PDA

View Full Version : Hotell i San Fransisco..

Thomas
23-03-2008, 15:00
.. overskriften sier vel sitt. Noen som er bra kjent i San Fransisco og kan anbefale ett bra hotell nogenlunde sentralt?

Aldri vært i by'n før, så vet null og ingenting bortsett fra KSFO, Fishermans Dwarf, Golden Gate Bridge, Alcatraz og Mythbusters :colgate:

Wig-wag
23-03-2008, 19:08
Har bodd her:

http://www.chancellorhotel.com/

Midt i smørøyet, med kabeltrikken i gata utenfor. OK hotell, og ikke alt for dyrt heller.

Martin
23-03-2008, 20:26
Hotellet har til og med en egen blogg (http://www.thechancellorhotel.blogspot.com/)

Også litt imponerende og lese om hotellet på tripadvisor, og se at General Manager ofte er inne og svarer på innlegg fra både fornøyde og misfornøyde gjester..

Skal selv til byen i Juli, og nå vurderer jeg sterkt å booke et rom her jeg og..

SQ 777
23-03-2008, 22:33
Kan byen meget bra, skal se om jeg kan hjelpe deg naar jeg
er hjemme. Var der sist i september 2006.;)

Uansett best aa bo i kortest mulig avstand til Union Square, midt i smoeroeyet. Beste pub der er Lefty's , min base mens fruen flyr i butikker.:drunk:

Derfra kan du ta cable-car over til Fisherman Wharf ogsaa. Et besoek i Sonoma og Napa er topp.

Tommy777
24-03-2008, 18:18
Bor stort sett på Starwood eller Hyatt properties i byen. Har kanonbra rabatt på en del av eiendommene i SFO!

Ranket best til "dårligst"

St Regis San Francisco: Kanon bra luksus hotell. Min rate: 299 pr. natt
The Westin St Francis: Også luksus kategori, men ikke like bra som St Regis. Ligger i Union Square området. 152 pr. natt. Kanonpris!!
W Hotel San Fran: Downtown. En av de klart beste W. 242 pr. natt
Sheraton Fishermans Warf: 169 pr. natt
Sheraton Gateway SFO: Meget bra hotell, men ligger v/flyplassen 100 USD pr natt

Dersom noen av disse eiendommene frister, PM me og jeg booker med min rabatt

FlightDeck
26-03-2008, 03:15
Jeg bodde på Best Western Hotel Tomo i Japantown da jeg var der i februar. Betalte bare 45 dollar natten for et meget bra og stort rom - i en spennende og morsom del av byen, og ellers veldig sentralt. Hotellet fokuserer gjennomgående på japansk popkultur - og på rommet finner du alt fra japanske spill til magasiner, japanske spillkonsoller, Japans svar på iHome og mye mer. En av veggene på rommet er dessuten dekorert med utgangspunkt i en japansk tegneserie. Anbefales på det varmeste - morsomt og annerledes i forhold til vanlige amerikanske hoteller.

Thomas
26-03-2008, 13:31
Bor stort sett på Starwood eller Hyatt properties i byen. Har kanonbra rabatt på en del av eiendommene i SFO!

Ranket best til "dårligst"

St Regis San Francisco: Kanon bra luksus hotell. Min rate: 299 pr. natt
The Westin St Francis: Også luksus kategori, men ikke like bra som St Regis. Ligger i Union Square området. 152 pr. natt. Kanonpris!!
W Hotel San Fran: Downtown. En av de klart beste W. 242 pr. natt
Sheraton Fishermans Warf: 169 pr. natt
Sheraton Gateway SFO: Meget bra hotell, men ligger v/flyplassen 100 USD pr natt

Dersom noen av disse eiendommene frister, PM me og jeg booker med min rabatt

Kjempeservice, gir deg beskjed ASAP hva det blir til jeg :)

Ellers, takk for alle innspill!