View Full Version : Endelig mandag - God morgen!
Ny uke - nye mulighetr... Hovedstaden har blitt mildere og med alt regnet som kom i går bør snøen snart være borte - for godt. Har fått på sommerdekk på Alfa`n så da er i allefall jeg klar for norske vår og sommerveier... i dag blir det en liten tur på kontoret før det blir møte ute av huset hele formiddagen og ettermiddagen. Trening skal det også bli tid til - for som Petter Stordalen sier - man burde ikke ha tid til ike å trene. Ha en bedre mandag!
Utflyttet
31-03-2008, 07:29
God mandag morgen auf Frankfurt!
Da var jeg landet etter en natt på rad 3 med Lufthansa på tur hjem fra sandkassen. Nå er det noen timers venting her så er det videre til Bergen meden liten CRJ. Dubai scoret i dag 10 poeng for tidenes mest amatørmessige boarding. Først så var det fullstendig zoo ved gaten, ingen egen biz/F-kø, og dette var buss-gate. Fra sitteområdet ned til bussene gikk det en tunnel i sirkel nedover og var vel en total lengde på 100 meter. På tross av at de hadde satt opp en egen buss for biz/F så bare ble det nok en runde kaos nedover tunnelen og så sorderte de pax i døren, som medførte at vi ble stående å henge i en buss til alle pax i økonomi var boardet på busser og vi var siste bussen avgårde etter 30 minutter. Selve bussturen tok 15 minutter ut til flyet og var imponerende lang.
-A
I ulikt det vi opplevde av bussing når vi var der i november...
Utflyttet
31-03-2008, 07:37
Og, mens jeg enda står på såpeboksen min, LH sine lounger i Frankfurt er ikke noe å rope hurra over heller.
-A
Gudd mårning frå Bergen. Brann er i teten på tabellen igjen, men muligens ein dråpe flaks inne i bildet. Men, mål er mål og 3 poeng er 3 poeng.
Ha ein strålande dag! :)
God morgen. Synes faktisk vi trenger litt sol snart, dette drittværet er deprimerende for å si det mildt. Ihvertfall her i Oslo.
Men, dagen blir spennende, møter for mulige nye jobber står på programmet.
AirbusTrond
31-03-2008, 08:16
God morgen fra Lilletorget. Skulle egentlig hatt avspasering i tre dager pga jobbing til helgen, men fakturering og medarbeidersamtaler gjør at jeg må ta fri en annen gang. Kanskje greit i dette været.
sirpjalle
31-03-2008, 08:17
God morgen fra Stavanger. Liker ikke mandager! ;)
Regner med det vanlige i dag, og et møte og to, ellers intet nytt fra østfronten! :)
Ha en fin dag da.....
FBU 4EVER
31-03-2008, 08:46
Hadde vært greit med litt sol, ja! Grått vær på Nærsnes igjen. En tur til Smart Club for innkjøp av en kasse med San Pellegrino (Farris gå hjem og vogg!) står på planen. Det blir vasking av Alfa'en muligens.
Helt sikkert er det at det blir pakking av koffert for morgendagens avreise til La Bella Roma!:ITA
Ha en fin dag!
Bizflyer
31-03-2008, 09:23
God morgen fra CPH.
Sitter her i Scandinavian Lounge og venter på flyet til Kristiansand om et par timer. Natten ble tilbragt på Godfred Viking fra BKK. Mer om den turen i en trip report som jeg skal prøve å få ferdig i løpet av noen dager. Ikke bare gull og grønne skoger hos SAS heller på Biz.
Vel vel! Nå skal det bli godt å komme hjem. Skal bli deilig å slenge seg på sofaen!!
BF:cool2
God formiddag fra Tananger/Forus.
Nok en ny uke har startet , det er flott med mandager og nye utfordringer.
Den beste dag i uken , alt er nytt og uken kan formes fremover.
Nydelig vær ute også, travel dag i jobb.
Morgen dagen byr på forflytning østover med SK4002.
Et par lange arbeidsdager står for døren.Det skal gå greit.
Ha en fin dag alle forumister.
God formiddag fra gråværet.
Her er det fridag etter jobbhelg. Blir noe indretjeneste før jeg må sette kursen et par mil nordover for å snakke litt med en potensiell ny arbeidsgiver. Kan bli spennede å se hva som skjer. Også litt spennende at det i bakrunnen til dette intervjuet ligger en sak som vil gi et par rimelig hektiske diskusjoner her på forumet..... Info kommer nok tidsnok, men kan ikke si noe om det ennå.
litt usikker på hva fremtiden bringer men det blir nok noen endringer i arbeidshverdagen. Har et par baller i luften, og er veldig spent på hvor de forskjellige lander.
