PDA

View Full Version : Glad fredag og glad påsk!

EB
14-03-2008, 05:12
God morgen fra hovedstaden. Dagen er over 5 timer og 45 minutter lysere - vi snakker vårstemning!!! For mange starter påskeferien i dag - selv skal jeg jobbe litt i starten av neste uke før det blir tur til fjells. Ha en bedre fredag og en enda bedre påske!

Utflyttet
14-03-2008, 05:34
Da er det snart avgårde til siste dagen i det som har vært en snart to måneder lang arbeidsøkt og opprydding. Det er enda mye som gjenstår, men alt som er akkutt og kriser er nå overstått og i dag skal jeg bare undervise 7 timer hvor vi skal leke med et nettverk og litt verktøy. Helgen skal feires med husrydding, soving og mer rydding. Om været vil leke må jeg ut en tur med D3'en.

-A

CK
14-03-2008, 07:33
Glad fredag! Nok en fredag uten et glass rødvin - Lillebror glimrer fremdeles med sitt fravær. Ny overtidskontroll i morgen.

Var så dum at jeg testet Aftenpostens ordspill.no i går - BAD IDEA! Skikkelig adictive...

Savipix
14-03-2008, 07:33
God morgon ifrån ARNKESK!

Dagens första grupp av pax är ivägskickade till olika delar av världen och nu är det dags för frukost innan dagens SU220 skall tas omhand. Klockan 1300 blir det helg.

Ha en fin avslutning på arbetsveckan!

Shadow
14-03-2008, 07:40
Ai Ai Ai ... fredag morgen, eldste mann blir straks sendt på skolen, mens minst har hatt sin nattrangel mellom 03-0430 (gjesp)
Arbeidshelgen starter om 5 1/2 time og håper alle påsketurister kjører isteden for å ta fly denne helga.
Nytt fredagen og påsken for dere som drar avgårde idag.

Savipix
14-03-2008, 07:44
och med ATC problem i norra delen av landet bäddar det för en hel del glada pax när jag går över till T4 senare.

LN-FHU
14-03-2008, 07:58
God fredag fra barteland :)

Støl og stiv etter å vært flyttehjelp i går....brrrrr
Idag blir det rolig, kanskje smake litt vin ikveld.Har fått tips om en god italiener....Primitivo Pasqua...

Ha en strålende dag alle sammen :nor :nor :nor

FBU 4EVER
14-03-2008, 08:09
en god italiener....Primitivo Pasqua...
Ha en strålende dag alle sammen :nor :nor :nor

Godt tips! Primitivodruen stammer egentlig fra Montenegrotraktene, men kommer til sitt beste i Italia. Druen heter Zinfandel i USA.:ITA:USA

Ellers var man våken som et lys kl. 0315. Kl. 0400 var det bare å stå opp, da orket jeg ikke å ligge i senga lengre. Morgenen har gått med til en gjennomgang av uleste aviser, en treningsøkt på ergometersykkelen, samt noe sekretærarbeid og statistikkføring for Rotaryklubben. Nå er det en enkel frokost som skal inntas. I ettermiddag blir det kanskje et møte med en forumist som viser seg å bo i Bødalen her i Røyken. Så får man se hvor lenge jeg holder utover kvelden før ansiktet inntar Norgeskartformen!:cry:

Ha en fin fredag!

Someone
14-03-2008, 08:10
God morgen fra Oslo, da blir det litt småpusling hjemme og diverse transportoppdrag før fjllet venter. Fortsatt ikke 100% av influensaen, men håper litt frisk fjelluft skal ta knekken på den. God påsken.

Eller var det en behaglig tur med SAS hjem igår. Nødutgang på 3-setern på MD'en med tomt midtsete funker alltid og når bagasjen lå på båndet i det jeg kom fra Tax-free'n på OSL (brukte vel 5min) så blir det pluss i boken. Og når det også lå et ferskt sølvkort hos EB å ventet på meg da jeg kom hjem hjalp også det på humøret:D

FBU 4EVER
14-03-2008, 08:12
God morgen fra Oslo, da blir det litt småpusling hjemme og diverse transportoppdrag før fjllet venter. Fortsatt ikke 100% av influensaen, men håper litt frisk fjelluft skal ta knekken på den. God påsken.

