PDA

View Full Version : Glad torsdag morgen...

EB
24-04-2008, 05:43
Det er lyst ute og fuglene synger...det er vår!!! Blir en laaang dag på kontoret før det blir en treningsøkt og så et styremøte før jeg er hjemme igjen om ca. 15 timer... Hovedstaden byr forhåpentligvis på lys og varme i dag også - ha en bedre torsdag!

LCH78
24-04-2008, 05:54
Glad morgen ja.. Da setter man straks kursen for Oslo. Her i Vadsø så snør det for øyeblikket.. Vår? HA!

Bengt
24-04-2008, 07:18
I Ljungsbro skiner solen och det är 5 grader, men väntas upp till 17 grader idag. Våren kom i söndags med massor med sol och 14 grader.
Nu bär det av till två dagars jobb innan det blir avfärd till Spanien på lördag (med jobbet), hem igen på onsdag och ferie till Spanien med familjen lördagen därpå. Det blir en bra kombination av två intressen....

FBU 4EVER
24-04-2008, 07:24
God morgen fra OSL. Nærsnes startet dagen med nesten skyfritt o +2 grader. Nå venter IAD og ca. 24-25 grader. Ha en fin dag alle forumister.

CK
24-04-2008, 07:25
god vårmorgen fra Arlanda. Det ble tid til litt terminalspotting på ARN i går kveld før en sen middag levert av "Restaurant den gyldne måke" - ville teste Max som har blitt kåret til det beste flyplassspisestedet, men der kom man bare inn med gyldig billett til Terminal 4. Piss. Uansett ble en Skyways SAAB 2000 og F50, Sterling 737-700/800 med winglets og FlyNordic MD80 i solnedgangen festet til minnebrikken. I dag så jeg at NBs mørkeblå 800 (er det -SEB?) har fått røde winglets

Someone
24-04-2008, 07:30
God morgen fra København hvor solen skinner. Blir snart å komme seg på lesesalen og fortsette med oppgaven. Forhåpentlig holder været seg for i ettermiddag lukter det utepils. Ikveld er det også general forsamling i HA-Invest og oppgaven som styremedlem og kasserer skal gis videre til andre. Og etterpå er det torsdagsbar på Nexus :cheers: Ha en fin dag

sirpjalle
24-04-2008, 07:33
God morgen fra Stavanger! Kaffen står på pulten og kroppen begynner å våkne til liv.

Sleit litt i går med en betongvegg, tror jeg må ta en tur ut i dag å få tak i et nytt borr. Jeg VIL ha cat5-kabelen igjennom den veggen, slik at jeg kan se TV igjen! ;)

Ha en mindre frustrerende morgen :)

JetBlue
24-04-2008, 08:42
God morgen. Sola skinner ja, men i dag var trafikken helt j...

Nye møter i jobbsøkeprosessen i løpet av dagen, får snart håpe det skjer noe konkret, ellers kan man jo bli litt stresset ;)

jb1
24-04-2008, 08:59
God morgen. Solen skinner over hovedstaden. Det sies at dette været ikke fortsetter inn i helgen, vi får håpe meteorolgene tar feil.

Shadow
24-04-2008, 09:01
God morgen ja, sola skinner, feriedagnr 2 ;)
La oss endelig håpe været holder seg sånn nogenlunde inn i helga, så slipper jeg å bli våt der jeg står ute å jobber om natta denne helga (på tryvann)
Idag er containeren her, på tide å kaste litt gamle saker wheeee, plass på loftet til mer skrot etterhvert.

Speedbird
24-04-2008, 09:12
God torsdags morgen fra SKOSLTF-P2! :)
Hadde ett meget hyggelig møte med Airbus A330 og Hans Olav i går! :)

I dag har jeg akkurat demontert rudder på en MD80, og etter en kort kaffepause
er det klart for å ta av inboard leading edge på hor. stab. :)

I ettermiddag er det skifte til sommerdekk på bil nr. 2, og skifte av en drivmansjett,
før bilen skal kjøres til Bergen i helgen. :)

Ha en bedre dag folkens!

OJB
24-04-2008, 09:26
God morgen fra Lilleaker,

Ny flott dag , måtte det bare vare ut året.
Travel dag på jobb med møter og presentasjoner.
Her må jeg kaste meg rundt å fortsette om jeg skal rekke returen SK4039 til SVG senere på ettermiddagen.
Ha en fin dag medforumister.

Egil
24-04-2008, 10:35
I'm back!!

