View Full Version : Slakt av Rica Seilet hotell
litt-amatør
27-04-2008, 12:54
http://www.dagbladet.no/dinside/2008/04/27/533547.html
Ikke ofte jeg henger meg opp i hotellannmeldelser selv om de ofte er morsomme å lese, men dette var dårlig. Man merker generelt veldig fort om personalet ser på deg som en gjest eller en plage...
FlightDeck
27-04-2008, 21:35
Dette er for dårlig for et av Rica-kjedens flaggskip. Jeg har bodd en natt på dette hotellet og opplevde både service, komfort og mat som helt gjennomsnittlig - men var heldig og hadde godt vær og flott utsikt. Har uansett en følelse av at de rendyrkede konferanse/kongress-hotellene, som Rica Seilet, ofte blir veldig sterile. Har bodd en del på Thon Hotel Arena i forbindelse med konferanser - og det hotellet er et godt eksmpel på nettopp det siste, til tross for at hotellet er flott og komfortabelt.
Hvilke Rica-hoteller foretrekker dere? Hadde selv en flott Rica-opplevelse på Rica Park Hotel i Stavanger for en måned siden - etter tips fra EB.
Foretrekker Rica Ishavshotellet i Tromsø jeg da :)
Har selv bodd på hotellet over flere dager, og har bare opplevd god service, og ingen sure miner. Ingenting å klage på, alt enkelt og greit. Selv det å spise frokost en tidlig morgen før kl. 06 gikk også veldig bra.
Er dette en ny form for artikler for å henge ut bedrifter?
Tommy777
28-04-2008, 16:30
Ishavshotellet har også relativt små rom.
Øverst på min Rica liste (som en av kjedens første gullkunder)
1. Holmenkollen Park Hotel Rica, Deluxe rommene har egen badstu!
2. Rica Nidelven, TRD, beste frokosten i Norge.
3. Rica Forum, SVG, Business hjørnerommene er kjempeflotte og store, vindu fra gulv til tak med kanon utsikt
Tommy777
28-04-2008, 16:33
Har forresten selv bodd på Seilet et par ganger. Fant ikke mye å klage på...