PDA

View Full Version : God Tirsdag's morgen....

Thomas
11-03-2008, 05:06
... rett før avreise til bunkern og 131.925 de neste 9.5 timene. Været ser vel passe greit ut, men tror det regner - ugh!

Tar en midweek helg i ettermiddag før det blir kveldskift til helgen.

Have'a good one! :nor

EB
11-03-2008, 05:24
Glad tirsdag morgen. Da er jeg klar for et døgn på Color Magic... Dagen har blitt 11 lunsjpauser lysere og det merkes!!! Par plussgrader i hovedstaden nå 05:20 - ikke mye som minner om vinter. Ha en bedre tirsdag!

CK
11-03-2008, 06:47
god tirsdag fra et regnvått Asker. Vi er i dag 12 dager på overtid, og fremdeles ingen baby i huset.
Forøvrig noen små oppdateringer på Scanair.no i går.

FBU 4EVER
11-03-2008, 07:09
Det regnet på Nærsnes også.
Nå er det OSL-CPH med SK453 som står for tur. Blir en New York Steak istedenfor Schrøder-torsk i kveld. Ha en fin dag!

zico77
11-03-2008, 07:30
God tirsdag. Nesten regnfritt i Bergen ...nesten. Ellers nok ein vanlig dag på kontoret. Det nærmer seg påske, og då får eg satse på skivær :)

Ha ein fin dag!

Utflyttet
11-03-2008, 07:43
Morn morn!

Ingen kriser i dag, bare 5 møter. Er ikke helt overbevist det er noe bedre. :)

Nå skal jeg ned og tegne på tavle en tur, og så går det slag i slag utover dagen. Ha en bedre dag! :)

-A

sirpjalle
11-03-2008, 07:53
God morgen fra Stavanger. Her er det en fin 50/50 mix av overskyet og blå himmel, og null regn! (så lenge det varer) :)

Ingen spesifikke planer for dagen...

Ha en fin dag da folkens :)

JetBlue
11-03-2008, 08:07
God morgen! Regn og regn i Oslo, men det betyr vel ingenting når man skal til tannlegen. Ellers blir det Schrøder i kveld og tirsdagstorsk, uten FBU 4EVER i kveld, men kanskje OJB kommer?

Someone
11-03-2008, 08:30
God morgen fra København. Foreløpig er det grått, med noen antydningner til sprekker i skylaget. Dagen skal etter planen tilbringes på lesesalen...gjeeeesp. Ha en fin dag

Shadow
11-03-2008, 08:34
Ahhh så pent med litt regn i Oslo, arbeidsdagen begynner 13 og er slutt 00. Glad jeg har inne jobb idag hehe.
Nyt torsken og turen over dammen gutter.

Concorde
11-03-2008, 08:43
Det regner, kø fra Nesøya til Lysaker, glemt mobiltelefonen hjemme, overarbeidet. Blir sikkert bra till slutt.

LN-FHU
11-03-2008, 09:37
God formiddag fra Trondheim
Litt sliten idag, og dagen blir ikke bedre av at folk er borte fra jobb.....Blir huller i planlegginga av sånt. Men det er endel av jobben ;)

Ha en strålende dag folkens :nor :nor :nor

LN-MOW
11-03-2008, 10:20
G'morgen fra Alpharetta. Her meldes det om 7 grader og skyet. Dagen byr paa et par moeter og forberedelser til kursing torsdag og fredag.

Legger ved et bilde tatt soendag. Guttungen spilte fotballkamp, men det skjedde ogsaa ting OVER banen.. ^_^

The Ticketor
11-03-2008, 10:50
Concorde, du er ikke alene. Først gikk jeg hjemmefra uten mobilen, men husket det i trappen ned, snudde og fikk hentet mobilen. Men så glemte jeg også passet hjemme, så da blir det ingen tur til filialen til Putin Inc. i dag likevel...

Vede
11-03-2008, 13:02
God ettermiddag. I dag skal 9.5t tilbringes på SVG. Ferdig 02.00 i natt. Fint vær er det også, får håpe det holder seg ut dagen.

CK
11-03-2008, 13:24
G'morgen fra Alpharetta. Her meldes det om 7 grader og skyet. Dagen byr paa et par moeter og forberedelser til kursing torsdag og fredag.

Legger ved et bilde tatt soendag. Guttungen spilte fotballkamp, men det skjedde ogsaa ting OVER banen.. ^_^
Department of Homeland Security ute og sjekker en observert "skummel utlending" fra Bærum???

dc-8-63
11-03-2008, 15:09
Her borte i vest er vaaren i full gang, krokusen blomstrer og smaafuglene har kommet tilbake. Har til og med sett aarets foerste Kolibri....ellers gaar ettermiddagene med som M.I.D.T. support igjen...et morsomt verktoey (naa kommer vel Kjos med Konkuranse Tilsynet paa doera snart)

Tommy777
11-03-2008, 15:46
God morgen fra Chicago. Her er det sol fra skyfri himmel og noen få pluss Skal visst bli 8-9 pluss senere i dag. Sannelig på tide...

Ellers går jobbsøket for fullt og jeg begynner å få noen alternativer. Hadde to intervjuer i går, andre intervju hos et stort telecom selskap i dag.

Men jeg venter i spenning på å høre om jobben jeg virkelig vil ha. Får vite i morgen om jeg går til neste runde.. Hadde vært en hyggelig start på ferien å fått en positiv tilbakemelding derfra...

OJB
11-03-2008, 16:15
God ettermiddag fra Lilleaker,
Her var det grått og vått idag. Første del av dagen gikk med til trafikksikkerhetskurs i Trafikkhallen på Forus som del av selskapets årlige HMS målsetting. Trafikkhallen er forøvrig den første i landet etter svensk modelloppsett. Burde vær naturlig del for alle trafikanter å bruke 4 timer en gang pr år til ettertenksomhetskurs. Kanskje holdninger hos oss i trafikken vil endres og ulykkestallene minske etter hvert? Kurs kan anbefales!
Vel , etter kurs var tiden kommet for å dra over fjellet med SK4018 og LN-RNO. 48 pax og rimelig lette tok vi av fra intersection Alpha på bane 18 og dro til himmels som en rakett. Fra solskinn på Sola bar det rett inn i skydekket, dog kan jeg bekrefte for østlendingene at solen faktisk er over skyene idag og.
Skikkelig vestlandsvær her inne idag. Schrøder står på programmet for bespisning idag.
Ha en fortsatt fin dag alle forumister.

learjet
11-03-2008, 20:29
God kveld

To dagers blod helvete er avsluttet. To dager med start 0430 og avslutning rundt 1300 og absolutt ingen mulighet til å trekke pusten eller noe. Det kjennes med 8-9 timer med meget høyt stressnivå uten pauser.
Stappfulle fly, forsinkelser og tekniske problemer. Et par dager som virkelig kjennes på kroppen. Men det er jo noe av de vi synes er morro...
Men i dag har jeg nok hatt min siste KLM gate før WF handling tar over til helgen. Nesten litt trist :-) Kommer til å savne KLM og AF. Selv de vanvittig sære franskmennene. Vi kunne vel nesten skrive bok om alle de snodige episoede med den gjengen.

S

LN-MOW
12-03-2008, 00:11
To dagers blod helvete er avsluttet. To dager med start 0430 og avslutning rundt 1300 og absolutt ingen mulighet til å trekke pusten eller noe. Det kjennes med 8-9 timer med meget høyt stressnivå uten pauser.

Dagligliv paa FBU ... Pyse! :p

..