PDA

View Full Version : God søndag morgen!

LN-KKY
30-03-2008, 06:19
Glad søndag morgen fra høyre flanke av kontoret på OSL!
Herlig å stille klokken så man får en time mindre søvn til en tidlig vakt
pluss minus null grader og overskyet, kanskje litt antydning til regn utover dagen kan det se ut til, men ellers strålende
Siste dagen på jobb for denne uken, og en mer behagelig uke venter.
Ha en riktig god dag alle medlemmer
:nor

Thomas
30-03-2008, 06:22
... good morning fra venstre flanke av kontoret!

NOB'en er straks klar til avgang til krykke_og_skrikeland; TFS!

Været har allerede min kollega delt med dere, så jeg sier bare... Zzzzz! :colgate:

EB
30-03-2008, 06:25
God morgen... Her bærer det også avsted til kontoret - men det ligger heldigvis bare 5-7 minutter unna. Litt mørkere på morgenkvisten - men så blir kvelden lysere fra og med i dag. Ha en bedre søndag!

Cecilie
30-03-2008, 08:18
God morgen ønskes fra Jæren.
Det ble ikke så mye søvn i natt som jeg hadde håpet på, men her på Bryne holder vi motet oppe for også enda en dag med konferanse.

Hjemreise til Arendal er planlagt til klokken 1515, så det blir en lang vei hjemover ;)

Ha en finfin dag !

Tertit54
30-03-2008, 09:24
Fy f..... for sommertiden.
Stod opp 0230.Stilte klokken 1 time frem.Dro avgårde til jobb kl0400.Startet på jobb 0500. Slitsomt, men bonusen er at Tippeligaen starter for fullt i dag. Bodø/Glimt-HAMKAM kl 1800.. "Mitt hjerte er grønt og hvitt"

sirpjalle
30-03-2008, 09:28
God morgen fra Stavanger. Ikke noe godvær ute i dag nei. Det blir vel innedag og innetjeneste for meg, før kursen settes mot bursdagselskap.

Ha en fin dag da folkens. :)

LN-KKY
30-03-2008, 09:41
Fy f..... for sommertiden.
Stod opp 0230.Stilte klokken 1 time frem.Dro avgårde til jobb kl0400.Startet på jobb 0500. Slitsomt, men bonusen er at Tippeligaen starter for fullt i dag. Bodø/Glimt-HAMKAM kl 1800.. "Mitt hjerte er grønt og hvitt"

Kan det være en idè neste gang å stille klokken FØR du legger deg, i stede for å måtte stå opp 2 ganger?:9:^_^

Tertit54
30-03-2008, 09:56
Kan det være en idè neste gang å stille klokken FØR du legger deg, i stede for å måtte stå opp 2 ganger?:9:^_^

Well , hvis du kan legge sammen flere tall samtidig ( og ta det med et :lol:) så Stod jeg faktisk opp 03.30(sommertid) og brukte 30 min på frokost og dro kl 0400...

LN-KKY
30-03-2008, 10:02
Well , hvis du kan legge sammen flere tall samtidig ( og ta det med et :lol:) så Stod jeg faktisk opp 03.30(sommertid) og brukte 30 min på frokost og dro kl 0400...

Hehe, da ser jeg den ;) hehe *le* tar det alltid med et smil;)

LN-AØR
30-03-2008, 10:31
God sommertids morgen. Etter en aktiv morgen med tennisspilling kl 9 (les kl 8 :drunk:) er det bare å ta fatt på en dag med skoleoppgaver. Blir nok ikke lett når man er så trøtt som i dag. HA en bedre søndag!

FBU 4EVER
30-03-2008, 10:59
God søndagsmorgen fra Nærsnes. Her er frokost med ferskpresset blodappelsin fra Sicilia, eggerøre og bacon inntatt og alt er bare fryd og gammen. En ekstra kaffekopp ble det også gitt!

Bare tre måneder til, så snur solen og går den gale veien!
Ha en fin dag.

Savipix
30-03-2008, 11:03
En mindre god söndagsmorgon från Sigtuna!

Dubbel ögoninfektion har den unge Savipix drabbats av och därmed blir det inte lika mycket på agendan som först tänkt. Nåväl, solen skiner och det kanske blir en tur ut med blindkäppen.

CK
30-03-2008, 12:14
Glad søndag! Siden gårsdagen gikk med til indretjenesten står bare "guttedoen" i kjelleren for tur i dag, før det blir storinnrykk av familiemedlemmer i anledning "førstedamens" bursdag, det blir ca 20 gjester, pølser og kaker og det hele. Blir hyggelig, så får vi bare håpe at Lille Prinsen viser seg fra sin beste side i dag og IKKE gulper på den nystrøkne skjorten sin (som selvsagt matcher farens!)

Vede
30-03-2008, 12:45
Ikke gøy å våkne opp til drittvær når du har 10timer foran deg på Sola Intl. Hva er det værgudene har i mot meg og jobbehelg. Dette blir en travel ettermiddag/kveld/natt. Sommerprogrammet til DY starter sånn hallveis i dag.

