View Full Version : Bilder fra de første ukene av mars i Tromsø
Her er noen bilder fra første halvdel av mars måned. Denne gangen er ikke alle bildene tatt på Langnes, et par tre bilder er tatt andre steder. Helikopterbildene er tatt 28/2, noen få er tatt på skuddårsdagen. Resten er tatt 1/3 og 3/3-4/3. Her følger del 1:
Litt flere følger her i del 2: Her er noen tatt 4/3-5/3, resten er tatt 7/3, 8/3, 11/3, 12/3 og 13/3.
Her er tredje og siste del i denne serien fra Tromsø. Bildene her er tatt 12. , 13. og 14. mars.
Masse fine bilder.
Ikke noe negativt om bilder fra OSL, men syns det er veldig bra vi får bilder fra de andre flylpassene osgå.
spes i fra nord :-) mer mer :-)
Oioioi!
Dette var snacks!
Skal selv begynne og jobbe i Røros Flyservice i Tromsø så kan bli en del bilde fra meg og her inne etterhvert!
Likte det bilde av Flyet som taxer inn og Norshuttle som lander bak!
Angående den Hercyen som sto der jeg sto å tittet på den like ved SSP Catering, så kom det bort en hyggelig pilot som fortalte hvor de sku hen og når de sku starte motorene, han kom og fortalte alle detaljer om flyturen! Hyggelig gjort av han det!
Elsker disse seriene fra Nord :) Flotte motiv, skarpt og fint :up:
Ojoj, bilder fra Tromsø på sitt beste, herlig! Spesielt artig å se charterfuglene i vinterlyset!
Jeg slutter meg til petru26, mer mer!
Skal selv begynne og jobbe i Røros Flyservice i Tromsø så kan bli en del bilde fra meg og her inne etterhvert!
Angående den Hercyen som sto der jeg sto å tittet på den like ved SSP Catering, så kom det bort en hyggelig pilot som fortalte hvor de sku hen og når de sku starte motorene, han kom og fortalte alle detaljer om flyturen! Hyggelig gjort av han det!
Gratulerer med ny jobb -KRF! Ja det var en hyggelig gjeng som fløy til litt rare tider. Jeg mener RAF Herk'en altså.
Takk ellers til alle kommentarer til bildene folkens!:)
putzmeister
20-03-2008, 10:54
Det blir nesten ikke bedre enn dette :lol: