PDA

View Full Version : Ggggg'torsdag!


LN-MOW
17-04-2008, 04:29
Etter onsdag kommer torsdag, og torsdag blir det IKKE ellvetimersdag - som jeg hadde i gaar og i dag. Naa holder det, og guttungen skal baade paa ridetime og fortballtrening.

Har skeiet litt ut de siste dagene og bestilt baade Boeing Field-bok og diverse modeller. Baade bok og denne er skipet, og ventes torsdag/fredag.

http://www.eztoyz.com/graphics/Big/B104.jpg

Disse tre er ogsaa paa vei:

http://www.replicaminiatures.com/GJATA086X400rm.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v336/whisky110/GJATA632.jpg

.... og en ny Swissair 747-300 jeg ikke har funnet bilde av ennaa ... Alle i 1:400.

.

MountainDew
17-04-2008, 04:53
God natt fra Gardermoen. Får ikke til å sove for døgnrytmen er nok litt ut av laget etter Floridaturen. Kjempefine fly! Har du flyplass også?

LN-MOW
17-04-2008, 04:56
Bruker bokhylla paa jobben ... Bilde kommer naar alle er paa plass.
(Nei - disse bildene er fabrikantens)

Tommy777
17-04-2008, 05:01
Hva heter rullebanene?? :-D

Her i Chicago var det strømbrudd i aften etter ganske så heftig vind. Skal fortsatt være varmt i morra, føles godt å ha fått et skikkelig jobbtilbud på bordet. Ble et par IPA i aften..

Nå blir det en ny CSI NY episode før bingen

Ha en god natt/morra/whatever

Farmer
17-04-2008, 05:36
God morgen fra Østen. Første arbeidsøkt er unnagjort og en lunsj nede på "personalkantina" på stranda ( se avatar) står for tur nå.
Varmt og klamt her i dag. 34,5 grader her hvor jeg sitter og nesten ikke noen vind i dag. I morgen kveld er det dessverre slutt for denne gangen, og det bærer nordover til snøslaps, vinterklær og en helt annen form for liv. Har ikke hatt på sko på flere uker nå, så bare DET blir uvant ;-)

EB
17-04-2008, 06:51
Glad torsdag morgen... Da er det pakket og klart for ettermiddagens avgang til LCY. Sete 10E er mitt og jeg håper på bra utsikt over City. Først blir det en del møter på kontoret før det bærer avsted til OSL. Ha en bedre torsdag ogenda bedre helg!

Thomas
17-04-2008, 06:52
Gute morgen!!

Første kaffekoppen er allerede godt fordøyd - har på følelsen at det blir fler!!
Sitter på jobb og styrer, første flyendringen for dagen er allerede gjort, yikes!

Ca 14:30 idag tar jeg helg frem til Mandag ettermiddag, og været BØR stemme med varselet for å si det sånn :drunk:

Go'day!

zico77
17-04-2008, 08:28
God morgon frå Bergen.

Her skinner sola, og det er vekas siste arbeidsdag. Blir langweekend denne helga også :)

Ha ein nydelig dag!

FBU 4EVER
17-04-2008, 08:35
God morgen fra OSL!
Første arbeidsdag på aldri så lenge. EWR står for tur. Smekkfullt fly over dammen og en rekke requester på klappseter. Blir vel litt "elle melle" idag.
I kveld blir det en sirloin steak, medium rare og noen arrogante bastarder.
Ha en fin dag!

AirbusTrond
17-04-2008, 08:54
God morgen fra Lilletorget ! Dagen tilbringes som vanlig på jobb. Deretter blir det en tur på Lompa, der de har skinnstekt uer på menyen. Lover godt!

Besøk fra Ytre Søre Sunnmøre i går, som kunne fortelle at det var meget behageligere å reise Fosnavåg-Hovden (40 min biltur uten ferge) enn Fosnavåg-Vigra. Og Widerøe var heller ikke dyrere denne gangen.