LN-KKY
30-03-2008, 12:49
Ikke gøy å våkne opp til drittvær når du har 10timer foran deg på Sola Intl. Hva er det værgudene har i mot meg og jobbehelg. Dette blir en travel ettermiddag/kveld/natt. Sommerprogrammet til DY starter sånn hallveis i dag.

Vi her på OSL skal gjøre det vi kan for å få DY flyene til deg on time vi;) hehe hvertfall restene av morgenvakten, snakker ikke for kveldsskiftet, de får stå for sine egne oppgaver :colgate:

Vede
30-03-2008, 12:54
Vi her på OSL skal gjøre det vi kan for å få DY flyene til deg on time vi;) hehe hvertfall restene av morgenvakten, snakker ikke for kveldsskiftet, de får stå for sine egne oppgaver :colgate:

Det høres bra ut. :) Er nok å gjøre i kveld så det siste vi trenger er fly som lander på likt som egentlig ikke skulle det.

LN-KKY
30-03-2008, 12:58
Det høres bra ut. :) Er nok å gjøre i kveld så det siste vi trenger er fly som lander på likt som egentlig ikke skulle det.

Hehe...jeg ser den, men det er disse ctot'ene rundt omkring i europa som ødelagger for vår del i dag... men får håpe det gjevner seg utover dagen ha en knall kvleldsvakt, straks hjem, trene og deretter to dager av for min del.:colgate:

MountainDew
30-03-2008, 13:08
NOB'en er straks klar til avgang til krykke_og_skrikeland; TFS!

Jeg var flink å sendte den 1 minutt før rutetid :D

Kom 1 time for tidlig på jobb idag. Stilte klokken på mobilen en time frem før leggetid, men i tillegg stilte telefonen seg en time automatisk frem. Kom til Gardermoen kl 0400 istedenfor 0500. Fikk jobbe den timen på innsjekk så det var jo godt for noe!

sail4fun
30-03-2008, 14:18
Kom 1 time for tidlig på jobb idag. Stilte klokken på mobilen en time frem før leggetid, men i tillegg stilte telefonen seg en time automatisk frem. ...!

HeHe, samme her i huset, lurte på hvorfor frua skulle stå opp 03:30 når hun i går kveld hadde jammret seg over at hun skulle opp 04:30..... , Disse PC' telefonene....

LCH78
30-03-2008, 14:22
er jo fullt mulig å skru av funksjonen automatisk stilling av klokka ved sommertid og vintertid da :) Har iallfall gjort det på min telefon :)

sail4fun
30-03-2008, 14:38
Blir nok fort tema å juster litt på HTC'n etter endt slinge vil jeg tro.

Egil
30-03-2008, 14:59
Da var det endelig sommer dere :cool:

Solen skinner i ny og ne over MJF og temperaturen er ikke så ille den heller!
Widerøe åpner RYGCPH og HAUCPH i dag, lurer bare på hvor vi får alle disse flymaskinene ifra, he he, men det blir vel bra dette!

Og hva sommertid angår, jeg holdt meg våken til kl 0200 bare for å kjenne hvordan det føles når en time forsvinner på under ett sekund ^_^
What a feelin'

E!

LN-MOW
30-03-2008, 15:17
G'morgen fra Atlanta Nord. Her er vi allerede 'sommertidveteraner' ettersom vi stilte klokkene allerede for tre uker siden ...

6 grader varmt og det smaaregner .. Guttungen har kamp klokken 1730, men det spoers om banen vil toerke opp i tide. Vi forventer avlysning ..

Men klokken 11 er det Everton-Liverpool paa boksen, og en time senere staar det rundbanking av Molde paa programmet!

FBU 4EVER
30-03-2008, 17:15
....og en time senere staar det rundbanking av Molde paa programmet!

Javisst!:YES Og siden Stabæk aldri har vunnet en åpningskamp i de årene de har vært i Eliteserien, så er det vel på tide at de gjør det i kveld?

Bizflyer
30-03-2008, 18:07
God kveld fra Subvarnettellerannet, alias BKK. Sitter i Thai loungen og venter på SK 972 avgang til CPH hvor sete 2G står og venter. Her fra min plass i loungen ser jeg rett ut på gate E2 hvor vi straks forventer at SAS sin A340 skal taues på plass fra sin remote stand som er synlig herfra den også.

Det har vært 3 bedagelige uker. Men det skal bli helt ok å komme hjem igjen nå.

Ha meg unnskyldt nå. Jeg har en GT og en Heieken som roper på meg nå!

Mer i morgen fra CPH!

BF:cool2

AirbusTrond
30-03-2008, 18:54
God aften fra Gamle Oslo. Nå behøver man ikke å sette på lys inne før Dagsrevy-tid. Men det er vått og guffent ellers, så fant det lurest å lage en større kopp varm sjokolade...