View Full Version : God mandag morgen
God morgen. Ny arbeidsdag venter. Hovedstaden fikk sne i går kveld og den ligger fortsatt som et tynt lag på bakken... Blir litt kontorarbeid først før det blir en hyggelig kundelunsj ute... Ha en bedre mandag!
Bizflyer
17-03-2008, 06:35
God mandag fra Filippinene også! Her er det allerede langt på dag, og lunsjtid er passert. I dag skal det bare slappes av og nytes. En tur i vannet blir det nok også.
Hyggelig å høre at det var kommet snø i Oslo. Her er det 34 grader og sol. hehe.
Ha en fin mandag!
BF:cool2
..og om to dager reiser vi til fjells for å finne enda mere sne!!!
god mandag!
Ah, endelig er spenningen utløst! Mor og barn ligger på sykehuset (alt vel) og endelig er CK jr ute! Det er en herlig dag!
FBU 4EVER
17-03-2008, 07:18
Gratulerer CK!
Snø i hovedstaden? Her på Nærsnes var det ren vårstemning i hele går. Fikk gått meg en tur i det herlige været og tilbrakte en god stund på Ellefstranda.
I dag blåser det friskt fra nordvest, men noe snø er det ikke snakk om.
Begynner på en ny vaktperiode idag. Den varer til lørdag og dermed gikk påsken i dass!
Ha en fin mandag.
AirbusTrond
17-03-2008, 07:31
God morgen fra Lilletorget Ikke spor av snø fra beste Gamlebyen til Vaterland i dag... Men det er ikke akkurat utepilsvær i dag. Dessverre.
sirpjalle
17-03-2008, 07:42
God morgen fra Stavanger! Fint vær, om en smule kald vind.
Tror det kan bli stille i dag, med tanke på at mange har dratt til fjells, var ikke akkurat noen antydning en gang til rush i dag :)
Ha en fin dag da folkens! :)
Gratulerer CK!
I Bergen er det snø i dag. Masse skyer, og sånn passe vind. Akkurat surt nok til å komma seg på jobb, i staden for å dra til skibakken.
Ha ein flott dag!
God mandag, hvor er snøen i Oslo??? Jeg har ikke sett noe snø på vei fra Asker idag, mulig det har kommet litt i høyden. Men det blåser usedvanlig surt, så mye at det knaker i bygget jeg sitter i....det holder nok.
Concorde
17-03-2008, 08:41
Det er iskaldt her i dag. Ikke noe kult å finne ut at Nesøya-ekspressen har tatt påskeferie og måtte vente på Skjervik istedet. Hørte på bussholdeplassen at det var snø igår, men så ingenting selv.
God morgen fra barteland
Her skinner sola kakkurat nå, men forventer litt snø og humbug etterhvert
Ha en strålende mandag :nor :nor :nor
God morgen fra Tananger,
Surt ja, her var det 1 grad og 15m/s kl 07.30 imorges. Kuldefaktoren deretter.
Det var tilløp til is på veiene på vei til jobb.
En kort dag på jobb idag så hjem for å starte påskens opp-pussings prosjekt.
Observerte en 737 fra Sky som landet på SVG kl08.00 på vei til jobb.
Leorim er vel på plass og orientert vil jeg tro?
Ha en fin dag alle i og utenfor fedrelandet.
Utflyttet
17-03-2008, 09:18
Morn morn fra Bergen. Kunne godt sovd en time eller fem til her, men må ha noe dokumentasjon over til en kunde før jeg kan ta siesta her. Det snødde i går kveld og da er det like greitt å sitte inne og se ut til solen for smeltet bort det meste. :)
-A
The Ticketor
17-03-2008, 11:03
God mandag alle! Jobber kun til 1400, står ikke så mye på programmet i dag. Ingen snø å spore på strekningen St. Hanshaugen - sentrum, men litt kjølig på morgenen.
Goed begin van de week!
Ett par fridager står for tur, kjenner at det ikke gjør noe - har gått jobbmessig i étt siden Fredag ettermiddag. Været ser bra ut, selv med BKN040 er vi lovet CAVOK fra 1200z.
Blir nok muligens en gåtur litt utpå, og ellers står ingenting på programmet.
God aften, blir det vel nu.
Nå er jeg kommet hjem fra en lang dag på jobb, og i morgen drar jeg og en venninne til OSL for å treffe på Speedbird, og vi satser på en fin dag på Gardermoen men han.
Tommy777
17-03-2008, 22:09
G'aften
Vel tilbake til såvidt plussgrader i Chicago etter 30+ to dager på rad i Florida... Nuts..
God kveld :)
Endelig på tide å slappe av med øl og påskekrim, etter dagens kurs i skiskokjøping. (Kjøper du Salomon sko og har NNN-bindinger, ender du opp med nye ski før du vet ordet av det.)