PDA

View Full Version : Glad Tirsdag!


wf145
15-04-2008, 05:55
Då var tidlegvakta på HOV i gang, blir nok avising på morgonflya som har overnatta i natt - eit fint (?) kvitt teppe har lagt seg over Ørsta..... Ha ein flott dag alle forumistar!:nor

EB
15-04-2008, 07:02
Glad morgen fra hovedstaden. Like før arbeidsdagen starter - nok en dag med kontorarbeid før ettermiddagen byr på en utendørs treningsøkt. Ha en bedre tirsdag!

LCH78
15-04-2008, 07:43
tidligvakt her i Nord også :) I motsetning til dem på HOV så slipper vi de-iceing om morran (iallfall første flyet) siden det står i en hangar med plass til to Dash 8-100 :p blåser smådjevla ute, vi får håpe at det blir bedre utover dagen da :)

Twin Otter
15-04-2008, 07:57
Morgen fra et hotellrom i børsparken. Nattesøvnen er helt forferdelig for tiden. Gleder meg til å komme hjem til min egen seng. Men jeg har hatt flotte dager i Oslo. Grünerløkka er jo bare en helt fantastisk sted å henge, shoppe og slappe av. Høydepunktet var nok da jeg satt en halv time i sola på en benk på Olav Ryes plass uten jakke eller genser. T-shirt only.

Tviler på at det blir klappsete på DY528 i dag. Og jeg lurer på hva slags holdning sikkerhetsvaktene på Galemoen har til naglebelter og kjettinger osv. Må jeg fjerne hele røkla før jeg får passere. Men det blir ihvertfall vindusplass....

Nå skal jeg rusle ned å se om jeg får meg noe frokost og ikke minst kaffe! Skuffende at det ikke er kaffekoker på hotellrommet...

Someone
15-04-2008, 08:41
God morgen fra København. Fortsatt litt småforkjølet. Ny dag på lesesalen venter itillegg vurderer man en liten treningstur i kveld. Lite på programmet ellers. Ha en fin dag

sirpjalle
15-04-2008, 08:46
God morgen fra Stavanger. Var ikke så ille å stå opp i dag ;) Lite trafikk og lyst ute. Og været er utmerket i dag, så dette kan bli en bra dag. :)

Ha en fin dag da forumister :)

zico77
15-04-2008, 08:47
God morgon frå Bergen.

Her er solskinn, så dette lover som ein bra dag :-) Ikkje lenge til helg, og Svalbard next.

Ha ein fin dag!

JetBlue
15-04-2008, 08:55
God morgen. Dagen går med til møter og annet viktig, deretter tirsdagstorsk på Schrøder. Kommer du OJB?

CK
15-04-2008, 08:59
god morgen fra Frösunda og frokostbordet på Radisson (kommer til å savne frokosten når jeg får meg leilighet her borte). Nok en dag i Apburen står for tur - kanskje jeg får ny laptop i dag! STO byr på lettskyet og pent vær. Kikket litt på nyhetene fra Mysen i dag. Merkelig sak, men det som nesten er merkeligere er at ingen har fjernet det fjolset av en politimann som uttaler seg til pressen. Makan! Først sier han at han ikke vet, og så begynner han å spekulere pg tro mens han småler - dét er uansett alvorlig når en niåring blir borte.

LN-FHU
15-04-2008, 09:25
God morgen fra et Trondheim som p.t er badet i solskinn :cool:

Har vært hektiske dager,helga ble tilbragt i Lyngen og uka blir tilbragt med jobb,trening,dekkskift,vask av bil etc.
Egentlig tegner det til å bli en bra uke.
I kveld er det Extra-trekning, og jeg oppdaget igår at kontoen på spillerkortet var velsignet med over 500 kroner :lol:

Ha en strålende dag alle forumister i det ganske land :nor :nor :nor

AirbusTrond
15-04-2008, 09:55
Kikket litt på nyhetene fra Mysen i dag. Merkelig sak, men det som nesten er merkeligere er at ingen har fjernet det fjolset av en politimann som uttaler seg til pressen. Makan! Først sier han at han ikke vet, og så begynner han å spekulere pg tro mens han småler - dét er uansett alvorlig når en niåring blir borte.

