PDA

View Full Version : SAS fikk bonuspris

OsloAirports
18-03-2008, 15:42
PRESSEMELDING FRA SAS NORGE

SAS fikk bonuspris

Det nye systemet for plassprognoser for EuroBonus-kunder er belønnet med sølvmedalje fra Global Flights Frequent Flyer Programs.

Reisebransjens egen prisutdeling tildelte SAS EuroBonus en sølvmedalje for utviklingen av det nye prognosesystemet. Dette gjør det lettere å se hvor mange seter som er ledige for EuroBonus-reiser når passasjerer skal bestille reiser og betale med sine poeng. Systemet ble innført for et halvt år siden, og gir enkel oversikt over når det er mulig å ta ut poengbilletter.

Med den nye søkefunksjonen kan det søkes både på destinasjoner og datoer. Så langt har systemet ført til en fordobling av bonusbillett-bestillinger på Internett.

- Det er hyggelig at de forbedringene vi gjør i EuroBonus-programmet legges merke til. Kundene våre har satt stor pris på det nye systemet, og vi jobber hver dag for å gjøre EuroBonus enda bedre, sier Tore Mjaavatn, sjef for SAS EuroBonus i Norge.

Tommy777
18-03-2008, 15:54
Gjesp.... Vi får se hvordan de gjør det på Freddies i april.. For første gang på lenge skal SAS være tilstede. Det er jo en fremgang bare i seg selv

OSLflyer
18-03-2008, 16:38
Gjesp.... Vi får se hvordan de gjør det på Freddies i april.. For første gang på lenge skal SAS være tilstede. Det er jo en fremgang bare i seg selv

Jeg synes å føle en viss grad av oppgitthet ;)

Tommy777
18-03-2008, 18:54
Jeg synes å føle en viss grad av oppgitthet ;)

he he... Jeg gir aldri opp... ;) Det ser ut til at SAS faktisk sender 3 mann til Freddies i år. Jeg ønsker dem velkommen!

EB
27-03-2008, 05:25
Grattis!!!

Tommy777
27-03-2008, 15:23
Har faktisk fått beskjed om at SAS stiller mannsterk på Freddies. Hele 3 mann tar turen over til Phoenix siste helga i april.. En god kompis fra EB kommer bl.a. Blir en god del brennevin selv om Eurobonus har dårlig odds for å vinne noen av god prisene der borte. Tipset mitt er at de kanskje har sjans på kampanje tilbud prisen.