PDA

View Full Version : Glad lørdag morgen

EB
26-04-2008, 06:34
Med Ask på 1 1/2 år på fanget så ønsker vi alle lesere av forumet en rktig god morgen. I dag blir det barnevogn og bleiskift på EB - en hyggelig avveksling fra det ellers så "streite" livet. Ha en strålende dag du også!

Speedbird
26-04-2008, 06:39
God lørdag morgen fra SAS på OSL! :)
I dag er det overtid på vaskeriet, så i dag skal jeg vaske galley'er for alle penga.. :)

I morgen blir det å montere Xenon-lys i Passat'en, før det er mandag igjen og en ny men kort uke. :)

Ha en trevlig dag!

CK
26-04-2008, 07:57
god lørdag fra sofaen. Forum funker bra på iPhone mens jeg ser barneTV med Prinsessen. Ingen store planer for dagen

sirpjalle
26-04-2008, 10:24
God morgen! :)

Ingen store planer herfra heller.... Det blir vel en tur til byen med min eldste datter og ta å kjøpe misc saker og ting....

Ha en fin dag da folkens- :)

Thomas
26-04-2008, 10:49
Gu'dai!

Sitter alene her nede på OPS'en i solskinn faktisk, disse MET'ene får jo aldri rett! :)
Håper å rekke 2nd half av Chelsea - Manu slik at vi endelig får satt spiker'n i kista idag - satse på at kveldskiftet kommer da han skal!!

SAS 32 0 100%
Norwegian 17 0 100%
Widerøe 2 0 100%
Andre selskaper 25 1 96%
Totalt OSL 76 1 99%

Sånn bør det være! :nor

Shadow
26-04-2008, 11:35
God eehhhhhh *titter på klokka* formiddag.
Akkurat stått opp, og straks tilbake i seng, var hjemme klokka 05 etter årets første natt på Tryvann.
Nyt sola folkens, så skal jeg nyte senga, før turen går opp i kollen for natt nr 2

Someone
26-04-2008, 12:27
God morgen fra København. Noe trangt i hjelmen etter gårsdagen. Restaurant MR fortjente definitivt sin stjerne, men jeg er svært glad for at ikke jeg måtte ta regningen. Nå blir det snart frokost, men må finne på noe nytt etter at baguetten jeg stekte endte under kategorien "sydhavsmann" da jeg glemte tiden litt. Planen er en rolig kveld idag, ihvertfall skal den ikke inneholde en en god mix av rødvin, hvitvin, champagne, portvin, øl, gin, cognac og vodka......:rolleyes: Kanskje jeg også får lurt inn en treningsøkt så jeg kan få svettet ut litt etanol. Ha en fin dag

Savipix
26-04-2008, 12:43
och det blev lite etanol för gänget på ARNKESK också igår efter ett skift där passagerare nästan slogs för att komma fram i kön.

Idag blir det en väldigt väldigt väldigt stilla dag för den unge Savipix. Det var ett tag sedan jag var ute märker jag. :drunk:

S. Holberg
26-04-2008, 12:59
God ettermiddag fra KB heli depature!
Nå bærer det snart til Råket stadion for å dekke en fotballkamp for avisa.
*Pengene kommer inn; men går fort ut igjen(objektiv) :p*
Ha en herlig Lørdag!

LN-AØR
26-04-2008, 16:45
God eehhhhhh *titter på klokka* formiddag.
Akkurat stått opp, og straks tilbake i seng, var hjemme klokka 05 etter årets første natt på Tryvann.
Nyt sola folkens, så skal jeg nyte senga, før turen går opp i kollen for natt nr 2

God ettermiddag folkens. Har også kommet hjem etter Tryvann, og om to timer braker det løs igjen. For en stemning! Våknet opp med såre lepper, sugemerker på halsen og en del skrift i ansiktet. Annet kan man ikke forvente når man ser bra ut. Jentene flokket seg rundt med i går skjønner dere...:D Haha, sånn skal det værra! :nor

LN-MOW
26-04-2008, 17:19
G'morgen fra Alpharetta hvor det allerede er over 20 .. vaeret ser ut til aa holde lenge nok til at guttungen faar gjennomfoert helgens foerste kamp. Morgendagen ser verre ut ...

