det er egentlig litt godt å kunne si til seg selv at det faktisk er fredag :) FedEx stenger aldri, så i dag blir det inneklemt arbeidsdag.. Får allikevel håpe på at mange firmaer har stengt, slik at pakkemengden ikke blir den helt store i dag.

Ønsker alle en god fredag :)

Shadow
02-05-2008, 13:57
God dag ... hahahah
Nok en sløvedag, er deilig med litt ferie. Inne dag så langt med unger, blir vel en liten tur ut etterhvert.

C.K. ... pass deg for setebytte mandag ;)

Thomas
02-05-2008, 14:00
Helg er behagelig - venter fortsatt på pakken fra USA... siste registrering av pakken er 23APR08 da den "left JFK airport.." siden har ingen verken sett eller hørt noe mer.

Surprise? - I think NOT!

FBU 4EVER
02-05-2008, 15:24
"Fakiren" ja. Stygg sak! Men nå flyr jeg ikke ORD hvis jeg kan unngå det, så da slipper jeg å stå opp kl. 0310 for å fly ORD fra ARN. Utrolig hvor trøtt man er kl. 1600 og man befinner seg på 65 grader nord, 60 grader vest og stirrer inn i ettermiddagsolen. Da er ARN-EWR hakket bedre. Oppstandelse kl. 1545. Sovemorgen!
Men nå er det ferie og fridager frem til og med 13/5. Italia og Gardasjøen "here I come"!
Ha en fortsatt fin dag!

Thomas
02-05-2008, 15:34
"Fakiren" ja. Stygg sak! Men nå flyr jeg ikke ORD hvis jeg kan unngå det, så da slipper jeg å stå opp kl. 0310 for å fly ORD fra ARN. Utrolig hvor trøtt man er kl. 1600 og man befinner seg på 65 grader nord, 60 grader vest og stirrer inn i ettermiddagsolen. Da er ARN-EWR hakket bedre. Oppstandelse kl. 1545. Sovemorgen!
Men nå er det ferie og fridager frem til og med 13/5. Italia og Gardasjøen "here I come"!
Ha en fortsatt fin dag!

Er forskjellen så stor?

08-05-02 10:15 Chicago SK945 Startat 10:45 SCANDINAVIAN
08-05-02 10:40 New York SK903 Startat 10:55 SCANDINAVIAN

:D

Farmer
02-05-2008, 20:12
hehe - "Fakiren" er kallenavnet på den første morgenflighten OSL-ARN SK844 som går fra OSL 06:30! Det er litt selvpining å ta den hver mandag - men det er gøy å komme på kontoret i "Apburen" før stockholmerne - når jeg startet arbeidsreisen i Asker! Min personlige rekord Asker-Frösundavik er rett under 3 1/2 time! Da gikk det "sterkt" som danskene sier. Overraskende hvor våken man er selv etter 16 på en slik dag.



Pingle ! Dette er jo hverdagen til alle oss som velger å bo landlig til når vi må på nødvendige møter i Hovedstaden :lol:
Avgang kl 0630 er da ikke noe å mase om, det er jo langt på dag det jo.

God kveld fra Norges midtpunkt hvor jeg nå sitter og venter på at min datter skal bli ferdig med sin Konfirmasjonsoverhøring. Da er det rett hjem for å fortsette med resten av styret før søndagens familiedrama med gjester fra fjern og nær.

Tommy777
02-05-2008, 20:14
God formiddag fra the Bay area. Her er det varmt og flott vaer. Et meget godt tilbud har blitt lagt paa bordet i dag. Spennende firma og mange hyggelige medarbeidere. Skal ta en avgjoerelse paa tirsdag.

Ellers blir det UA hjem i dag i halv fem tiden.

Ha en trivelig aften!

FBU 4EVER
04-05-2008, 13:16
Er forskjellen så stor?
08-05-02 10:15 Chicago SK945 Startat 10:45 SCANDINAVIAN
08-05-02 10:40 New York SK903 Startat 10:55 SCANDINAVIAN :D

Stor forskjell! Med de ti ekstra minuttene kan vi nå frem med neste flight fra OSL og sjekke inn til EWR på tid. Det gjør vi ikke m.h.t ORD-flighten.