View Full Version : Skien-Bergen-Oslo
Da er det klart for nok en ny og annerledes forretningsreise. Skal i heldagsmøte i Skien i midten av mai og videre til et arrangement samme ettermiddag/kveld i Bergen. Det blir leiebil til Skien, Vildanden til Bergen (Er det kun SAAB 340 de flyr) og hjem dagen etter med en 737 fra Norwegian eller SAS.
Rapport fra Skien og ikke minst fra Vildanden som blir et nytt flyselskap på listen følger her...
Vildanden flyr kun SAAB340 ja. Som er innleid fra Avitrans.
FlightDeck
12-04-2008, 14:17
Og det serveres vestlandslefte og kaffe ombord!
Det burde man også forvente når billetten koster mellom 1.755 og 2.155. Men jeg klager ikke - er strålende fornøyd med at det finnes et rutetilbud mellom disse byene - da det er min egen feil at jeg har dobbeltbooket meg denne dagen.
FlightDeck
12-04-2008, 15:20
Enig at man bør forvente litt service til en sånn pris. Vildanden har ganske drøye priser, og det forundrer meg at de ikke klarer å tjene penger når folk/bedrifter betaler opp mot 4000 kr. for en enkeltreise... Da jeg jobbet på Flesland og hadde handling for dem må innrømme at jeg ble litt sjokkert når jeg så hva folk betalte for disse billettene.
Ser frem til rapport!
Og det serveres vestlandslefte og kaffe ombord!
Husk at vestlandslefsa skal spises og ikke brukes til vaske deg i ansiktet med :lol:
Bizflyer
12-04-2008, 17:04
Men det er jo ikke lange kjøreturen fra Skien til Torp. Der kan man vel fly WF til Bergen. Men om prisen er noe lavere, skal jeg ikke ha sagt!
BF:cool2
litt-amatør
12-04-2008, 23:08
Veldig spennende med rapport fra hvordan Vildanden er å fly med!:)
Har ikke tid til noen ekstra biltur...så Vildanden passer veldig bra!
FlightDeck
13-05-2008, 11:09
Hvordan var Vildanden?
Vildanden ble desverre kuttet i dag... Møtet mitt i Skien er utsatt to uker og jeg reiser fra OSL i morgen tidlig til Bergen... Fanden - jeg gledet meg jo til å prøve noe nytt... men du verden full pris med SAS er NOK 1000 billigere enn det Vildanden var. Det fine med fullprisbilletter er jo tross alt at det ikke koster noe å avbestille så sent som jeg gjorde...
Nye flighter som gikk på tid, ankom før rutetid og som serverte gratis kaffe, te og frokost - hyggelig. Selv om vi i dag tidlig parkerte ytterst på utenrikspiren så var vi ute av ankomsthallen med prioritybagasjen 7 minutter før opprinnelig ankomsttid. BRA!!!