PDA

View Full Version : SAS Economy Extra langdistanse


jb1
15-04-2008, 10:33
Jeg og mitt reisefølge var så heldige å bli oppgradert til Economy Extra igår fra Beijing til Stockholm. Economy Extra er virkelig det lille Extra som gjør reisen langt bedre. Jeg leste også i Scanorama at SAS skal kutte prisen på Economy Extra med 25 %. Jeg lurte derfor hvordan man bestiller dette på oversjøiske flyvninger. Det kommer ikke opp som alternativ på SAS' hjemmeside.

CK
15-04-2008, 10:51
joda, det er bare litt klønete. Når du söker f.eks. OSL-EWR får du i det förste prisbildet den laveste prisen, og i det neste får du valg om du vil kjöpe en dyrere billett (som Eco Extra, som finnes både som fleksibel og ikke-fleksibel billett). Dette er noe vi jobber med i dag

TG923
15-04-2008, 10:52
Hæ? Er da ikke noe problem å bestille det på sas.no i alle fall.
Eller snakker du om bonusreise?

jb1
15-04-2008, 11:00
Skjønner, men før har ikke disse alternativene kommet opp. Da har kun laveste pris i enten economy eller business kommet opp når man valgte hhv lav/fleksibel pris. Dette er jo en forbedring.

Savipix
15-04-2008, 11:03
Jeg og mitt reisefølge var så heldige å bli oppgradert til Economy Extra igår fra Beijing til Stockholm. Economy Extra er virkelig det lille Extra som gjør reisen langt bedre. Jeg leste også i Scanorama at SAS skal kutte prisen på Economy Extra med 25 %. Jeg lurte derfor hvordan man bestiller dette på oversjøiske flyvninger. Det kommer ikke opp som alternativ på SAS' hjemmeside.

Då var det dig jag såg när jag mötte maskinen igår på gate 17!

jb1
15-04-2008, 11:06
Då var det dig jag såg när jag mötte maskinen igår på gate 17!

Var du der? Jeg la ikke merke til deg, men du kan hilse dine kolleger ombord at de gjorde en bra jobb, det meste gikk knirkefritt.

Savipix
15-04-2008, 11:18
Jag kom precis upp för trappan från rampen och skulle ner med en bag till crew.

Ezeiza
15-04-2008, 11:22
Angående nettbooking av Extra så ble dette endret forrige uke. Jeg bestilte OSL-NYC i Extra forrige mandag og måtte gjøre dette fra sas.se da jeg kun fikk opp økonomi og business på sas.no. Ringte også 05400. De innrømmet problemet men kunne selvfølgelig bare hjelpe dersom jeg betalte noen lapper i service fee. Onsdag eller torsdag var imidlertid SAS.no oppdatert og har nå tilsynelatende samme struktur som .dk og .se.

jb1
15-04-2008, 11:34
Angående nettbooking av Extra så ble dette endret forrige uke. Jeg bestilte OSL-NYC i Extra forrige mandag og måtte gjøre dette fra sas.se da jeg kun fikk opp økonomi og business på sas.no. Ringte også 05400. De innrømmet problemet men kunne selvfølgelig bare hjelpe dersom jeg betalte noen lapper i service fee. Onsdag eller torsdag var imidlertid SAS.no oppdatert og har nå tilsynelatende samme struktur som .dk og .se.

Det var jo dårlig av SAS å ikke tilby dette uten gebyr, da det faktisk ikke var mulig å bestille dette via den norske nettsiden, men nå er det jo løst. Bra!