PDA

View Full Version : God loerdag morgen

LN-MOW
15-03-2008, 03:55
Shit pommfritt ... heldigvis rolig her oppe, med unntak av tordenvaer, men nede i Atlanta har de akkurat hatt noe som muligens var en tornado .. Georgia Dome ble punktert midt under en basketballkamp - masse skader rundt i sentrum, bl.a. hos CNN. Ingen skadde heldigvis, men en ny storm er paa vei inn akkurat naa ...

Muligens mer paa gang, men det ser ut til aa gaa soer for meg.

Ellers haaper jeg paa en rolig loerdag og Liverpool-Reading paa tv.

http://alt.coxnewsweb.com/cnishared/tools/shared/mediahub/00/63/66/slideshow_466630_storm3.jpg

http://alt.coxnewsweb.com/cnishared/tools/shared/mediahub/08/62/66/slide2_466628_dome1.jpg

KennethGS
15-03-2008, 05:14
Herlig... -3,0 på skalaen nuh, og arbeidet kaller... Tipper det blir litt tining av KLC på morgenkvisten, for det kunne taket utenfor stuevinduet mitt trengt akkurat nå...

...og jeg som hadde puttet vinteren i skuffen og tatt imot våren med åpne armer... ...for flere uker siden...

Egil
15-03-2008, 05:42
Herlig morgen alle sammen!

MJF melder om -2,8 grader Celcius tilnærmet vindstille og rolige forhold også inne i terminalen! Slettes ikke mye folk som skal fly bort fra Mosjøen for påsken!

[Zap] Over til CNN for å sjekke tingenes tilstand over there...

E!

EB
15-03-2008, 05:45
Glad lørdag morgen... Hovedstaden byr på et par minusgrader - men den er også nesten 6 timer lysere - herlig!!! Om et par timer er det klart for årets påskeutfart til Strømstad - stakkars by! Ha en bedre lørdag...

MartinL
15-03-2008, 06:04
god morgen fra Kenya. Noen fantastiske uker her nede med Kilimanjaro og safari. I dag blir det bryllup Kenyan style når en kompis gifter seg i Nairobi. Ha en god helg

CK
15-03-2008, 07:24
God lørdag fra kjelleren! Familien sover fremdeles, og solen stiger ute! Om noen timer er det off til sykehuset for den andre overtidskontrollen for å sjekke at "Gjuke" har det bra inni magen, og om han skal få være der noen dager til eller om vi må sette makt bak kravene og få ham ut. Så, enten kommer jeg tilbake fra sykehuset sammen med mor etter noen timer, eller så kommer jeg hjem mange timer senere uten mor, men med en liten tass på minnekortet! Det kan bli en spennende dag!

Utflyttet
15-03-2008, 07:28
Morn morn fra Bergen. Her er det grått, både inne, ute og i hodet mitt. I dag skal det soves, ryddes og soves enda mer. Innimellom blir det vel litt jobb, men bare jobb som er moro. :)

-A

Bizflyer
15-03-2008, 07:28
God ettermiddag fra Filippinene! Her meldes om skyfri himmel og 34 grader.

Fikk lagt inn min trip report fra BKK til MNL med TG i går kveld hvis noen skulle være interessert. Har masse bilder også, men har liten forstand på å forminske dem for å kunne legge dem inn her. Men kanskje "Norges herligste planspotter" kan hjelpe meg som han har gjort før?

I kveld blir det en bedre middag med mye god drikke etter en nødvendig hvit dag i går. Og nå skal jeg sjøsettes! Ha en fin lørdag der hjemme i kulda!

BF:cool2

Shadow
15-03-2008, 08:23
En riktig god morgen, var hjemme fra jobb kl 02 inatt ettersom det var et par forsinka fly ut fra OSL. Dagens økt begynner kl 14.
Så nå blir det en kjapp tur tilbake til senga for litt mer hvile.
Sola titter frem her i hovedstaden så gradene vil nok krype litt høyere opp på den røde siden.

Ha en fin dag og en fortsatt god påske

Egil
15-03-2008, 09:08
Har masse bilder også, men har liten forstand på å forminske dem for å kunne legge dem inn her.

Dette er et problem!!
Har ved flere anledninger hatt bilder jeg kunne tenkt meg å dele med forsamlingen, men da jeg hverken har tid eller anledning til å forminske bilder etter alle kunstens regler så gir jeg oftest F i det hele...

Andre forum/nettsteder jeg frekventerer har funksjonalitet som "komprimerer" bilder til den størrelsen nettstedet krever automatisk!

Noe vi kan implementere på Scanair også?

PS: Denne er også postet på Forum Feedback sånn at vi kanskje tar diskusjonen der...

E!

sirpjalle
15-03-2008, 09:19
God morgen fra Stavanger.

Gjett hvor jeg er? På jobb self, jeg blir værende her frem til 12, og så er det hjem, dusj og i bryllup.

Zico, husk å gratla søskenbarnet ditt. ;)

Ha en fin dag folkens.

Farmer
15-03-2008, 12:22
Dette er et problem!!
Har ved flere anledninger hatt bilder jeg kunne tenkt meg å dele med forsamlingen, men da jeg hverken har tid eller anledning til å forminske bilder etter alle kunstens regler så gir jeg oftest F i det hele...

