PDA

View Full Version : God mandag morgen!


Utflyttet
28-04-2008, 03:39
Bah. Får ikke sove. Og så begynte jeg å lese ATC-humor på pprune, og kom over denne:

http://youtube.com/watch?v=j2z0ZwI4bwE

Håper jeg får sove snart... :p

-A

N-3PB
28-04-2008, 04:45
Bah. Får ikke sove


Jeg vil sove, men kan ikke siden jeg er på nattskift :)
Lite å gjøre men må sitte her lell, så det går i internett, TV og en god bok.

CK
28-04-2008, 05:57
god morgen fra Flytoget. Jeg skulle gjerne sovet litt mer, men Fakiren venter! Nye tre dager i STO. Nå har jeg tenkt å utnytte tiden på toget maksimalt. - på med noe avslappende musikk på iPhonen og sove helt til OSL (selv om fyren bak meg stinker noe hélt eksepsjonelt). Frokost blir et sted over de svenske skogene

EB
28-04-2008, 07:01
Glad start på uken... Flere møter i løpet av morgen og formiddagen. Rekker også en tur innom legen for å få noen allergipiller. Ha en bedre mandag...

LN-FHU
28-04-2008, 08:58
God morgen fra Trondheim

Deilig temp. på morran. 9 grader gitt...

Ellers tegner dette til å bli en deilig dag, spådd litt regn , men håper dette holder seg unna.
Blir jobbing med båt sammen med en kompis idag, men det blir i tilfelle under tak

Ha en strålende dag folkens :nor :nor :nor

Someone
28-04-2008, 09:02
God morgen fra Madrid. 21 grader og overskyet sier værmeldingen for idag. Snart blir det å få kommet igang å jobben litt på den fordømte oppgaven. Ellers er vel sjansen stor for at det blir en lang lunch med tapas senere idag. Ha en fin dag.

Ellers var Brusselsairline en positiv opplevelse igår. Trip rapport kommer senere

Bizflyer
28-04-2008, 10:29
God morgen fra kontoret!

Overskyet og regn i dag. Hele dagen skal tilbringes på kontoret før ferden går videre til en Generalforsamling som sikkert kommer til å ta mesteparten av kvelden.

Godt det bare er 4 dagers uke!!

BF:cool2

FlightDeck
28-04-2008, 12:07
God formiddag fra Oslo. Grått vær her i dag, men ikke noe regn. I ettermiddag går turen til Elverum og ellers blir det jobbing med oppgave. Ha en fin dag!

Shadow
28-04-2008, 12:13
God formiddag, dagen går med til mer feriemodus .... med andre ord, kun nyte dagen hjemme med familien.

LN-MOW
28-04-2008, 12:22
G'morgen fra The Deep South. Her er det 16 grader og regn .. mao. er det duket for morsom rushtrafikk. Men siden jeg er i forkant nedover GA-400, burde det gaa relativt greit.

Travel dag venter - og i tillegg maa jeg nok begynne aa forberede meg paa Malaysia-turen ..

sirpjalle
28-04-2008, 12:26
God "morgen" fra Stavanger! Endelig tid til å sette meg ned. Var en smule travelt i morgen, og det gikk i et.

2 arbeidsdager igjen denne uken, så er det ferie! :D Kan si så mye at jeg ser frem til det!

Ha en fin dag forumister! :)

Bizflyer
28-04-2008, 12:48
God morgen fra Madrid.

Si meg, er det reiseliv du studerer med all den fartingen din?

BF:cool2

Egil
28-04-2008, 12:59
God mandag folkens!

Helga har vært en stor suksess :)
Feiret 40-årsdagen til en kollega på MJF med over 100 gjester, band og hele pakken. Fest er gøy!
Uken er stort sett fullpakket med jobb i hjemmet og på MJF. Setter opp lettvegg og bygger garderobe, fine greier!

Ellers er det fint vårvær her. 15 grader og lettskyet!



E!

The Ticketor
28-04-2008, 13:02
En travel helg er over med to internasjonale kamper (og en flytur), og det merkes at det ikke akkurat har blitt noen hvile denne helgen. Men været var godt, artig var det og temperaturen i OSL sentrum er ikke så ille i dag heller, det er deilig.

Someone
28-04-2008, 13:09
Si meg, er det reiseliv du studerer med all den fartingen din?

BF:cool2

Nope, holder på med en master i finans og strategi. All reisningen skyldes kun en iboende rastløshet.

Normalt er all reisingen ren pleasure. Men siden han jeg skriver masteroppgaven med har havnet i ulykka og fått seg dame bosatt i Madrid, har han selv delvis flyttet ned hit og iblant må vi sitte sammen å jobbe (selv om Microsoft og miljøvernere påstår at internet kan brukes til alle typer samarbeid så må man noen gangen møtes face to face)......og da var ikke 11 dager i Madrid det verste alternativet:p

Bizflyer
28-04-2008, 13:42
Men siden han jeg skriver masteroppgaven med har havnet i ulykka og fått seg dame bosatt i Madrid,

Kanskje hu har ei lekker venninne du kan kose deg med da?:colgate:

BF:cool2

OJB
28-04-2008, 14:11
God formiddag/ettermiddag fra Forus/Tananger,
Travel mandags morgen , det går i et med møter denne dagen.
Det blir en hektisk og kort uke.
Morgendagengår med til tur over fjellet til OSL og jobbmøter på Lilleaker. Onsdagen går med til jobbmøte i Dyce(ABZ)
Onsdags kvelden blir det slidessamling og annet med gjengen her over i sørvest.
Det nærmer seg sommer , vi får håpe vi ser noe til den iår før den er over.
Ha en fin dag alle.

FBU 4EVER
28-04-2008, 15:01
Kanskje hu har ei lekker venninne du kan kose deg med da?:colgate:cool2

Alle vakre damer har ei stygg venninne!:cry:

Mildt, men utrygt for regn i morgentimene her på Nærsnes. Nå tikket det inn en SMS fra verkstedet, cab'en er ferdig reparert etter tre uker på vekstedet. Kr. 31 000,00. Betal i kassen! Får hente den imorgen tidligst.
Nå kommer snart en fyr fra Kjell's Markiser med råd og forslag til nytt markisestoff. De eksisterende markisene er nærmere tyve år gamle og matcher ikke husets nåværende farger. På tide å gjøre noe med andre ord. Så blir det Rotary i kveld og noe kinesisk "take-away" til kvelds. Ha en fin dag!