View Full Version : G'onsdag
Ser at EB ikke har våknet ennå, og at jeg for en gangs skyld kan være først ute med å ønske God Morgen!
Vi skriver T pluss 13 dager nå, og fremdeles ingen baby! I morgen er det "overtidskontroll" på sykehuset, og jeg tipper de kikker litt, klemmer litt, sjekker puls på mor og barn og sier: "kom tilbake på mandag" (fødsler i helgen vil vel Helse Sør-Øst helst unngå - da blir det overtid og greier), og at han kommer (med makt) tirsdag/onsdag.
En liten oppdatering på Scanair.no i dag - blant annet nå med en liste med alle skandinaviske callsigns!
God morgen fra vindfulle Helgeland (og MJF).
Dagen startet med at jeg kom meg i seng godt over midnatt og våknet først etter tredje kommen med kaffe etter ankomst MJF kl 0530 :p
Det blåser ganske godt her akkurat nå, men gunstig vindretning gjør at flyene kommer og går som normalt! Ellers er det 6 varme ute! Nesten sommer jo ^_^
SSJ derimot måtte la morgenflyene passere uten landing.
E!
Utflyttet
12-03-2008, 07:47
God morgen! Da har jeg hatt min første skikkelige natt med søvn på 4-5 uker og det var helt himmelsk. Nå skal bare en kropp som har sovd som en stein i 10 timer strekkes ut og få sirkulasjonen i gang.
-A
God morgon frå Bergen. Her er utrygt for sol i dag ser eg. Kanskje eg skulle valgt fjellheimen med nedoverski likevel? -ikkje godt å sei i det ustabile vestlandsværet.
Vel her blir istaden kontordag for alle penga. Ha ein flott dag alle saman!
God morgen fra København. Av en eller annen grunn våknet jeg med et hovent øye idag så det ser ut som om jeg har fått meg en på trynet:( vel vel, nå blir det å få i seg frokosten før en ny dag på lesesalen venter. Ha en fin dag
Bizflyer
12-03-2008, 08:20
God onsdag fra Filippinene også!
Her har jeg nettopp våknet etter en deilig 12 timers søvn. Hadde litt å ta igjen. Eneste minuset er at man føler seg passe groggy etter å ha sovet så lenge.
Her har det vært party i et par dager nå, så idag føler jeg for å ta det litt med ro. En tur i vannet blir det nok. I går var jeg hos frisøren her. En hårklipp inkl massasje av skuldre og nakke etterpå kostet hele 19 kroner. Det er vel noen år siden det kostet det i Norge!
Jaja! Bassenget venter! Håper det er surt og kaldt i gamlelandet!:colgate:
BF:cool2
sirpjalle
12-03-2008, 08:22
God morgen folkens. Er sånn passe ustabilt vær i dag ser det ut som, blå himmel den ene veien og mørke skyer den andre veien.
I dag er vi "gefesen" hjalp ikke mye gitt å komme seg tidlig i seng i går :D Ikke mye energi her i gården.
Ha en mer energirik dag folkens! :D
God morgen fra Lilleaker,
Fortsatt grått ute ser jeg , dagen går med til møteaktiviteter.
Returen går med SK4045 over fjellet til SVG senere idag.
Imorgen står AMS på destinasjonskiltet i almanakken min.
Travle tider i oppstrømsbransjen.
Ha en fin dag alle forumister.
*Gjesp* .... her i Alpharetta viser gradestokken 2 grader, og det ser ut til aa bli pent. Dagen staar i loadcontrol'ens tegn, med to usecase-moeter for det nye systemet vaart.
Fikk tilbake Corollaen i gaar, og da jeg svingte inn ved forsikringsselskapet, stroek det en Navy DC-9 rett over hodet mitt. Vakkert!!
God formiddag fra Trondheim
Startet dagen med en ørliten forsovelse...ikke bra. Men det går seg til, og nå er dagen bra igjen. Trondheim melder om 6 varmegrader og litt vind og høyt skydekke. Det er vårfornemmelser ute å går.
Det ønskes en god dag til alle :nor :nor :nor
Concorde
12-03-2008, 11:05
Turen til jobben gikk raskere idag, børsen peker rett opp for min del og telefonen ligger i lomma. Dette blir en fantastisk dag!
Våknet 06:15 på Color Magic seilende inn mot Kiel... Trip rapport følger i løpet av ettermiddagen. Nå venter det styremøte og forhåpentligvis et valg som gjør at fritiden min ikke blir mindre morsom... Ha en bra onsdag!
Tommy777
12-03-2008, 18:24
Og her i Chicago fortsetter godværet. Flere plussgrader og sol. Enda et jobbintervju via telefon i dag. Deretter blir det pakking før avreise til FLL i morra tidlig.
Ha en fin aften
Her er det en stille morgen, den lille Italienerinnen er i San Francisco, saa Beaglen og jeg passer butikken hjemme. Maa inn en kort tur i ettermiddag for 2 interjuver i motsetning til Tommy sitter jeg paa andre siden av Interjuv Bordet. Tester akkurat naa ut Cafe Trios og baade Espressoen og Wireless holder maal...vaeret tillater at en kan sitte ute med utsikt ned til fergekaia.....livet er godt her ute paa Bainbridge.....