Andre forum/nettsteder jeg frekventerer har funksjonalitet som "komprimerer" bilder til den størrelsen nettstedet krever automatisk!

Noe vi kan implementere på Scanair også?

PS: Denne er også postet på Forum Feedback sånn at vi kanskje tar diskusjonen der...

E!
God morgen fra solkinnet på Farmen, hvor jeg bare er såvidt inne en tur for å odrne med grillpølser.

Et lite "latmannstips" ang krymping av bilder:
Om du har disse liggende på i mappen MINE BILDER,så er det bare å markere de bilder du vil ha med, klikke på "send til" velge "epost mottaker" og velge "gjøre alle bildene mindre" . Send så til deg selv.. og voila .. lagre dem i egnet mappen igjen og du har på null komma niks fått passende størrelse på en helg haug med bilder i EN operasjon.

Thomas
15-03-2008, 12:30
God formiddag fra ett tåkefylt Ullensaker.

Nok en ettermiddag/kveld skal tilbringes i bunkeren, noen småprosjekter på gang i den forbindelse. Lite avganger, men mange ankomster på mitt skift idag.

Snart er det Mandag, og da tar jeg 'påskehelg'! :nor

Savipix
15-03-2008, 13:08
God lördag från Sigtuna!

Just när jag trodde våren hade kommit börjar det snöa som f-n och termometern visar på 1,5 grader vilket betyder att det inte blir mycket kvar av det vita. Har en frihelg från flygplatsen och planen för den är att göra ingenting och möjligtvis ännu mindre än det.

Ha en fin dag!

FBU 4EVER
15-03-2008, 13:42
Gårsdagen endte med et bedre biffmåltid type pepper og rødvinssaus. Mye god rødvin og et par glass med Laphroaig til slutt. Sengetid kl. 0400!

Opp til nydelig vær og +3 grader akkurat i tide til å spise lunsj. Resten av dagen går med til å samle inn stoff og bilder til en artikkel i Warbirds of Norway sitt newsletter. Som iår skal handle om Curtis P-36/P-40 med norsk tilknytning. Deadline for manus er 1. april.
Ha en fin lørdag!

BSSW
15-03-2008, 14:08
God morgen fra Egersund.

Her er det sol og overskyet omhverandre med noen mørke skyer i horisonten. Temp: sikkert alt for kaldt.

Ser ut til at Roma jobben utgår da jeg har prøvd å få ta på kontaktpersonen i vikarbyrået i noen dager uten suksess, selv om han har vært på jobb :(

Folket får ha en bedre dag

LN-MOW
15-03-2008, 15:29
Mye oedeleggelser nede i byen i dag ,...
http://www.cnn.com/2008/US/03/15/storm.atlanta/index.html

Fortsatt mer skitvaer paa gang .. og guttungens fotballkamp er allerede avlyst pga overvann.

Vi venter paa Liverpool-Reading .,...

LN-EIR
15-03-2008, 16:49
Vi venter paa Liverpool-Reading .,...

Det begynte jo bra.. :p

LN-MOW
15-03-2008, 19:35
Hmm ... tornado paa bakken noen mil vest for oss ... paa vei oestover ... fotballkampen avbrytes hver halvtime av tornado warnings ... Ingen god dag aa ferdes utendoers ..

Men det er positivt at Arsenal ligger under!!

Naa gikk sirenene ....

TORNADO WARNING NATIONAL WEATHER SERVICE PEACHTREE CITY GA 227 PM EDT SAT MAR 15 2008

THE NATIONAL WEATHER SERVICE IN PEACHTREE CITY HAS ISSUED A

* TORNADO WARNING FOR... SOUTHEASTERN CHEROKEE COUNTY IN NORTH CENTRAL GEORGIA FORSYTH COUNTY IN NORTH CENTRAL GEORGIA NORTHEASTERN FULTON COUNTY IN NORTH CENTRAL GEORGIA

* UNTIL 315 PM EDT

* AT 225 PM EDT...NATIONAL WEATHER SERVICE DOPPLER RADAR INDICATED A SEVERE THUNDERSTORM CAPABLE OF PRODUCING A TORNADO NEAR HOLLY SPRINGS...MOVING EAST AT 60 MPH.

* OTHER LOCATIONS IN THE WARNING INCLUDE BUT ARE NOT LIMITED TO CUMMING AND CHESTATEE.

THIS IS AN EXTREMELY DANGEROUS AND LIFE THREATENING SITUATION. THIS STORM IS CAPABLE OF PRODUCING STRONG TO VIOLENT TORNADOES. IF YOU ARE IN THE PATH OF THIS TORNADO...TAKE COVER IMMEDIATELY!

IN ADDITION TO THE TORNADO...THIS STORM IS CAPABLE OF PRODUCING GOLF BALL SIZED HAIL AND DESTRUCTIVE STRAIGHT LINE WINDS.

A TORNADO WATCH REMAINS IN EFFECT UNTIL 700 PM EDT SATURDAY EVENING FOR NORTHERN GEORGIA.

spitfire
15-03-2008, 21:26
Men det er positivt at Arsenal ligger under!!:8: Din hedning! Jeg er rystet over at slike holdninger finnes;) Vi hadde en litt dårlig dag i dag, men, vi håper på ligaseier

storg
15-03-2008, 21:48
Men det er positivt at Arsenal ligger under!!

Hedning.......