PDA

View Full Version : G'soendag!


LN-MOW
27-04-2008, 05:45
Da er det leggetid her .. har akkurat sett The Terrorists igjen .. det er Sean Connery-filmen som ble tatt opp paa FBU. Artig gjensyn. Filmen begynner med et flott air-to-air segment med en Mey-Air 737 rundt Mount Rainer. Ellers mye morsomme bilder fra rundt FBU og Oslo. Segmentet fra Raadhusplassen var ogsaa artig, med kranene paa Aker saavidt synlige i taaka.

Vel .. slutt paa ildvannet .. det betyr overgang til bingen saa snart soepla er tatt ut og oppvaskmaskinen skrudd paa,

God natt/morgen! (stryk det som ikke passer)

Shadow
27-04-2008, 06:00
God morgen, eller nja .. kall det hva man vil.
Nå er det senga som roper etter en VELDIG våt natt på tryvann.
Så mens fulgene synger dagen frem skal jeg finne lam som hopper og spretter i sola på en eng.
Ferie hele neste uke ahhhhhh

Nyt livet

Utflyttet
27-04-2008, 06:30
Er vel leggetid her og. Har hatt min månedtlige patcherunde rundt på kudneservere og det er ikke måter på hvor mye tull og oppdateringer ymse OS og applikasjoner vil ha. 76 linux-servere har i det minste fått ryddet seg kraftig, og det har forløpt uten større brølere, noe som kan sies å være et godt fremskritt.

Søndagen står i brannmurens tegn, da skal vi ut til kunde å leke med masse VPN og brannmurer og kos.

-A

Thomas
27-04-2008, 06:52
Morn!
Har gått på siste tidligvakt denne helgen med godt mot - ute regner det.. slottene renner inn på DBV, NCE, FCO, ALC.. avgangene sørover går hakk:i:hakk fra 0640 til 0900.

Ellers blir det ikke mye pusterom, hjemme 1500 idag også er det opp igjen hit imorgen tidlig på 3 dagers kurs - får håpe hjernen er istand til å ta til seg info! :drunk:

Eat up!

EB
27-04-2008, 08:11
Glad søndag...heldigvis har vi ikke hørt noe fra hordene på Tryvann - for russetiden er ellers et mareritt når man bor langs veien til Tryvann. Dagen skal brukes til å male "kårboligen" innvendig. Ha en bedre søndag...det nærmer seg Toscana!

LN-KRF
27-04-2008, 08:51
Morn folkens fra Nordens Paris!

Våknet opp til et nyyydelig vårvær!

Sto opp klokka 0430 i dag for å laste postflyet til Oslo i dag, SE-LNV som kommer en tur nedenom Oslo!

PÅ jobb klokken 0530 gikk til jobb ca 0445 å et nydelig solskinn og 3 plussgrader!

Ferdig nå fra klokka 0700, er bare å sitte oppe til man tar bussen hjemover!

Good day everyone!

CK
27-04-2008, 09:20
god søndag fra stuegulvet. Dameur sover ennå, men far og sønn (nå seks uker) ligger på matten på gulvet og småpludrer. I dag skal mormor
sin 87årsdag feires, og så må det styrkes skjorter og pakkes før avreise med fakiren til sto i morgen tidlig - snart på tide å sjekke inn på nett

sirpjalle
27-04-2008, 10:01
God morgen godfolk. Sitter her med 5 unger! (Har vært barnevakt og hatt overnattingsbesøk i natt).

Foruten det blir det en liten tur til SVG i dette grå været, men ellers er det å ta det rolig da en forkjølelse har ankommet og jeg ikke har sovet noe særlig i natt.Typisk det, 5 dager før ferie.... :angry:

Ha en bedre dag folkens.

Bengt
27-04-2008, 11:09
God söndag morgon från Albir utanför Benidorm i Spanien. Flög till Alicante med Norwegian från Stockholm i en av FlyNordics gamla MD-83 som var helt OK att resa med, förutom att inredningen var ganska sliten. Norwegian kommer att må bra av att få byta ut dessa.
Vädret här är soligt, gissningsvis strax över 20 grader och jag håller på att vakna till liv efter en lång dag igår. Jag gick upp vid 02.30 för att köra bil till Stockholm och kom väl i säng ca 23 timmar senare....
Jag har nu installerat ett 3G-modem med trådlös AP som använder Vodafones kontantkort. Att surfa via roaming kostar 120 SEK per Megabyte.... Jag köpte ett Kontantkort inkl laddning till 1 Gigabyte för 80 Euro. Motsvarande datamängd skulle ha kostat 120 000 SEK... Mängden kommer att gå åt under veckan när det kommer när 10 personer till med PC...

Speedbird
27-04-2008, 13:35
God søndag morgen fra Maura!
Ikke overtid i dag faktisk - men klart jeg må gjøre noe teknisk.. :)
Sitter og koser meg med dette prosjektet:
http://i107.photobucket.com/albums/m318/lundefredrik/DSC00940.jpg

Her er nye lykter til Passat'en, sammen med to kit med 6000k Xenonlys!
Ingen manualer hverken til lyktene eller Xenonlysene, så dette blir gøy! ;)

Fant på en webside hvordan jeg demonterer skjermen fremme, i tillegg til at jeg må ut med grillen og diverse andre deksler i motor-rommet..
Glad jeg har to biler, for vet ikke om denne er kjørbar til i morgen tidlig.. ;)

Ha en toppers dag gutter! :)

Someone
27-04-2008, 14:34
God dag fra CPH...både byen og flyplassen. Sitter nå å venter på avreise med SN via Brussel til Madrid. Sete 2A på første leg og 3F på andre. Siste rapporter fra MAD var noen og tjue grader.....helt greit det:p

FBU 4EVER
27-04-2008, 14:57
FlyNordics gamla MD-83 som var helt OK att resa med.Norwegian kommer att må bra av att få byta ut dessa.

Ingen flyselskap "mår bra" av å bytte bort MD-80'er!:colgate:

God søndag. Sen oppstandelse her i gården, men et par doble espressoer før frokost ryddet vei i vellinga. Klesvask i dag også. Ellers ikke noe. Ha en fin dag!

LN-AØR
27-04-2008, 16:08
God ettermiddag til dere alle! Her er det ingen god ettermiddag, og hang-over'n fra to tryvansstreff gjør sitt. Får komme meg på Elixia. Ha en bedre søndag!

gorilla
27-04-2008, 16:48
en fin søndag, Golden Air lander på sørstokken idag kl1900.
For ruteflygning til OSL fra i morgen av:D
En god søndag:colgate:

Trety
27-04-2008, 18:20
God søndag ettermiddag fra Drammen. I dag ble leiebilen levert tilbake, litt motvillig. Nå er det en uke igjen med 1 bil i husstanden før jeg gjør som SSL og blir Focus-sjaffis. Men i morgen får sykkelen min sesongpremieren sin...^_^

Ellers er det grått og trist her, litt regn, men som et lyspunkt fant jeg noen overraskende gode belgiske jordbær på ei Brustadbu (Gima for lokalkjente) som fortæres raskt her nå. :)

Ha en aktiv dag.

storg
27-04-2008, 19:25
Jag har nu installerat ett 3G-modem med trådlös AP som använder Vodafones kontantkort. Att surfa via roaming kostar 120 SEK per Megabyte.... Jag köpte ett Kontantkort inkl laddning till 1 Gigabyte för 80 Euro. Motsvarande datamängd skulle ha kostat 120 000 SEK... Mängden kommer att gå åt under veckan när det kommer när 10 personer till med PC...

Har du noe info på det 3G-kortet?