Eller var det en behaglig tur med SAS hjem igår. Nødutgang på 3-setern på MD'en med tomt midtsete funker alltid og når bagasjen lå på båndet i det jeg kom fra Tax-free'n på OSL (brukte vel 5min) så blir det pluss i boken. Og når det også lå et ferskt sølvkort hos EB å ventet på meg da jeg kom hjem hjalp også det på humøret:D

Tyyyyypisk SAS!:cool:

ENGM RAMP
14-03-2008, 08:19
en forumist som viser seg å bo i Bødalen her i Røyken

Det er da flere av oss forumister i nærheten Stein :) Om ikke akkurat i Bødalen så litt lengre opp i åssiden i Heggedal iallefall :)

Forøvrig god morgen til alle sammen! Morgenen tilbringes sammen med nyansatte kollegaer på opplæring, så da har man litt ekstra å følge med på, men om noen timer er det heeeeeelg, så da blir det hjem til en duggfrisk Guinness og/eller Newcastle Brown Ale rundt middagstider i kveld :)

Ha en strålende dag alle, og en riktig god påske til de som får det :)

:nor

sirpjalle
14-03-2008, 08:41
God morgen godtfolk!

Ble en sein morgen i dag, gadd ikke være på jobb til vanlig tid, da jeg skal jobbe til 1700 i dag, da jeg har en avtale på legekontoret 1720 av alle ting!

Ha en fin dag folkens! ;)

LN-FHU
14-03-2008, 08:44
så da blir det hjem til en duggfrisk Guinness og/eller Newcastle Brown Ale rundt middagstider i kveld :)

:nor

Hallo.....valget er jo enkelt.... Kjør på med det beste England har å tilby....En duggfrisk Newcastle Brown Ale......*Ahhh* Satisfaction guaranteed...;) ;)

zico77
14-03-2008, 08:56
God påske! Endelig begynner været i Bergen å likna på påskevær, solskinn, kanskje ikkje så høg temperatur at det er behagelig å setta seg ned i solsteiken og dra fram appelsiner, kvikklunsj og kakao, men det oppfordrer dog til å pakke carvingskia i bilen, og ta skikkelige turer til skitrekket. Evt dra på BGO for å fotografera fly frå Telaviv med påskehungrige turister ;)

Ha ein herlig dag alle saman -god helg! :-)

JetBlue
14-03-2008, 09:41
God fredag. Ja, da starter vel "lillepåsken", jeg skal jobbe ihvertfall 2 dager neste uke. Idag kommer barna fra Halden, og så bærer det rett til Asker for helgen.

God påske til alle som reiser i dag.:hi2

Concorde
14-03-2008, 09:54
Jeg ligger etter med arbeid og regner med å se etter påskeharen på kontoret i neste uke. Ønsker alle som tør å reise i dag en trygg og fin tur.

SudCaravelle
14-03-2008, 10:12
Nå sitter jeg på kontoret å teller sekundene til avgang... SQ777 3ER godlsede fra Paris i kveld med frøken - så til Krabi..

Har mere reisefeber enn når jeg var tenåring..:cool:

LN-MOW
14-03-2008, 10:43
Paaske my ass ..... her borte er det ikke mye som minner om paaske. Ingen ekstra fridager for oss.

12 grader og skyet .. det er nok en storm paa gang ... ventes aa slaa til i kveld eller til natten. Mer kursing i dag fra klokken 9, men fperst skal to moeter unnagjoeres og innboksen toemmes (proeve iallefall...)

TOS
14-03-2008, 11:22
Paaske my ass ..... her borte er det ikke mye som minner om paaske. Ingen ekstra fridager for oss.

God formiddag fra UK! Her er det også business as usual, og jeg tviler vel på at noen tar ferie annet enn mandag 24. mars. Jeg, derimot, skal jobbe litt i dag og på mandag, og så tar jeg ferie. Da blir det Castle Howard-utflukt (for den litt eldre garden kjent fra Gjensyn med Brideshead, og for de litt yngre Pusur 2-filmen) og mye annet som Yorkshire har å by på, samt Legoland og London og Tutankhamon hvis vi får billetter litt senere i neste uke. Kanskje jeg klarer å overtale familien om at vi må en tur på Yorkshire Air Museum i Elvington rett utenfor York....:)

