View Full Version : GOD MORGEN !
Lys våken... Sånn er det me jetlag ( minus 11 timer ). Ser ut som kulda gir seg kun minus 5.7.
Ha en fabelaktig weekend !:D
Hehe god morgen ja. Jeg har ikke lagt meg enda. :p
hehe ... ikke jeg heller.
Fin tur med bikkja - overrasket tre raadyr - selv om kanskje bikkja og jeg var mer overrasket enn dem De ble staaende 4-5 meter unna og se paa oss en kort stund, foer de luntet avgaarde som om ingenting hadde skjedd.
Naa sitter jeg med en noen draaper fra Islay ved utepeisen og koser meg i fin temperatur.
Nesten helg!!!
Her er det en riktig god morgen. Første arbeidsøkt er unnagjort og en strandfrokost med familien står for tur. 31,7 grader her kl 0850 lokal tid, lettskyet og litt bris. Bedre kan man ikke ha det ;-)
KennethGS
28-03-2008, 03:31
God morgen (eller natt)...
Litt fredagshumor er vel på sin plass?
http://www.youtube.com/watch?v=1BzU1sYPjzo
...og kanskje en velkjent scene fra en klassisk film?
http://www.youtube.com/watch?v=vHjWDCX1Bdw
Utflyttet
28-03-2008, 05:19
Jeg tror jeg skal saksøke SQ777 for å spre usann informasjon. 4 timer føvn er fo rlite og jeg skal kjøre 25 mil på holke i dag og på toppen av det hele må avslutte dagen med å prøve LH sin biz-klasse ned til Dubai. Meh.
-A
AirbusTrond
28-03-2008, 07:35
God morgen. I denne delen av Oslo er det -0.2 grader og det snør ganske mye. Tror kanskje whisky hjelper, men litt senere..
God morgen fra Hotel Havnekontoret i Bergen. Her sner det skikkelig - trodde det bare regnet her jeg! Blir spennende å se hvordan det er på Flesland om et par timer. Ha en bedre start på helgen!
Herlig herlig! Snart helg, og masse snø i Bergen også sjølvsagt plussgrader. Det lukter kaos av dette, hehe.
Eg er uansett klar til dagens dyst. Ha ein strålande dag alle saman! :-)
God morgen fra København. Her skinner solen idag også og snart blir det å komme seg til skolen. Senere idag venter SK460 til OSL før det blir å sette seg i bilen opp mot Beitostølen hvor jeg har invitert 7 venner av meg med på hyttetur. Det bør blir bra. God helg :cheers:
God morgen fra MJF!
Vinteren kom med en "takk for sist" i natt, så jeg våknet til 10-12 cm med nysnø... Var stor aktivitet på flyplassen med brøytebiler, børstemaskiner, strøbil etc da jeg ankom jobb. Etterhvert kom også de-icingbilen ut :exclaimation
Hvilket herlig land vi bor i... Kjenner jeg er litt misunnelig på Odd som spiser frokost på stranden!
E!
sirpjalle
28-03-2008, 08:49
God morgen fra Stavanger. Ikke det beste været i dag nei, og travelt er det i dag og travelt vil det bli utover dagen, får satse på at jeg klarer å hive i meg noe lunsj i dag da ;)
Bli forresten en lang dag i dag, får besøk på jobb fra England etter klokken 17 i dag, og være med å sette ut noe diverse server-stæsj , sånn det blir vel noen kroner ekstra der og til feriepotten!
Ha en fin dag folkens :)
Concorde
28-03-2008, 09:23
Herlig morgen her også! Fikk akkurat svar på en stilling jeg har søkt internt og fikk den! Litt trist å flytte fra mitt kontor på Lysaker, men akkurat det gir jeg blaffen i akkurat nå...
God formiddag fra Trondheim :)
Her er vi badet i sol :cool: akkurat som Odd, men med en liten forskjell i temperatur ;)
Ha en strålende fredag i det ganske land :nor :nor :nor
God morgen fortsatt fra Trondheim. Det ser ut til å bli en fin dag!
Arrrrr... jeg måket snø utenfor huset til ganske seint igår kveld og idag er det like mye ny snø der igjen :(
Her på Tampen feltet er det strålende sol og nesten flatt hav, men neste døgns værmeldig ser ikke så bra ut dessverre.
Nattens fisketur har bragt resultater, en fin flott traktor ble bragt til overflaten :colgate:
Her snakker vi ikke om vanlig havfiske eller en John Deere traktor,nei en brønntraktor lå uheldigvis igjen i brønnen vi holder å ferdigstille. Men nå er den oppe og alle er happy :)
God fredag! Snø nå igjen, det er noe dritt, og dermed går trafikken saktere også. Ikke skjønner jeg hvorfor.
Har vært til kontrol på Lovisenberg for noe småtteri, og alt er fint, så da blir helgen fin også, barna kommer osv. Det innebærer nok noe modellbygging med junior, mens minstejenta helst vil shoppe, hun fyller 11 neste onsdag!
God helg :)
FBU 4EVER
28-03-2008, 11:19
Grått og vinterlig på Nærsnes, også, men det blir allikevel nok å gjøre. Det skal handles inn til helgen og i ettermiddag blir det en kjøretur til Brandbu. Det er første dag av ferien som varer helt til 8/4.
Ha en fin helg, alle sammen!
God formiddag
Her er det en fridag som nytes. Lit småsnufsete, bare håper at det ikke blir værre (med fjorårets giga lungebetennelse litt for friskt i minne).
Ellers går dagen med på funderinger på hva jeg skal gjøre fremover. Er veldig i tvil om jeg ønsker å fortsette hos nåværende arbeisgiver, har noen følere ute og det er gode muligheter for å bytte arbeidsgiver. Mye som skjer om dagen og jeg kjenner jeg begynner å bli klar for endringer. Men gresset er jo ikke alltid grønnere på den andre siden....Og det er jo et par ting som holder meg tilbake (les stort amerikansk selskap) så det blir ikke lett å bestemme seg.
Vel, snart skal helgen innvies med god middag og tidlig til sengs for en ny arbeidsdag kl 0500 i morgen.
S
FlightDeck
28-03-2008, 11:50
God formiddag fra Stavanger lufthavn. Skal snart videre med Fokker 50 til Kristiansand - og i kveld videre med Boeing 737-700 til Oslo.
Ha en fin dag!
God formiddag fra et strålende vær i TRD. Her tilbringes dagen med Standbytjeneste. Velkommen hjem til SQ777:D
glad fredag! en rolig dag med kone og barn, og i kveld blir det mat og drikke med ex-kolleger fra GO (både de som er igjen og de som har forsvunnet tidligere) det blir morsomt å se igjen folket. I morgen skal konemor feires med sine 31 år og gavene er allerede i boks
Tommy777
28-03-2008, 15:56
Go ettermiddag.
Her i Chicago kom det jaggu meg litt snø i går ettermiddag. Litt ligger igjen i dag. Kaldt og sol..
Her blir det rydding og vasking før fruen kommer hjem tidlig i dag
Ha en flott weekend
FBU 4EVER liker seg tydligvis godt i Toscana - både den ekte i Italia og på Norges svar på Toscana - Hadeland!
Bizflyer
28-03-2008, 22:36
Og vi er andre som liker oss i Thailand!
Her var det 34 grader kl 22 og det er varmt nok!
HALLELUJA!
bf:cool2