View Full Version : God lørdag!
FBU 4EVER
22-03-2008, 07:50
Og påskeaften! Skyfritt og -8 grader på Nærsnes. Full vinterstemning her oppe i høyden. En sur nordavind fører til skumtopper på fjorden, men jeg tror det blir en tur ut i løpet av dagen allikevel. Gårsdagens middag var vellykket. Tror det blir en reprise i kveld.
Ha en fin dag!
God morgen og god påske fra Edsbyn i Sverige.
Etter noen uker i afrika er det deilig å bli skjemt bort hos foreldrene til dama med skikkelig grov kost. Å hvor jeg har savnet melk til frokost.
Ha en gul og lun påskeaften.
sirpjalle
22-03-2008, 09:55
God morgen fra Stavanger... Var litt kjekt å stå opp i dag....
Været er nydelig i dag og det blåser ikke særlig mye og det ser ut til at forkjølelsen har gitt seg.
Ha en fin dag da folkens :)
Strålende vær på Værnes sol og vinnstille ca -5 men solen varmer. Første fri dag på 5 dager.Tror det blir hytte tur senere i dag med påfølgende mat og kark som dessert. Ha fortsatt fin påske.
God morgen!
Ikke en sky å se i mils omkrets - litt av en kontrast til gårsdagens drittvær! Temperaturen ligger på omtrent -4 grader og utpå formiddagen settes kursen mot Lørenskog (Ahus) for litt helikopter lukt.
Først; frokost... og ikveld.. gooood mat!
God ettermiddag fra Thailand. Her er klokken snart 17, og vi har trukket inn fra strandlivet nokså tidlig i dag. Selv med solfaktor 40 er det greit å ta det litt rolig de første dagene. Nå er det litt indretjeneste og avslapning før turen går ut på byen for å finne dagens restaurant. Blir nok tidligere kveld i dag enn i går, og i morgen regner jeg med at alle er omstilt til Thai-tid.
I alle fall en herlig måte å feire påske på, da det var 47 graders temperaturforskjell her og på Farmen i morges;-)
Bizflyer
22-03-2008, 11:05
Og god kveld fra Filippinene hvor klokken nettopp har passert 18.
Dagen i dag har vært tilbragt for det meste i svømmebassenget, og kvelden byr på found-raising party for et lokalt barnehjem drevet av den lokale Rotary klubben. Så nå skal det svis av noen pesos for et veldig godt formål!!
Ha en edel dag dere også!!
BF:cool2
anders320
22-03-2008, 11:13
God formiddag fra Molde!
Nettopp landet fra Oslo etter en uke i Egypt/Hurghada. Hele 35 pax og litt for brun. Politiet i passkontrollen lo av meg og mange på Gardermoen snudde seg for en ekstra titt. Greit å vite at jeg har fått litt ut av ferien ;p
AirbusTrond
22-03-2008, 12:50
God morgen fra Gamlebyen. Minus 3 og strålende sol - for kaldt til å sitte ute, for fint til å sitte inne - akkurat hva som gjør mars til årets verste måned, i alle fall for en som ikke går på ski etc.. Man burde tatt til fornuft og forlenget Marokko-turen med en uke, men det får bli til neste år.. I mellomtiden får man pønske ut hva man skal putte i kveldens paella.
Jepp, det ble en god lørdag!
Påskas første flytur er akkurat unnagjort, landingspilsen inntas i solveggen og i kveld står det steik på menyen......:colgate:
Ha en fortsatt god påske folkens!!
Utflyttet
22-03-2008, 16:38
Her har det vært rolig dag så langt, men nå tenkte jeg å ta med lysbøtten min ut for noe fotografering, og se om jeg får tatt bilde av hva som kommer fra Al Ain om en times tid. :)
-A
God ettermiddag!
Mosjøen kan melde om 3 minus akkurat nå, så og si vindstille og sola har stått høyt på en blå himmel i hele dag :cool:
Etter noen timer ute har jeg brukt et par timer på vårrengjøring. Utrolig hvor mye støv og leilighetsmonster som kryper fram når sola skinner inn vinduene, he he!
En fortsatt finfin påskeaften til dere alle!
E!
God påskeaften-kveld fra Maura.. Dagen begynte med at jeg måtte ut og handle et par småting på den lokale dagligvaren, men endte likegodt opp med å ta turen inn til hovedstaden i det fine været, og hjalp bl.a. aksjekursen til Platekompaniet opp et par hakk i dag.. Nå blir det middag: Ser jeg skal spise det samme som AirbusTero, dog i en litt mer frossen variant fra Findus..
God kveld ønskes alle
God lørdagskveld fra Ascot! Dagen (drøye 6 timer....) har blitt tilbragt i Legoland, Windsor - under innflygningen til LHR, med snøbyger fra tid til annen og i 3-4 plussgrader. Hva man ikke gjør for ungene....:)
I morgen blir det transport inn til London for 2 netter i en av mine favorittstorbyer. Tirsdag blir det DY direkte fra STN til TOS. Jeg ser frem til å teste dette tilbudet, og det å slippe å drasse med seg nokså mye baggasje gjennom OSL....