PDA

View Full Version : G'mandag morgen!

LN-MOW
24-03-2008, 02:47
Da var det klart for ny uke! Gleden staar i taket og innboksen vibrerer i lykkerus over aa faa oppmerksomhet igjen! :p

Kaldt og jaevlig .. isvinden fra Chicagosibirsk slo i leggene da jeg luftet bikkja med kun shortsen paa ... blir varm jakke til jobben...
Vi satser paa en rolig uke .. men jeg har litt for mange jern i ilden til at det vil skje....

dc-8-63
24-03-2008, 02:55
Det er fint at det blaaser fra Chicago i retning Atlanta..dvs det er faktisk vaarstemning her paa oeya...litt mye jobbing i paaskehelgen....faktisk ikke mye paaskestemning annet enn at Ace Hardware var stengt i dag....krokusen i haven er erstattet av Tulipanene, noe som har vekket raadyrene ogsaa...

Farmer
24-03-2008, 03:16
God morgen fra et betydelig varmere sted. 32 grader sier temperaturen her kl 0900, og alt tyder på at det blir bortimot 36 i dag også. Heldigvis blåser det en frisk bris inn fra havet, slik at noen timer på stranda skal nok bli helt OK i dag også. Vi får passe på å nyte fridagen her, for i morgen blir det tilbake til arbeidet igjen.

EB
24-03-2008, 06:36
Minus 7 grader i hovedstaden - men solen har stått opp nå klokken 06:30... Blir en rolig dag med en innlagt treningsøkt. Ellers bringer uken ikke mindre enn to turer til Bergen... Ha en bedre mandag...

FBU 4EVER
24-03-2008, 09:27
Kjølig morgen (-6,5) og noe skyet her på Hurumlandets Riviera. En enkel frokost er inntatt og bortsett fra noe klesvask og skjortestryking, så står det ingenting på programmet idag. Kanskje jeg går til Slemmestad og besøker pub'en der i ettermiddag.
Imorgen ettermiddag blir det jobb igjen.

Utflyttet
24-03-2008, 09:31
Morn morn fra Bergen.

Selv om det er teknisk sett fridag i Norge i dag så må jeg nok begynne å jobbe her, det er kudner i den vide verden som er verken spesielt kristne eller tilgengen av den norske påsken med 23 fridager til ende.

-A

Someone
24-03-2008, 09:47
God morgen fra Oslo. Tilbake i hovedstaden etter 10 dager på Beistølen med god mat og masse skigåing og skikjøring......en og annen øl og vin har det også vært. Blir en rolig dag hjemme med bilvask og diverse småplukk før det i god tradisjon hos oss 2. Påskedag blir ut å spise i kveld. Ha en fin dag

Tommy777
24-03-2008, 16:16
Og her i Chicagosibirsk (navnet er godtatt og tatt i bruk) skinner sola med et par plussgrader. Litt av snøen som kom fredag ligger fortsatt igjen enkelte steder. Fortsatt ingen vår i sikte....

Denne uken bør det komme en del tilbud på bordet, men alle firmaene jeg intervjuer hos har sinnsykt lange prossesser. Alt fra psykologer til gruppeintervjuer med de jeg skal jobbe sammen med.. Det tar tid og jeg begynner å bli litt utålmodig.

Neste uke blir det heldigvis flytur. Las Vegas og bryllup står på programmet

AirbusTrond
24-03-2008, 16:28
God dag fra Lilletorget. På jobb igjen etter en nokså kjedelig påske. Tok sykkelen til jobben i dag, noe som viste seg å være et alvorlig feilgrep, da det nå laver ned med snø. Nei, som tidligere nevnt, neste påske må bli i Afrika eller noe...

LN-MOW
24-03-2008, 18:01
.. og i Atlanta sner det! Naa staar ikke verden til paaske ...... :p

AirbusTrond
24-03-2008, 18:11
Dette minner mer om jul enn om påske. Noen har rota litt, trur eg..

anders320
24-03-2008, 19:26
I Molde er det nesten blå himmel til tider, fine skiforhold til en perfekt avsluttning av påsken.
Akkurat nå foregår en kattefødsel i naborommet, hittil har en kommet, men blir sikkert flere utover kvelden =)