Jeg synes at den del av journalistene kan pakke sammen. Journalisten graver og spør f.eks. "vet du noe om motivet" (en halvtime etter at mannen er pågrepet !) og "hvordan har du det nå" (vil anta at politimannen er lettet... slike spørsmål stiller Grosvold bedre). Og så "mer om fra Mysen etter værmeldingen". La politiet og rette instanser ta seg av saken heretter - det beste for alle parter.... Ikke stort bedre når man skrur over på P4 - nest viktigste sak der i dag er at det skal komme advarsler på leketøy med magneter...

Jeg blir bare litt gretten - men ellers, god morgen !

Concorde
15-04-2008, 10:21
Idag var det skybrudd hjemme, men i det jeg passerte Lysakerelven kom solen frem igjen. Jeg og en kollega skal rusle ned til Stortinget i lunchen idag for å se innspilling av Max Manus. Blir rart å se Stortinget med et svært hakekors på...

Bizflyer
15-04-2008, 10:23
Jaja! Nok en tirsdag! På kontoret hele dagen!

Kan iallefall se frem til CSI på TVNorge i kveld om ikke annet!

BF:cool2

LN-MOW
15-04-2008, 12:29
G'morgen vestfra. Saavidt over null her paa morran. Har en fullstappet dag foran meg, med to dobbeltbookede moeter ... noen vil nok savne mitt blide aasyn idag.

FlightDeck
15-04-2008, 12:46
God formiddag fra Bergen. Tilbake etter tre flotte dager i London. I dag blir det pakking - for i morgen flytter jeg for godt tilbake til Oslo. Det gleder jeg meg til!

Concorde
15-04-2008, 13:03
Nå henger hakekorset på toppen av Stortinget og innspillingen er mye mer omfattende enn det jeg trodde!

FBU 4EVER
15-04-2008, 13:16
God dag!
Gårsdagens møte i Kontrollsentralen var meget interessant. Flott anlegg som skal legges ned og mures igjen! De hadde ikke mye pent å si om fru Flesland gitt! Men det er det vel knapt noen i flybransjen som har?

Litt innkjøp står på planen, noe klesvask og i kveld kommer snekkeren med de siste delene til kjøkkenet. En vitrinedør og en skapside som ble ødelagt under transport fra Danmark. Da gjenstår kun det siste flisarbeidet, så er alt klappet og klart.

Og imorgen er det lunsj på Odonata, gamle FBU, kl. 13:00. Det er plass til flere!

Twin Otter
15-04-2008, 13:21
Hei igjen. Da sitter jeg ved christiania i innlandspiren på OSL og kikker bort på finger nummer 21 der returen min til Stavanger går om en times tid. I skrivende stund er det faktisk en traktor fra Røros flyservice som kommer drassende på grisen som skal ta meg hjem. LN-KKD, med ibsen på halen faktisk. Noen som vet om den har vært ute og flydd før i dag?

Busstur, innsjekk og sikkerhetskontroll gikk smertefritt, og nå koser jeg meg med en halv en før avreise.

Idet boarding annonseres laster jeg opp mitt mitt første uhøytidlige spottebilde. Bare sånn for moro skyld.

http://photos-g.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v231/152/102/529940708/n529940708_1125614_3837.jpg

FlightDeck
15-04-2008, 13:29
Hei igjen. Da sitter jeg ved christiania i innlandspiren på OSL og kikker bort på finger nummer 21 der returen min til Stavanger går om en times tid. I skrivende stund er det faktisk en traktor fra Røros flyservice som kommer drassende på grisen som skal ta meg hjem. LN-KKD, med ibsen på halen faktisk. Noen som vet om den har vært ute og flydd før i dag?