Ingen sugemerker her, men et par roede striper etter at katta var litt ekstra vilter i morges. :p

Blir spennende sesongfinale i England! Men med full pott i de to siste er det klart for ManU gull uansett ..

Thomas
26-04-2008, 18:26
Ingen sugemerker her, men et par roede striper etter at katta var litt ekstra vilter i morges.

Jaja.. sånn kan det jo også sies :lol:

Savipix
26-04-2008, 18:28
Ingen sugemerker her, men et par roede striper etter at katta var litt ekstra vilter i morges. :p

..

So is THAT what you call her!?

Tommy777
26-04-2008, 19:18
God morgen fra glodvarme Scottsdale. Varmt som fy i dag.

Flyertalk mod konferanse hele dagen med full festmiddag i kveld.

Ha en fin aften

rotmo
26-04-2008, 19:49
Tommy777: den ene dagen klager over du varmen slik som i dag, den andre så må du omtrent leie gravemaskin for å finne oppkjørselen i all nysnøen....

HVOR BOR DU??

PS: En prikk i google earth holder ;=)

Tommy777
26-04-2008, 19:53
Bor i Chicago, er på konferanse i Scottsdale, AZ. Er godt over 30 varme her i dag

rotmo
26-04-2008, 19:58
Er godt over 30 varme her i dag

Nei fy faen, kom deg hjem til norge, i Tønsberg har det ikke vært over 14 grader hele uka nå!! Mer enn behagelig nok!!

Tommy777
26-04-2008, 20:16
over 30 i skyggen er ikke verst.. I sola er det litt for varmt

rotmo
26-04-2008, 20:19
over 30 i skyggen er ikke verst.. I sola er det litt for varmt

VRØVL !!
30 grader i skyggen er for mye... max 18, og 24-25 i sola, nok for oss vante nordmenn som ellers lever i foten og solskyggen av en isbree 9mnd i året ;)

PS, nyt det så lenge du kan, snart må beduinene i Sahara leve med en isbre opp etter anklene, klima-påvirkningene varer ikke lenge av gangen... Par-tre ti-år den ene veien, så et par-tre HUNDREÅR den andre veien... hehe ;)

Tommy777
26-04-2008, 20:49
Når du har et flott basseng og nok fludium tilgjengelig servert av flotte jenter i minishorts, er det slett ikke varmt... ;)

I tillegg ser jeg short final til PHX dersom jeg justerer solsenga litt ;)

Synd man er innendørs hele dagen i dag :-(

SQ 777
26-04-2008, 21:16
Tommy, i begynnelsen av uka var det bare ca. 14c her i Lillestrøm ikke 30 + som i Phoenix, men samme short-shortsen var ute på gata i Lillestrøm ! Guys, vi har en flott sommer foran oss !!:lol::lol:

Deilig med shorts og veldig usakelige innlegg !:colgate:

LN-MOW
26-04-2008, 21:52
.. og varmt er det her ogsaa ... 27-28 akkurat naa og det ble varmt for smaatassene som banket Kanarifuglene 4-2 i Midway Park. :up:

Speedbird
26-04-2008, 21:57
Når du har et flott basseng og nok fludium tilgjengelig servert av flotte jenter i minishorts, er det slett ikke varmt... ;)

Er det mulig å komme bort å hilse på, eller?? ;)

Endelig hjemme fra jobb..
..utrolig kult i dag, stod altfor mange timer og vasket vegger, tak - og toaletter.......
Sitter nå med en kald en, og lurer litt på å skrive trip-report fra Sun'N Fun..

Bizflyer
26-04-2008, 21:57
Men med full pott i de to siste er det klart for ManU gull uansett ..

Hmmm. Kremt kremt!! :cool: Det var vel sølv du mente???:colgate:

God aften fra Krs.

Slapp dag her, og det er ikke deilig. Nå skal der øl og Jägermeister i glasset!

Skål! :cheers::nor:GER:cheers:

BF:cool2