Vær rapporten sier grått grått og litt mer grått. Ser ut som gode mulighet for regn. Tempen ligger på 5,6 varme og er litt økende. Ja ja, får se det lyse i alt regnet siste døgn, snøen forsvinner og nå regner jeg med at vi har hatt sesongens siste snøfall.
Ønsker alle en trivelig dag.
S
G'morgen her vestfra. Vinteren har fortsatt ikke gitt seg helt - det er 4-5 grader utenfor og skikkelig Sibir-vind.
Uken byr hovedsaklig paa IATA-moete. Vi er verter for Arbeidsgruppen for Load Control, saa det blir aa delta der i tre dager til ende fra i morgen. Og det blir nok noen smaaoel ogsaa, tenker jeg ...
God ettermiddag. Finvær her i dag. I dag starter nytt program med Norwegian for fullt og nye turnuser for oss. Hva er vel bedre start på en ny skiftplan enn en dag fri? Ble meget travelt og surt på jobb i går, men vi kom igjennom uten delays. Ha en fin dag.
G'ættermiddag fra Stiftsstaden
Her er et strålende vær og deilig temperatur. Jobb jobb og atter jobb...
Ha en strålende dag alle sammen :nor :nor :nor
God 'ettermiddag!
Gode +8.5 grader og snøen trekker sine siste krampetrekninger (før det til helgen er meldt mer!) og jeg har fri både idag og i morgen - wow!
Videre går dagen med til å slappe godt av!
Tommy777
31-03-2008, 16:38
G'morra fra Chicago. Regn på morran i dag. Kjørte nettopp fruen på flyplassen, dagstur til Phoenix. I dag er det start på baseball sesongen her i byen, Cubs tar i mot Brewers. Dessverre meldt elendig vær (dog varmt), TS på ettermiddag/kvelden i dag, 19C.
Ellers ser det heldigvis ut som at første jobbtilbudet kommer på bordet nå.
Tidlig start paa dagen her borte i vest....den lille italienerinnen skulle med Delta's 07.00 avgang til JFK...saa det ble 05:20 fergen fra Bainbridge...men Delta var overbooket, saa hun sitter naa med en stor latte paa Seatac....men ute skinner solen.....og smaa fuglene synger...og ved siden av meg paa kontoret sover den lille Beaglen....
men ute skinner solen.....og smaa fuglene synger...og ved siden av meg paa kontoret sover den lille Beaglen....
mmm, har dere gjesterom?! :colgate:
god ettermiddag fra nord. har akkurat begynt friuka mi jeg da, men i motsetning til andre friuker så skal denne tilbringer på strekningen VDS-VAW-VDS-VAW-VDS-VAW-VDS-VAW-VDS-VAW-VDS-VAW-VDS-VAW-VDS i bil og litt jobbing på Stasjonen i Vardø hvor dem trengte folk denne uka og da stiller man jo selvsagt opp :) Var pent vær når jeg kjørte utover i 12tiden, lette snø/sludd byger og litt slaps på veien var det enkelte plasser dog men stort sett bare veier.
God ettermiddag folkens!
10 varme i Mosjøen i dag så nå smelter den siste snøen bare godt! Måtte den aldri komme tilbake...
Har vært på personalmøte på MJF i dag, ikke noe spennende å melde om, skal en tur i leiligheta å leke litt med kvistlakk før man kan male i morgen også er det vel en fotballkamp på TV2 Zebra snart. . . :rolleyes:
E!
Bizflyer
31-03-2008, 19:04
Hehe! Fikk nettopp følgende tekstmelding fra SAS:
Flight information:
SAS ønsker det velkommen ombord på SK0972 31 MAR 08
Bangkok
Copenhagen
Avg: 0025
Mvh SAS
Det var da 1 døgn for sent! Har SAS problemer med hvilken dag det er i dag. Jeg gikk jo ombord på den flighten for et døgn siden!
BF:cool2
Da får vi håpe vinteren har gitt seg her i Rogaland fordi nå er det sommerdekk som gjelder. Som forøvrig var magsikt å kjøre med etter altfor mange måneder med piggdekk.
God kveld fra Oslo. Tilbake etter en lang helg på Beitostølen, i godt lag med endel godt å drikke.....et lite pit-stopp her i Oslo før ferden går til CPH i morgen tidlig. Ha en fin kveld
En liten oppdatering fra dagens jobbintervju.
Fikk tilbud om ny jobb, litt usikker på om det blir denne eller noe annet, da jeg ennå skal snakke litt med en annen potensiel arbeidsver en av dagene. Så det blir nok en endelig avgjørelse i løpet av et par dager.
Uansett så har jeg nå med tungt hjerte levert oppsigelse hos min gamle arbeidsgiver.
Slik at jeg får startet på oppsigleses tiden min i morgen og slipper å kaste bort en ekstra måned.
S
Lykke til Stefan - let me know!