blazius
13-03-2008, 10:36
Reisebyrået som arbeidsgiveren min bruker har sendt oss følgende mail:
Norwegian melder at det er lagt inn feil priser på enkelte av deres destinasjoner i Amadeus. Brukeren kan oppleve at prisen som ble oppgitt i bestillingen er lavere enn det man blir belastet. Dette gjelder følgende destinasjoner:
Bergen
Alicante
Budapest
Alexandria
Stansted
Malaga
Warsawa
Prisen man blir belastet er korrekt. Men Norwegian forstår at mange kanskje ønsker å avbestille sin reise. De som ønsker å avbestille reisen sin tar kontakt med [reisebyrået] som da sørger for refusjon.
Norwegian vet ikke noe om når Amadeus får løst feilen.
http://www.viatravel.no/portal/page?_pageid=76,68451&_dad=portal&_schema=PORTAL
Jeg aner ikke hvor store feilene er, men ville det ikke være naturlig at selskapet selv bar konsekvensene av en slik feil?
Norwegian melder at det er lagt inn feil priser på enkelte av deres destinasjoner i Amadeus. Brukeren kan oppleve at prisen som ble oppgitt i bestillingen er lavere enn det man blir belastet. Dette gjelder følgende destinasjoner:
Bergen
Alicante
Budapest
Alexandria
Stansted
Malaga
Warsawa
Prisen man blir belastet er korrekt. Men Norwegian forstår at mange kanskje ønsker å avbestille sin reise. De som ønsker å avbestille reisen sin tar kontakt med [reisebyrået] som da sørger for refusjon.
Norwegian vet ikke noe om når Amadeus får løst feilen.
http://www.viatravel.no/portal/page?_pageid=76,68451&_dad=portal&_schema=PORTAL
Jeg aner ikke hvor store feilene er, men ville det ikke være naturlig at selskapet selv bar konsekvensene av en slik feil?