PDA

View Full Version : God Søndag 1 påskedag

sirpjalle
23-03-2008, 08:58
God morgen godtfolk.... :)

Ikke fullt så bra vær ute i dag nei, men hva gjør vel det, det er enda fri og enda påske. Og i morgen er det mandag, og fremdeles fri :D

Dagen i dag blir vel å fullføre rydding og rivning i kjelleren tenker jeg. Ha en bedre søndag folkens. :)

FBU 4EVER
23-03-2008, 09:02
Det er påskemorgen på Nærsnes. Strålende sol og -12,5 grader var det da jeg foretok min oppstandelse kl. 0700. Frokost unnagjort. Kaffekopp før og etter også. Kroppen er litt lettere støl etter snømåking igår men det skal nok gå over i løpet av dagen. Blir nok en spasertur i formiddagstimene i det fine været.
Ha en fin dag!

ThomAAs
23-03-2008, 10:36
God morgen, sitter å ser på solen og gleder meg over en flott dag. Hørte det var -22 her på Krøderen i natt. Så det er bra det er "bare" -10 nå... I dag blir det muligens en tur på Norefjell eller bare solveggen.

Ha en flott påske dag :)

Thomas
23-03-2008, 10:58
God morgen!

En laaaaaaaang spasértur står på planen, men først; frokost!

Bizflyer
23-03-2008, 11:46
Påskemorgen slukker tørsten! Er det ikke det det heter?

Her har det regnet for første gang på 2 uker i dag. Men ikke værre enn at det klarnet opp sånn i 14 tiden, så da var det sjøsetting i bassenget igjen!

I kveld her skal jeg se Liverpool banke Man U!

Fortsatt Glad Påsk!

BF:cool2

AirbusTrond
23-03-2008, 12:01
God påskemorgon. I gamle dager kunne man ta årets første sykkeltur langs Frognerstranda rundt påsketider, men denne påska byr forsyne meg på -2,5 grader kl 1200i Oslo Øst. Fortsetter det slik, blir det påske i Afrika neste år.

LCH78
23-03-2008, 12:10
var en tur innom hytta til opphavet i går og der var det -20 (!!) grader ute når jeg dro derfra, var nede i -23 enkelte steder på turen fra Seidafjellet og hjem til Vadsø :)

KennethGS
23-03-2008, 12:27
-2,5 i Stokke i skrivende stund, men iløpet av natta hadde temperaturen vært helt nede på -17,1...

Vi får håpe at dette var siste krampetrekningen fra vinteren, og at man snart kan gå tilbake til å nyte vårfølelsen...

Erik Geicke
23-03-2008, 13:55
Her i Røyken er været helt strålende.
Du Stein, skulle ikke du prøvd å sette sammen noen modeller??
Ramla "litt" utpå igår, så dagen går nok med til sofabruk og modellbygging.

Hoppla fra her.
Erik.

LN-MOW
23-03-2008, 13:57
Her i Atlanta er det ihvertfall plussgrader. Saavidt. Gaarsdagen var imidlertid straalende med temperaturer godt opp paa tyvetallet, og guttungen & co feiret finvaeret med en knusende 4-0 seier!

Blir ikke like varmt idag, men det skal bli behagelig likevel. Her hos meg er det bare Chelsea-Arsenal som gaar pa tv .. vi faar proeve aa plukke opp en radiosending ...
noen som vet hvordan jeg kan faa BBC til aa tro at jeg er i England?

zico77
23-03-2008, 15:06
Røyken har strålande sol i dag ja :-)Men; det er heimreisedag til BGO i dag, så eg får nyte det så lenge det varer.....

Ha ein fortsatt god påskesøndag!

LN-MOW
23-03-2008, 16:49
I kveld her skal jeg se Liverpool banke Man U!

Fortsatt Glad Påsk!

Attevar??? :lol:

Her ble det et par hyggelige timer paa terrassen med 'firepit', kaffe og Sirius satelittradio ... naa blr det paaskelunch med lammelaar og Chelsea-Arsenal paa Fox!

EB
23-03-2008, 16:58
Det var minus 28,6 i dag tidlig på Sota Seter og ikke akkurat vårlig. Nesten 2 meter med sne - knallblå himmel og kvikklunsj og appelsin... Blir ikke mer påske enn det - men neste påsketur går til Italia - det er både Alfa`n og jeg enige om... Ha en fortsatt fin søndag!

Thomas
23-03-2008, 17:04
Attevar??? :lol:

Her ble det et par hyggelige timer paa terrassen med 'firepit', kaffe og Sirius satelittradio ... naa blr det paaskelunch med lammelaar og Chelsea-Arsenal paa Fox!

Hehe, utklassing!

Si meg, denne Javier Mascherano - er han helt god eller, skjønte vel egentlig på det første gule at han ikke hadde planer om å fullføre 90min. Angrep på dommer'n, jaja.. tjukk i huet.

Nei, Om Æsjenal og Bånski spiller 0.0 nå så er mye gjort!

Glory Glory Man United...

Bizflyer
23-03-2008, 21:43
Hehe, utklassing!

Si meg, denne Javier Mascherano - er han helt god eller, skjønte vel egentlig på det første gule at han ikke hadde planer om å fullføre 90min. Angrep på dommer'n, jaja.. tjukk i huet.

Nei, Om Æsjenal og Bånski spiller 0.0 nå så er mye gjort!

Glory Glory Man United...

HøY!

Oppsøk en lege! Du er tydeligvis ikke helt frisk!!!! ;)

BF:cool2

LN-KGL
23-03-2008, 22:05
Og da var påskeferien unnagjort for min del - og det med mye bra fotovær selv om temperaturen og vindstyrke enkelte av dagene var så som så. Noe som falt inn på brikken var den under - noen som vet hvor denne befinner seg?

Martin
23-03-2008, 22:08
noen som vet hvor denne befinner seg?

Her? (http://www.olavsrosa.no/objektinfo.aspx?id=27874)

Google er min venn :colgate:

MountainDew
23-03-2008, 22:11
Påsken går mot slutten og aktiviteten på forumet øker :)

LN-KGL
23-03-2008, 23:29
Dæven døtte Martin, det var bra!

Så en liten en med interesse for Isbamse og LN-KEH? - kvarts, sedimentær bergart og basalt på et veldig begrenset område (Beiningen på sørspissen av Karmøy).

Martin
23-03-2008, 23:31
Er ikke verre enn å google "Verdens minste kafe" ;)