Someone
17-04-2008, 09:00
God morgen fra Oslo. Har nettopp fått kjørt fattern på jobb slik at bilen nå er min de nærmeste dagene :) Dagen begynner med et besøk til bedriften jeg skriver oppgave om før jeg får med meg et par bedriftsbesøk i forbindelse med HA-Invest sin studietur som jeg også er med på. Ha en fin dag

LN-FHU
17-04-2008, 10:33
Morn fra Trondheim

Sola skinner fra skyfri himmel, og jeg er ferdig kl 1430 :p

Idag blir rolig dag tror jeg, kanskje en liten tur på basketballbanen for litt praktisk trening :)

Ha en strålende dag :nor :nor :nor

FlightDeck
17-04-2008, 10:37
God morgen fra Oslo. Flyttet tilbake hit fra Bergen i går - og hadde en flott tur over fjellene, denne gangen med bil. Dagen går med til å komme på plass i ny og flott leilighet i Nydalen - samt til å bestille noen flybilletter :)

Shadow
17-04-2008, 11:42
Hmmmm God morgen .. nå er det morgen ja.
Sambon fikk ikke liv i meg før nå hehe, kjapp dusj så rett til OSL for å ha brannvernkurs før arbeidsvakta begynner, helg om 13 timer ;)
Og sola skinner i Oslo,la det vare

CK
17-04-2008, 11:46
god torsdag formiddag fra FBU! Etter å ha levert frøkna i banehagen i dag morges var det rett til FBU og litt "fjern-jobbing" og dokumentlesing etter at telefonmøtet med STO ble cnl. Endelig har våre venner i CSC fått meg inn i systemene i bolaget og min gamle mailadresse funker igjen. Kjempebra! Nå begynner det å skje ting! Ha en flott dag! Neste uke blir det skandinavisk rundtur - OSL-ARN-CPH-OSL - med innlagt kaffepause på Starbucsk på CPH (de har åpnet Starbucks airside nå, eller??)

LN-KGL
17-04-2008, 11:48
EB, du kan belage deg på en sightseeing-tur over London - vindretningen er fra øst. Hadde du fått deg et F-sete så kunne du også sett denne rett før landing ;)

http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/UK/LondonCity2007/MilleniumDome.jpg

EB
17-04-2008, 11:50
E sete er vindu...så da ser jeg vel den da!!!

FlightDeck
17-04-2008, 11:55
Neste uke blir det skandinavisk rundtur - OSL-ARN-CPH-OSL - med innlagt kaffepause på Starbucsk på CPH (de har åpnet Starbucks airside nå, eller??)

Ja, du finner den i terminal 2 mellom pir A og B. Var der selv på lørdag :)

LN-KGL
17-04-2008, 11:57
EB, er ikke alle Transwede Avroene seks i bredden da? I følge min telling på fingrene er E femte bokstaven og midtsete ;)

Vede
17-04-2008, 12:40
God morgen fra et solbadet Nord-Jæren. Rett og slett nydelig vær her i dag. Og slik er det meldt frem til tirsdag. I dag har jeg en kort vakt på SVG. 13-16 for handling på Finnair. I morgen er første dag av jobbehelgen.

OJB
17-04-2008, 16:38
God ettermiddag fra Forus/Tananger,
Tilbake fra ikke planlagt tur til ABZ. Slik er livet fra tid til annen. Møtesteder endres på kort varsel. Vel Været begynner å bli fint på denne tiden av året og det er å håpe på at vi kan få finvær en periode fremover. Turen frem og tilbake over Nordsjøen med SK gikk i nydelig vær til en forandring.
I morgen er det møte på Lilleaker kontoret og en liten dagstur over fjellet til OSL før det blir helg igjen.
Det ser ut til å bare være mandager og fredager for tiden.
Ha en fortsatt fin dag alle forumister.

Tommy777
17-04-2008, 16:43
God morgen fra Chicago. Litt skyet, men varmt på morran.

I dag blir det en lang tur med bikkja og en lunch på Tre Kronor, en svensk restaurant over gata. Fruen har halv dag og kommer hjem i to tia i dag.

God tur til London i midtsete, EB :D

Someone
17-04-2008, 20:08
....... med innlagt kaffepause på Starbucsk på CPH (de har åpnet Starbucks airside nå, eller??)

Ja, du finner den i terminal 2 mellom pir A og B. Var der selv på lørdag :)


Bare beregn goood tid:rolleyes: Har vært der et par ganger i våren og betjeningen vil jeg beskrive som trege.......men dog ganske søte :p