OJB
14-03-2008, 11:28
God formiddag fra Tananger/Forus,
Halve dagen godt allerede etter møter med leverandører til prosjektet.
Noe stiv i trynet av trøtthet idag morges etter flere turer i lufta gjennom uken øst,vest,øst , sør og nord og i en ellers travel arbeidsdag.
Det blir å dra litt tidligere fra jobb i dag og samle litt krefter gjennom kommende helg.
En liten tur via spotterplatformen på Sola på vei hjem blir det nok og dersom finværet holder utover dagen.
Det er mye fotografering som gjenstår av alle ex BU maskinene som er omlakkert til SK gjennom siste måneder.
Ha en fin helg alle forumister.

JetBlue
14-03-2008, 11:56
Har mere reisefeber enn når jeg var tenåring..:cool:

hehe, det er et godt tegn....:lol:

learjet
14-03-2008, 12:01
God dag

Her nytes en fridag, før første halvdelen av påsken skal benyttes til jobbing. Fruen skal ha fri hele påsken, så jeg er bare litt misunnelig.... Straffen for å jobbe skift...
Nå skal det vaskes og ryddes litt før snuppa hentes i barnehagen. Det blir nok en tidlig kveld siden jeg må innfinne meg på galehuset (les Gardermoen) sånn ca 0430 i morgen tidlig.

Ønsker alle forumister en glad påske hvor en den nå tilbringes.

S

LN-RRA
14-03-2008, 12:26
God ettermiddag fra SVG.

Da var det straks klart for en ny travel dag på jobb.
Krysser fingrene for at alt går bra i ettermiddag, og at vi slipper forsinkelser.
Ferieutfarten har startet, men toppen er ikke nådd ennå:o
Ellers så er det nok en påske som skal tilbringes på jobb, for tredje året på rad, men men.....C'est la Vie.

God påske ønskes dere alle sammen!

Thomas
14-03-2008, 12:55
Gladere Påsk

Blir helgejobbing i bunker'n på OSL - tipper det blir endel passasjerer som vandrer igjennom flyplassen disse 3 dagene.

Om bare været holder seg nogenlunde oppgående, så får man ta med seg det positive som er.

Vede
14-03-2008, 13:41
God ettermiddag. Fint vær i dag og har egentlig fri. Men det blir 3timer på SVG i dag for å få avgårde x-antall pilgrimer som skal til Tel-Aviv. God påske til dere alle. 3arbeidsdager igjen så reiser jeg på fjellet.

Tommy777
14-03-2008, 14:03
God fredag! 26 varmegrader, sol fra skyfri himmel. Say no more! Nå bærer det i loungen for frokost og deretter rett til bassenget

The Ticketor
14-03-2008, 14:07
Laget nettopp en omskrivning uten at SITA ticketing ga meg en feilmelding en eneste gang - det lover godt for helgen! Men mesteparten av helgen vil nok gå med til retting av dommertester. Neste uke er det jobb på mandag og tirsdag, 1000-1400. Så er det påskefri, men aner ikke hva jeg skal finne på.

Fellowship
14-03-2008, 14:38
God påske ønsker jeg dere alle sammen!

Selv har jeg en uvanlig lang påskeferie for min del å være, da opptjent arbeidstid i vinter har gjort at jeg kunne ta fri alt i dag.

Blir i byen, ingen grunn til å halse til fjells bare for å se snø;)

dc-8-63
14-03-2008, 17:11
Kom akkurat inn til Seattle med LH 0755 som i dag ble operert av M/V Tacoma....Lufthansa sponser fergen min....fine plakater strategisk plassert rundt om paa fergen...som spiller paa Seattle's "brewing" tradisjoner (Kaffe og Mikro Bryggerier) ... ikke mye paaskefoelelse her heller....dagen byr paa en snartur over fjellene med Q400 tur / retur foer nesen settes mot Portland i V70en...trevlig paask...

Farmer
14-03-2008, 19:29
God fredag kveld. Hele dagen har gått med til besøk fra et interessert utenlandsk flyselskap som ville studere våre magiske og effektive metoder;-) Så nå er innsalget gjort og det gjenstår å se hva som kan komme ut av dette. Her er det ikke noen påskefri ennå. Fullt av prosjekter, slik at det er nok ikke noe som minner om fri før neste onsdag kveld.
God helg om ikke annet.