Busstur, innsjekk og sikkerhetskontroll gikk smertefritt, og nå koser jeg meg med en halv en før avreise.

LN-KKD har vel ikke Ibsen på halen? LN-KKO er Henrik Ibsen. Og ja - så klart den har vært ute og flydd tidligere i dag. Dagen for Norwegian-fly begynner ikke klokken 12.30 :)

Concorde
15-04-2008, 13:31
Et uhyggelig minne:

Bizflyer
15-04-2008, 13:53
Har du tatt flere bilder du kan dele med oss?

BF:cool2

Thomas
15-04-2008, 14:25
Hvis det er bilder fra MaxManus innspillingen du lengter etter ligger det på Nettavisen, VG, Dagbladet og Aftenposten.

Bizflyer
15-04-2008, 15:03
Ja, så det nå!

Spesielt å se!

FlightDeck
15-04-2008, 15:28
Godt det bare er en film...

OJB
15-04-2008, 17:18
God ettermiddag fra Forus,
Her har dagen vært travel som fanden og jeg kommer meg ikke over fjellet til OSL før imorgen.
Det er mange store kontrakter som skal tildeles i prosjektet vårt og endel anbud skal evalueres grundig før kontraktstildeling.
Det blir mye lesning og vurderinger.
Ettermiddagen skal brukes ute i det fine været for å klare opp i hjernekassen.
Det blir Schrøder på meg først i neste uke JetBlue.
Ha en fortsatt fin dag alle.

Egil
15-04-2008, 17:43
God ettermiddag fra MJF!

Sprø dag... Alle morgen- og formiddagsfly fra MJF ble kansellert grunnet SNØVÆR???
WF730 til SSJ og BOO (står i hangaren her over natta) med avgang kl 0620 gikk først kl 1132... Dette har jeg kun opplevd en gang før men da var det storm her. Dette var kun snø! :drunk:

Nå går heldigvis alt så meget bedre!

Då var tidlegvakta på HOV i gang, blir nok avising på morgonflya som har overnatta i natt - eit fint (?) kvitt teppe har lagt seg over Ørsta..... Ha ein flott dag alle forumistar!:nor
Hadde De-Icing her i gårkveld... Det var store, våte snøfiller som la seg, huff!

E!

Twin Otter
15-04-2008, 22:05
LN-KKD har vel ikke Ibsen på halen? LN-KKO er Henrik Ibsen. Og ja - så klart den har vært ute og flydd tidligere i dag. Dagen for Norwegian-fly begynner ikke klokken 12.30 :)

hven var det jeg så på halen da? Roald Amundsen kanskje?

Twin Otter
15-04-2008, 23:37
jeg gjetter på at den fløy enten DY925 (cph) eller DY1303 (STD) før den gjorde DY528

Fredrik Propell
16-04-2008, 00:45
God dag!
Gårsdagens møte i Kontrollsentralen var meget interessant. Flott anlegg som skal legges ned og mures igjen! De hadde ikke mye pent å si om fru Flesland gitt! Men det er det vel knapt noen i flybransjen som har?

Litt innkjøp står på planen, noe klesvask og i kveld kommer snekkeren med de siste delene til kjøkkenet. En vitrinedør og en skapside som ble ødelagt under transport fra Danmark. Da gjenstår kun det siste flisarbeidet, så er alt klappet og klart.

Og imorgen er det lunsj på Odonata, gamle FBU, kl. 13:00. Det er plass til flere!


God kveld/natt!

Vel, kanskje litt sent dette men det får bare gå:rolleyes:
En heller lite produktiv dag er forbi, med for mange turer i butikken... Dyrt ble det å!

Tar meg gjerne en tur ut til Fornebu imorgen for lunsj! Lenge siden sist jeg var der nå, så det blir spennende å se hvor "rasert" det er blitt.