View Full Version : Flesland 14.03.08
Rossiyskie Avialinii
14-03-2008, 17:58
Tok meg en tur på Flesland idag og her er resultatet.
Setter stor pris på kommentarer/meninger om bildene.
Håper dere liker dem.
Mvh Alex.
Fine bilder fra Bergen! Mange flotte motiver her og det er slett ikke verst at du fanget sjøkongen også!
Fint lys og flotte bilder! Det av Vildanden er min favoritt :) Bra du fikk med deg Sun d'Or maskina :up:
FlightDeck
14-03-2008, 18:54
Flotte bilder - men jeg gremmes over Norwegians håpløse designskjema. Interessant at airBaltic bruker sine tre Boeing 737-300-fly såpass ofte på Flesland. Denne har jo samme rekkevidde som 737-500, men større passasjerkapasitet. Noen som vet hvordan kabinfaktoren er på Bergen-Riga - og for så vidt de andre airBaltic-rutene fra Norge...?
... og snart er det vel slutt for Jet2 på Flesland.
Fine bilder, spesiellt S-92`en. Legg merke til at styrmannen taxer nøyaktig på den gule takselinjen, akkurat slik han har fått beskjed om å gjøre! :lol:
Hmm... spørs om ikke styrmannen i S-92 har holdt en brief for bl.a. meg om 337 skv ;)
Hmm... spørs om ikke styrmannen i S-92 har holdt en brief for bl.a. meg om 337 skv ;)
Hmm, ja han minnes en lydhør flyelev fra Hamar i den sammenhengen. :)
Spørs om ikke den styrmannen var i prat med en annen forumist på Offshore i dag. Hvilken flight?
Edit: Og glemte visst å kommentere bildene. Fine bilder, flott lys.
Kyrre
Spørs om ikke den styrmannen var i prat med en annen forumist på Offshore i dag. Hvilken flight?
Edit: Og glemte visst å kommentere bildene. Fine bilder, flott lys.
Kyrre
Tror det ja, 255, 256 evt 602? :)
Flott bilder dette!
Den 757ern var jo fin!
Tror det ja, 255, 256 evt 602? :)
Yup. Sånn går nu dagan. Har ikke jobbet på Offshore på lang tid.
(Og for de som ikke skjønner noen ting så blir offshoretrafikken fra Snorre vest for Florø og sørover til Ekofisk kontrollert fra Stavanger kontrollsentral. Dette blir gjort i en egen sektor, med en dedikert flygeleder i den perioden det et visst trafikkgrunnlag.)
Fine bilder dette !
-Mine ligger på minnekortet ennå , har ikke hatt tid til å gjøre noe med de i dag.
Utflyttet
14-03-2008, 22:23
Bra bilder. :)
Hva linse er de som er tatt borte med helikopter-folket tatt med?
-A
Airbus 330
14-03-2008, 22:36
Veldig bra serie, med flotte farger. Skarpt og bra lys.
Dette vil jeg se mere av. :)
Airbus 330.
Rossiyskie Avialinii
15-03-2008, 09:42
Bra bilder. :)
Hva linse er de som er tatt borte med helikopter-folket tatt med?
-A
Alle bildene er tatt med Canon EF 70-200mm F2.8 L IS USM
Lure på når ska Sun d`Or begynne å male om til selskapets farger.. det har gått flere år nå med ElAL farge på flyene ..
Dette var fine bilder ja. :D 757'en var virkelig tøff.
Stakkars fyr som går og pusher det norwegian flyet...
Har dem ikke pushback i bergen kanskje? :P