Har vært noen dager uten tilgang på scanair.no og jeg kjenner abstinensene sitter godt i kroppen!
Men nå er mitt liv flyttet inn i ny leilighet, dog ikke ferdig oppusset, men bør vel være klar for innflyttingsfest neste helg om alt går som jeg vil nå!
Har også vært et par dager i Oslo, bare litt misunnelig på sommerværet dere har!

E!

The Ticketor
24-04-2008, 10:36
SKOSLTF? Skal det ikke være OSLTFSK? Dere mekkegutta kanskje bruker andre koder enn vi på paxsiden.

Ellers en nydelig dag i hovedstaden, hårklipp står på programmet.

Thomas
24-04-2008, 11:06
Siste fridag på en drøy uke, det blir tidligjobbing hele helgen før man skal på kurs Mandag, Tirsdag og Onsdag også senjobbing på Torsdagen.

Været skal nytes til det fulle idag, er allerede 13 grader og skies clear..

FlightDeck
24-04-2008, 11:09
Nydelig vær i Barcelona - også i dag. Rundt 25 grader, sol og skyfritt. En sen frokost er inntatt på balkongen og nå blir det byvandring før mer strandliv.

Barcelona-Manchester United var gårsdagens høydepunkt :)

LN-MOW
24-04-2008, 11:38
G'morgen fra Alpharetta, hvor det iflg weather.com er 15 grader og lettskyet .. stemmer sikkert.

Naa skal kaffe kokes og BBJ klargjoeres for avreise .. bensinen er 3.54 paa den lokale Shell'en .. noen tjener godt paa dette, og det er ikke forhandlerene ...

http://seattlepi.nwsource.com/dayart/20080311/Cartoon20080311C.gif

Dagen byr paa moeter, nye utfordringer og muligens et lite dykk inn i vekt-og-balansemanualen paa A-380 som vi endelig har faatt i hus.

Savipix
24-04-2008, 12:20
ville teste Max som har blitt kåret til det beste flyplassspisestedet, men der kom man bare inn med gyldig billett til Terminal 4. Piss.

Huh!? Det är bara att gå rätt igenom security utan biljett. No questions asked, om det inte har ändrats sen i tisdags.

Vädret i Sigtuna är strålande sol och varmt. Fick öppna fönstret sista timmarna av min sömn. Idag är jag ledig för att i morgon jobba split shift på ARN. Ha en riktigt fin torsdag!

Egil
24-04-2008, 13:50

Sikkert en høydare om du opplevde livet/kampen på stadion, men fy for en trist kamp *gjesp*

E!

Savipix
24-04-2008, 13:51
Egil:

Kollega lät hälsa att det ligger ett comail på ARN åt mig... TACK!

Shadow
24-04-2008, 13:52
Savipix ..PM ;)

LN-MOW
24-04-2008, 14:56

Blir nok litt freskere i MAN paa tirsdag ..

Telefonmoete med Air Seychelles er gjennomfoert, og det er tid for dagens foerste moete. Av en eller annen grunn tillater ikke bossen min at jeg tar kundebesoek med Air Seychelles eller Air Tahiti, mens han ikke synes aa ha problemer med aa autorisere besoek hos Vladivostok Air eller S7 (Sibir) ....
Skjoenner itte detta .... :p

.

Egil
24-04-2008, 15:44
Egil:

Kollega lät hälsa att det ligger ett comail på ARN åt mig... TACK!

Minn meg på at vi døper comail om til veryslowsnailmail . . . Ikke akkurat flyfrakt ^_^

E!

akira
24-04-2008, 16:46
God formiddag fra Marietta. Dagen byr paa aa hjelpe onkel med oppussing av huset. Akkurat naa er tempen litt i overkant av 70F, ca 22C. Blir kanskje en tur til White Water senere om vi faar tid.

LN-MOW
24-04-2008, 18:48
Marietta? Da er du ikke langt unna meg - jeg sitter nede ved Cumberland Mall.

Pass paa at du faar med deg den store kyllingen! Og kanskje staar det noe spennende paa Dobbins ogsaa.

http://roadsidegeorgia.com/images/big_chicken_sm.jpg

akira
24-04-2008, 23:41
Nei, er ikke saerlig langt fra deg. The Big Chicken ved Cobb Pkwy? Har vaert der f0r. Cumberland Mall like ved I285 ja.. Kjor lenger opp og du ser favoritt restauranten min like ved, Hooters :D