View Full Version : Slå dette forumet sammen med Fornebuhistorisk forum?
Dette forumet er et av de som har minst trafikk på hele Scanair Forum.
Flere nye forum har ført til et ønske om å rydde opp i de minst brukte forumene, for å gjøre hele Scanair Forum mer oversiktlig. Et av forslagene er å slå dette forumet sammen med Fornebuhistorisk forum.
Din idé :)
..ikke akkurat...min idee var aa la dette forumet gaa ut paa datostempling...men denne loesningen er bedre....;)
The Ticketor
27-03-2008, 09:13
Tja, jeg liker dette, men det er veldig lite trafikk her og de aller meste nytt passer fint inn i det vanlige hovedforumet. Så ok da, under tvil.
sirpjalle
27-03-2008, 11:14
Ikke meg i mot, hvorfor ikke?
Tommy777
31-03-2008, 18:03
Det er jo ikke så mange forum at det er uoversiktlig etter min mening. Bak skranken hadde vært et kjempeartig forum dersom de som jobber i bransjen hadde kjørt på med litt flere historier
Enig i at det kunne ha vært myyyyye rart og morro her. Men har vel litt følelse av at det var opprinnelig tenkt som et FBU og litt krigshistorier fra good old days.
Det er jo en del her på forumet som jobber bak skranken, og de aller fleste av oss har nok opplevd nok bare siste mnd til å fylle holde et forum i live.
Så kanskje man skulle redefinere og vi bak skranken blir litt flinkere med å bidra.
S
Tommy777
02-04-2008, 23:35
Meget god ide!
FlightDeck
03-04-2008, 23:22
Jeg har selv en god del morsomme historier fra bak skranken, men ingen av de er fra Fornebu...
The Ticketor
04-04-2008, 15:03
Det er bare å komme med dem, FlightDeck!
Noe av bakgrunnen for å rydde i forumene var å lage "plass" til et flyteknisk forum. Det burde også være rom for et handlingforum eller annet sted for de som vil snakke om bakketjenester og tilhørende morsomheter.